Umetnost odlične prodaje:
13 nasvetov, kako povečati prodajo
Umetnost odlične prodaje:
13 nasvetov, kako povečati prodajo
NE POZABITE: prodajalec se skriva v vsakem izmed nas.
V kratkem času lahko:
Kupci oziroma stranke lahko kupijo izdelke in storitve pri mnogih ponudnikih, pod podobnimi pogoji, za podobno ceno in kakovost. Edina bistvena razlika v ponudbi so ljudje – prodajalci.
Prodajalci lahko s svojim znanjem dosežejo, da kupci kupijo mnogo več, kot bi sicer in se poleg tega vedno znova vračajo prav k vam.
Pridobivanje zaupanja – s pomočjo ustreznega pristopa moramo ustvariti prijetno vzdušje za pogovor in kontakt.
Ugotavljanje strankinih potreb – s pomočjo usmerjenega in ciljanega spraševanja pridobimo informacije, ki so osnova za nadaljevanje prodajnega procesa – oblikovanje ponudbe.
Oblikovanje ponudbenih možnosti – izjemno poznavanje lastnih izdelkov / storitev je osnova, da lahko damo strankam primerno ponudbo, ki jih bo navdušila. Usmerite se na koristi.
Zaključevanje prodaje – prepoznavanje nakupnih signalov in obvladovanje ugovorov strank, ter uporaba tišine ob zaključku.
Najboljše pri sodelovanju z najboljšimi prodajalci je, da nimate občutka, da vam prodajajo. Vse kar pravzaprav opazite je odlična postrežba.