Vodenje problematičnih ljudi:
1. Uradni Reggie, 2. Tihi Sam, 3. Jamrajoča Minnie,
4. Lena Linda, 5. Mevžasta Wendy, 6. Širokoustnež
Billy
Vodenje problematičnih ljudi:
1. Uradni Reggie, 2. Tihi Sam, 3. Jamrajoča Minnie,
4. Lena Linda, 5. Mevžasta Wendy, 6. Širokoustnež
Billy
Reggie je vodja skladišča, ki vztraja na strogem delu po pravilih. Na to je tudi zelo ponosen. Če kdo ne prinese vse potrebne dokumentacije, se Reggie togo drži pravil in ne dela izjem. Njegov vodja si želi, da bi bil Reggie bolj prožen in prilagodljiv.
Širokoustnež Billy
Billy je vodja prodaje in veliko obljublja. Vedno obljubi, da bo naloge hitro opravil, vendar pa jih potem ne naredi. Njegov vodja je zahteven in si želi, da bi Billy manj obljubljal in naredil kar se dogovorita.
Tihi Sam
Sam je sistemski vodja. Čeprav je tehnično dobro podkovan, mu komuniciranje dela težave. Na nesrečo je njegova vodja privrženka spontanih sestankov, na katerih vsak lahko pove svoje mnenje. Na teh sestankih pa Sam popolnoma odpove. Njegova vodja si želi, da bi Sam več prispeval.
Vsi vemo, da naj bi ljudje bili največje bogastvo vsake organizacije. Ko pogledamo nekatere, pa je to kar težko verjeti. Prej bi rekli, da so obveznost. Kaj pa če morda le ni tako? Vedenje ljudi ni neločljivi del njihove osebnosti; vedenje preprosto odraža način, kako drugi ravnajo z njimi. Serijo “Vodenje problematičnih ljudi” sestavlja šest študij primerov, od katerih je vsaka osredotočena na določeno vrsto problematičnih ljudi. V programih vidimo, da lahko preprosta sprememba v vedenju vodje okrepi vrline problematičnih oseb in zmanjša njihove šibkosti. Ne s spreminjanjem njihove osebnosti, temveč s prilagajanjem svojega vedenja do njih.
Jamrajoča Minnie
Minnie dela v marketinškem oddelku velikega podjetja; odgovorna je za redne izdaje časopisa. Kadarkoli se njen vodja pozanima, kako delo napreduje, ali zahteva kaj drugega, začne Minnie tožiti in se pritoževati. Njen vodja si želi, da bi bila Minnie učinkovitejša in predvsem, da bi se manj pritoževala.
Lena Linda
Linda je ena od osmih sodelavk v računovodskem oddelku velike organizacije. Svojega dela nikdar ne opravi pravočasno. Klepeta, bere horoskop, se liči, gleda na uro in nasploh naredi čim manj. Njena vodja si želi, da bi Linda naredila več.
Neodločna Wendy
Wendy dela v kadrovskem oddelku. Njena naloga je tudi svetovanje sodelavcem. Za vsako svojo odločitev se posvetuje z vodjo, ker se boji, da ni pravilno svetovala. Vodja si želi, da bi bila Wendy odločnejša in da bi sama prevzela odgovornost za svoje odločitve.
Naučite se ravnati z različnimi tipi problematičnih zaposlenih.