Zahtevne stranke:
kako doseči, da bo stranka popolnoma zadovoljna
Zahtevne stranke:
kako doseči, da bo stranka popolnoma zadovoljna
Strategija trženja se v današnjem zahtevnem trženju zaradi velike konkurence osredotoča predvsem na zahteve strank. Stranke vedno pričakujejo individualno postrežbo in zahtevajo pozornost. Nobeno podjetje si ne more več privoščiti, da ne bi zadovoljilo in zadržalo vseh svojih strank. Ena od desetih strank bo prav gotovo zahtevna: neprijetna, napadalna, pozabljiva, domišljava, gostobesedna, nezaupljiva. Čeprav vse stranke niso popolne, pa morajo biti vse postrežene. Po statistiki je od 10 strank, ki so zamenjale dobavitelja, 7 navajalo kot vzrok prav nezadovoljstvo s postrežbo. Nezadovoljne stranke povedo znancem o svojih tegobah dvakrat več, kot to storijo zadovoljne stranke.
Zahtevne stranke, ki bi se jih pravzaprav najraje znebili, so lahko vaš največji izziv in največji uspeh.
Vse stranke zaslužijo popolno oskrbo in pozornost, zato bodite: