Želite izboljšati komunikacijo med oddelki in zmanjšati konflikte?
Zdaj lahko.
NOV VIDEO TRENING PROGRAM ZA IZBOLJŠANJE MEDODDELČNE KOMUNIKACIJE V VAŠI ORGANIZACIJI!
Učinkovite organizacije so sestavljene iz timov različnih ljudi s posebnimi veščinami, znanji in izkušnjami, ki sodelujejo pri skrbi za potrebe svojih strank – tistih zunaj organizacije, ki uporabljajo in plačujejo njihove izdelke in storitve.
Ampak, ali so zunanje stranke res vse, kar je pomembno? Pa poglejmo …
Trženje ne govori s prodajo. Oddelek oblikovanja in proizvodnja za napake krivita drug drugega. IT ne govori z nikomer in nihče ne govori z računovodstvom!
Zveni poznano? Neuspehi pri skrbi za zunanje stranke običajno izhajajo iz nezmožnosti prepoznavanja, razumevanja in skrbi za potrebe naših notranjih strank – naših sodelavcev v drugih timih in oddelkih, s katerimi pa moramo znati sodelovati, če želimo, da vse teče gladko tako znotraj organizacije kot tudi v vseh njenih dejavnostih navzven. Težava pa ni omejena zgolj na gospodarske družbe. Imena funkcij so v izobraževanju, zdravstvu in javni upravi morda drugačna, bistvo pa ostaja enako. Zakaj bi delali razlike?
Iz psihologije že dolgo vemo, da skupinsko vedenje ljudi sčasoma rado pripelje do močne pripadnosti in povezanosti znotraj skupin ter poudarjanja razlik med skupinami. Organizacije tu seveda niso izjema – le skupine se imenujejo timi, oddelki in službe. Rešitev je samo v stalnem obnavljanju skupnega, večjega cilja in skrbi za potrebe drug drugega.
Izobraževanj za izboljšanje skrbi za stranke je že veliko, manjka pa poudarka na notranjih strankah.
Slaba skrb za notranje stranke vodi k nezadovoljnim zunanjim strankam.
Zakaj se to dogaja? Včasih je to preprosto posledica pomanjkanja vljudnosti in spoštovanja do dela in izzivov drugih. Čeprav je prijaznost zelo pomembna in seveda dober začetek, pa tega sama po sebi ne reši. Izboljšanje storitev za notranje stranke poleg razumevanja in dela na razumevanju potreb drug od drugega terja tudi, da ima vsakdo potrebne informacije – v pravi obliki in dostavljene na ustrezen način, da lahko svoje delo opravi dobro. Velikokrat prihaja do resničnih navzkrižij interesov in zato je potrebno tudi oblikovanje metod za njihovo reševanje.
Ozka osredotočenost na naš tim ali oddelek povzroči, da zamudimo številne poslovne priložnosti – v velikih organizacijah še toliko bolj!
Pišite nam na info@videocenter.si ali pokličite na 041 380 038 za praktične vaje do izboljšanja interne komunikacije. Le s skupnim, praktičnim delom lahko spremenite pogled na druge oddelke, time in sodelavce ter izboljšate interno komunikacijo v vaši organizaciji!
Video trening program “INTERNA KOMUNIKACIJA” je odlično orodje za razumevanje in širjenje razumevanja drugih za:
- prepoznavanje vaših notranjih strank
- razumevanje potreb in dobro skrb za notranje stranke
- kaj vam je všeč pri storitvah, ki jih za vas opravijo vaši sodelavci
- kaj pričakujete od vaših sodelavcev v drugih oddelkih ali timih
- zakaj med oddelki in sicer v organizaciji sploh nastajajo konflikti in navzkrižja interesov
- česa si želite, da bi vaši “notranji dobavitelji” počeli več, manj, drugače ali enako
NE POZABITE: Video ni samo video!
Nakup ali izposoja videa na varnem USB-ju vključuje še:
- e-priročnik z natančnimi navodili, kako z vašimi sodelavci izpeljati kratko 90 minutno, 4 urno ali 8 urno delavnico
- e-priročnik za samostojno izobraževanje, ki služi tudi kot gradivo za udeležence delavnice
- vnaprej pripravljena PowerPoint predstavitev za zunanjega ali notranjega trenerja
- skupinske vaje za poglobitev teme in diskusije ob vaših edinstvenih primerih interne komunikacije
Ključ od želje, nato pa še do znanja in prakse, je v ponavljanju. S kompletom Interna komunikacija pridobite celotni know-how, ki ga lahko v vaši organizaciji izpeljete kot delavnico z neomejenimi ponovitvami.
Video center d.o.o.
Sostrska cesta 2A
1261 Ljubljana-Dobrunje
M: 041 380 038
TEL: 01 500 41 44
info@videocenter.si
www.akademijaznanja.si