30 načinov, kako imeti več časa:
obvladovanje in organizacija časa
30 načinov, kako imeti več časa:
obvladovanje in organizacija časa
V današnji družbi je organizacija časa ključnega pomena, da lahko v tej obilici informacij in s pomočjo različnih pripomočkov svoja dela in naloge sploh pravočasno opravite. Če ste pri delu neorganizirani, potem pogosto zamujate s poročili, imate nered na svoji pisalni mizi in težko najdete iskane dokumente, ob vsem tem pa vam čas jemljejo še e-pošta, telefonski klici ter sodelavci, ki vam predajajo dodatne naloge. Če želite uspešno krmariti med vsemi zadanimi nalogami in v odnosih do sodelavcev, potem si morate organizirati svoj čas. To je sicer preprosto, vendar se morate tega lotiti resno in odločno. Pospravite pisalno mizo, postavite sistem datotek, organizirajte svojo e-pošto in omejite klice. Delegirajte naloge in si postavite urnik s prioritetami, ter vztrajajte pri organizaciji svojega časa. Izkoristite sestanke za produktivno delo in si za zahtevne naloge zagotovite dovolj časa brez motenj. Bodite skopi s časom, a prijazni z ljudmi. Tako vam bo uspelo narediti več v krajšem času in sodelavci vam bodo sledili.
Organizirajte svoj čas tako, da boste opravljali samo pomembne in nujne naloge. Delegirajte in prosite za pomoč tudi sodelavce. Skoparite s časom in bodite prijazni z ljudmi.