To je show business:
pravila obnašanja na sejmišču
To je show business:
pravila obnašanja na sejmišču
Predstavitve in sejmi so sestavni del trženja vsake organizacije. Predstavnik oz. razstavljalec običajno zanje potrebuje precej denarja, v mnogih primerih pa ni pričakovanega učinka. Delavnica podaja tehnike, kako lahko čim bolje izkoristite priložnosti, ki jih ponujajo predstavitve in sejmi. Razlogi za te so lahko lansiranje novega izdelka ali storitve, pridobivanje novih potencialnih uporabnikov in povečevanje naročil obstoječih strank. Določite cilje glede števila in vrste obiskovalcev, ki jih želite privabiti. Ugotovite, kdo so potencialni uporabniki in se dogovorite za najučinkovitejši način kasnejših stikov. Predstavitev in razstavni prostor naj bosta privlačna in dostopna. Najpomembnejši pa je profesionalni osebni nastop osebja, ki ključno pripomore k uspešni predstavitvi.
Na sejemskih prireditvah ni pomembno le sodelovati. Kaj storiti, da bomo dosegli pričakovani učinek?