Čimbolj učinkovit nastop podjetja na prihodnjih sejmih in s tem:
povečanje neposredne prodaje
pridobivanje večjega števila potencialnih kupcev
uspešna promocija podjetja in vaše ponudbe
Delavnica je namenjena
Vsem tistim zaposlenim v podjetju, ki v okviru svoje komercialne in marketinške dejavnosti:
sejme načrtujejo,
jih pripravljajo,
se jih udeležujejo,
vodijo razgovore s strankami
in skrbijo za to, da se sejemski dogovori realizirajo.
Tematika je aktualna za:
vodilne,
vodstvene delavce,
komercialiste in prodajne zastopnike
Trajanje in termin delavnice
Enodnevna delavnica traja 8 pedagoških ur. Predlog termina vam bomo posredovali po vaši potrditvi programa usposabljanja.
Metode dela
predavanje
ogled videofilma TO JE SHOW BUSINESS
individualne vaje
študij primerov
skupinska diskusija in analiza
utrjevanje pravilnih vzorov sejemskega nastopa z igro vlog
priprava osebnega akcijskega načrta
Z namenom, da se doseže optimalni učinek izobraževanja, kjer bodo rezultati v kratkem času vidni v prodajni praksi, temelji izvedba delavnice na aktivnih oblikah učenja: študij primerov, analiza lastne situacije in skupinska diskusija o napakah, ki jih je potrebno odpraviti in pravilnih postopkih, ki bi jih lahko uvedli.
Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
Program delavnice
I. UVOD, PREDSTAVITEV, CILJI
II. PRIPRAVA NA SEJEM
Pravočasno in natančno načrtovanje zagotavlja na sejmu dober uspeh
Aktivnosti predpriprave na sejem
Pravočasna prijava
Izbor in usposabljanje ekipe
Postavljanje ciljev
Terminski plan
Izbor eksponatov
Ureditev razstavnega prostora
Propagandni material
III. KAKO PRIVABITI POTENCIALNE STRANKE
Oglaševanje
Aktivnosti direktnega marketinga
IV. SEJEMSKI NASTOP IN SEJEMSKA PRODAJA
Izgled sejemske ekipe
Pravilen pristop k stranki
Kvalificiranje oz. spoznavanje stranke
Vzbujanje zanimanja
Tehnike sejemske predstavitve izdelkov
Demonstracija/preizkušanje izdelkov
Zahvala za obisk
V. POSEJEMSKE AKTIVNOSTI
Katere podatke moramo dobiti od stranke za učinkovito po-sejemsko servisiranje stranke