moderirajte, da bi se učili.
6-dnevni trening Veščine moderiranja za vodenje ljudi in projektov, ki ga organizira KAETRIDA Poslovno svetovanje, izobraževanje in moderiranje v sodelovanju z VIDEO CENTROM, bo oktobra 2023 potekal v Ljubljani.
Namenjen je vsem, ki delajo s skupinami in si želijo naučiti tehnik skupinskega dela (načela sodelovanja, ustvarjanje varnega prostora, opredelitev problema, tehnike za ustvarjanje in organiziranje idej ter postavljanje prioritet, ustvarjalno reševanje problemov, reševanje problemov na osnovi vrednot, postavljanje in evalvacija ciljev, tehnike za doseganje soglasja), še posebej pa vodjem na vseh ravneh in izobraževalcem (mentorjem, trenerjem, supervizorjem). Zaradi praktične naravnanosti so vse veščine in tehnike takoj prenosljive v prakso.
Kakovost usposabljanja pod originalnim naslovom “Facilitation Skills for Everybody – Learn to Facilitate and Facilitate to Learn” je bila prepoznana tudi v Evropi, saj je bil 6-dnevni program veščin moderiranja 2 leti zaporedoma uvrščen v Evropsko bazo Grundtvig/Comenius programov za izobraževalce odraslih. Udeležili so se ga posamezniki iz 7 evropskih držav. Mednarodna izvedba je bila izjemno visoko ocenjena, uporabnost pridobljenega znanja je bila kar 97,44%.
KADROVIKI, VODJE KADROVSKIH SLUŽB
Si tudi vi želite, da bi vaši (projektni) vodje in (notranji) izobraževalci znali izkoristiti moč, modrost, znanje in ustvarjalnost svojih sodelavcev? Verjamete v složno doseganje organizacijskih ciljev v sodelovalnem vzdušju? Stremite k temu, da so sestanki lahko kratki, ciljno usmerjeni, zabavni in produktivni? Si želite, da bi vi in vaši sodelavci konstruktivno reševali probleme in konflikte ter se učili drug od drugega? Je sprejemanje kakovostnih odločitev in proaktivno generiranje sprememb na temelju tistega, kar v organizaciji že deluje in želite obdržati, nekaj, na kar prisegate?
DIREKTORJI in VODJE
Se tudi vi trudite, da bi učinkovito organizirali timsko delo, a skupina vaših strokovnjakov ne doseže ustvarjalnega preboja, ker kljub obilici znanja ne zna v polnosti angažirati moči, modrosti in izkušenj vseh udeleženih? Se vam dogaja, da vaši sodelavci znajo in zmorejo več, a njihovi talenti nekako ne pridejo na plano? Si tudi vi želite, da bi s svojim vodenjem dosegli, da bi vaši sodelavci polno izkoristili svoje potenciale, se učili drug od drugega, sprejemali kakovostne odločitve ter prispevali po najboljših močeh k skupnim ciljem in viziji vaše organizacije? Želite zagotoviti izmenjave dobrih praks znotraj oddelkov in med sodelavci?
PROJEKTNI VODJE
Ali ste tudi vi naveličani razvlečenih in neciljno usmerjenih sestankov, ki kljub naporom ne prinesejo nobenega učinka? Ali si tudi vi želite, da bi v projektnih timih vladalo sodelovalno vzdušje, vsak posameznik pa bi po najboljših močeh prispeval svoja znanja, izkušnje in ustvarjalnost? Verjamete, da je vodenje projektov lahko tudi zabavno, nestresno in hkrati omogoča doseganje projektnih ciljev, ustvarjalno reševanje problemov in zavestno prevzemanje soodgovornosti udeležencev v procesu?
IZOBRAŽEVALCI (PREDAVATELJI, PROFESORJI, UČITELJI, NOTRANJI TRENERJI, IZOBRAŽEVALCI ODRASLIH, MENTORJI, , COACHI, SUPERVIZORJI ….)
Si tudi vi želite, da bi bila vaša izobraževanja interaktivna, vsi udeleženci aktivno vključeni, vi pa ob koncu predavanja ali delavnice polni energije? Bi radi vsemu temu dodali še veliko sproščenega učenja udeležencev drugega od drugih ter bistveno večjo zapomnljivost naučenega? Kaj pravite na prebojne ideje, tehnike za reševanje problemov in konfliktov ter učinkovito timsko delo, kjer so maksimalno izkoriščeno potenciali vseh prisotnih? Ob dejstvu, da so vaša izobraževanja še zabavna in kar kličejo po še?
Če ste vsaj na eno vprašanje odgovorili z DA, potem vas vabimo, da se izurite v VEŠČINAH MODERIRANJA, kjer vas bomo skozi izkušenjski in interaktivni trening, ki bo hkrati še zabaven, naučili, kako to doseči, da vam ob tem ostane še obilo energije in navdušenosti.
Vodje, izobraževalci, svetovalci, mentorji in vsi, ki delajo s skupinami ter pri svojem delu uporabljajo moderatorske veščine, lahko pričakujejo naslednje koristi zase, za udeležence in za organizacije, v katerih delujejo:
Organizacije se lahko prilagodijo in ustvarijo rezultate hitreje, ker ljudje bolj zaupajo sprejetim odločitvam (saj so pri njih tudi sodelovali).
