Kako telefonirati: pravila učinkovite
telefonske komunikacije
Kako telefonirati: pravila učinkovite
telefonske komunikacije
Današnji telefonski aparati nam ponujajo veliko možnosti in njihova tehnična zmogljivost je večja kot kdajkoli prej. Ker ljudje tako pogosto uporabljamo telefon doma in v prostem času, zmotno menimo, da ga znamo uporabljati tudi na delovnem mestu. Ne glede na vrsto telefona je prvi korak pri poslovnem komuniciranju “besedno rokovanje”. Dvignite slušalko v času največ 4 signalov, predstavite se, vaš glas naj deluje prijetno. Videoprogram prikazuje, kako se lahko izognemo nesporazumom, ki nastanejo zaradi tega, ker ne vidimo, kaj se dogaja na drugi strani žice. Zelo pomembno je , da ste vedno pripravljeni na pogovor – vse podatke in vse številke imejte pri sebi. Ponovite ključne stavke, da s tem pokažete, da pozorno poslušate in razumete sporočilo sogovornika ter da preverite, ali je sogovornik razumel vas. Večkrat uporabite sogovornikovo ime, da pridobite njegovo zaupanje. Sprašujte odprta vprašanja, da pridobite potrebne podatke. Ponudite pomoč z različnimi koristnimi informacijami. Zaključite telefonski pogovor s potrditvijo dogovora o prihodnji aktivnosti. Poskrbite, da boste izpolnili obljubljeno.
Profesionalno telefoniranje pripomore k vaši uspešnosti v različnih situacijah, ko je vaš sogovornik: poslovni partner, vaš šef, nekdo od sodelavcev ali naključna stranka!