usposabljanje za način komuniciranja, ki omogoča odkrivanje potreb kupca in upoštevanje teh potreb pri pojasnjevanju koristi izdelka ali storitve
prodaja proizvodov oz. storitev stranki, ki o nakupu sploh ni razmišljala
učinkovita priprava na prodajo izdelkov in storitev visoke vrednosti in pri sklepanju poslov večjega obsega
povečanje prodajnih rezultatov
Delavnica je namenjena
vodilnim ljudem v komerciali za izpopolnjevanje njihovih dosedanjih metod
pri vodenju prodajnih razgovorov
komercialistom
prodajnim zastopnikom
Trajanje in termin delavnice
Enodnevna delavnica traja 8 pedagoških ur. Predlog termina vam bomo posredovali po vaši potrditvi programa usposabljanja.
Metode dela
predavanja spremljajo grafoskopske prosojnice
ogled video filmov z napačnimi in pravilnimi vzorci vedenja
študij in obravnava primerov iz filma po skupinah
igranje vlog za urjenje pravilnih vzorcev vedenja
skupinska analiza poteka dialogov
nasveti za izboljšave
Z namenom, da se doseže optimalni učinek izobraževanja, kjer bodo rezultati v kratkem času vidni v prodajni praksi, temelji izvedba delavnice na aktivnih oblikah učenja: študij primerov, analiza lastne situacije, delo v skupinah in skupinska diskusija o napakah, ki jih je potrebno odpraviti in pravilnih postopkih, ki bi jih lahko uvedli.
Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
Program delavnice
I. Uvod, predstavitev, cilji delavnice
II. Razlaga koncepta tehnike spraševanja SPIN® pri prodaji
razumevanje in odkrivanje potreb strank
razlikovanje med implicitnimi in eksplicitnimi potrebami strank
prednosti izdelkov in storitev z vidika koristi za stranke
obravnava posameznih stopnje SPIN ® tehnike in pomensko razlikovanje med njimi:
Situacijska vprašanja
Problemska vprašanja
Implikacijska vprašanja
Na zadovoljitev potreb usmerjena vprašanja
uporaba SPIN ® tehnike za vaše proizvode in storitve
III. Povzetek / diskusija o pripravljenih delovnih načrtih