Telemarketing:
prodaja po telefonu
Telemarketing:
prodaja po telefonu
Videofilm prikazuje, da je koristno vse telefonske klice razdeliti v tri dele: kontakt, vsebina in zaključek. Pri telefonski prodaji je najboljši pristop jedrnatost in neposrednost. Predstavite se in povejte, zakaj kličete. Nato prisluhnite sogovorniku, da boste ugotovili, ali ima čas za pogovor in ali je prava oseba za vas. Poskusite vzbuditi zanimanje pri stranki. Predhodno se pozanimajte s čem se oseba oz. njeno podjetje ukvarja, da boste po telefonu predstavili tisti del vaše ponudbe, ki bi utegnil stranko najbolj zanimati. Predstavitev svojih izdelkov ali storitev prilagodite odzivu sogovornika. Pomemno je, da znate tudi spraševati in poslušati. Zastavite si visoke, a dosegljive cilje. V vsakem primeru pa se prilagodite volji, interesu in razpoloženju potencialnega kupca, pa četudi kratkoročno rezultat telefonskega razgovora ne bo tako uspešen, kot ste pričakovali.
Zaposleni, ki ne obvladajo komunikacije po telefonu, slabo vplivajo na image podjetja!