Člani skupine so bolj motivirani, da podprejo sprejete odločitve.
Ker je vsakdo lahko vpliven, slišan, spoštovan in koristen, so člani skupine pripravljeni prevzemati odgovornost za sprejete odločitve in njihovo uresničevanje.
Maksimalno sodelovanje in vpletenost povečujeta produktivnost udeležencev in sprejemanje kakovostnih odločitev.
Vodje črpajo iz virov tistih, ki jih vodijo, zato je mobilizacija virov (znanj, izkušenj, idej, predlogov, modrosti) neprimerno večja kot bi bila sicer.
Vpeljevanje sprememb v organizacije poteka lahkotno in hitro, saj so tisti, ki spremembe vpeljujejo, tudi sodelovali pri njihovem načrtovanju. Upora proti spremembam praktično ni, saj so bili v njihovo načrtovanje vključeni predstavniki vseh deležnikov – vsak glas je bil slišan.
Ker so ljudje slišani in upoštevani, so pripravljeni prispevati svoje vire, da razmišljajo in delujejo za splošno dobro organizacije.
Izboljšajo se medsebojno razumevanje, spoštovanje, medosebni odnosi in timsko delo.
Nekoč razvlečeni (projektni) sestanki, kjer večina udeležencev ne sodeluje ali jih celo ruši, postanejo dinamičen, zabaven, dobro organiziran in strukturiran proces, kjer vsi prisotni prispevajo k ciljem sestanka ali projekta ter ustvarjajo sinergijske učinke.
Na voljo je več virov za konstruktivno reševanje konfliktov in kompleksnih problemov, ker vsi prispevajo za skupen, vreden cilj ter naslavljajo sporno vprašanje z več vidikov.
Skupinska ustvarjalnost in sposobnost inoviranja se pomnoži, saj je ustvarjalna moč moderiranega procesa neprimerno večja od procesa, ki ni ustrezno moderiran.
Prizadevanja skupine prinašajo kakovostnejše in trajnejše rezultate kot prizadevanja posameznikov.
V moderirani skupini udeleženci poučujejo in se učijo hkrati – prenos znanj in dobrih praks je bistveno hitrejši kot v običajni skupini.
Učinkovitost usposabljanj, kjer izvajalci tudi moderirajo se celo potroji, saj udeleženci soustvarjajo vsebino, prevzemajo odgovornost za lastno učenje in hkrati delijo svoje znanje, izkušnje in primere dobre prakse. Poleg tega so takšna usposabljanja dinamična, zabavna, sproščujoča in prijetna za vse prisotne.
Negativni učinki v skupini so manj verjetni, recimo nizka stopnja morale, vpletenosti, zadrževanje informacij in tudi naravnanost: To ni moje delo. ali Samo povejte mi, kaj naj naredim.
Moderiranje, kot ga poznamo danes, je začelo dobivati formalne oblike in pravila v ZDA v 60. letih prejšnjega stoletja, v 80. letih pa je bilo že splošno razširjeno.
Moderiranje je način skupinskega dela, pri katerem moderator pomaga skupinam in organizacijam, da delujejo UČINKOVITEJE in da njihovi člani sodelujejo tako, da se med seboj dopolnjujejo, ustvarjajo sinergijo in da v čim večji meri IZKORISTIJO SVOJE POTENCIALE z namenom DOSEGANJA SKUPNEGA, DOGOVORJENEGA IN VREDNEGA CILJA za vse člane skupine.
Moderirano srečanje skozi prizmo dodane vrednosti za podjetje in udeležence
VSEBINA INTERAKTIVNEGA TRENINGA
Želim se prijaviti na usposabljanje Veščine moderiranja za vsakogar
»Moderator je najboljši takrat, kadar ljudje komaj opazijo, da sploh obstaja.«Sophie Clarke
A. Ustvarjanje in ohranjanje kooperativnih odnosov z naročnikom
B. Načrtovanje ustreznih skupinskih procesov
C. Ustvarjanje in vzdrževanje sodelovalnega okolja
D. Vodenje skupine k ustreznim in uporabnim ciljem
E. Gradnja in ohranjanje strokovnega znanja
F. Vzor pozitivnega profesionalnega odnosa
TRAJANJE, TERMINI IN KRAJ USPOSABLJANJA
Skupno trajanje usposabljanja: 47 andragoških ur.
Več informacij o lokaciji in urniku usposabljanja
IZVAJALKA USPOSABLJANJA KARIN ELENA SÁNCHEZ
Karin Elena je mednarodno certificirana profesionalna moderatorka. Lastnica in ustanoviteljica podjetja Kaetrida, direktorica, strateška, podjetniška in HRM svetovalka, izobraževalna trenerka, predavateljica, osebni in poslovni coach, moderatorka skupinskih procesov, supervizorka, voditeljica, scenaristka in režiserka javnih prireditev in dogodkov, urednica in lektorica, avtorica promocijskih ter trženjskih besedil.
Prosti čas namenja vrtnarjenju, planinarjenju, teku, delu za skupnostni projekt Vaški vrt, solo petju, gledališki improvizaciji, plesu in tujim jezikom.
32 let dela na področju izobraževanja.
DODATNE INFORMACIJE
Usposabljanje temelji na izkušenjskem učenju in je organizirano kot skupek interaktivnih aktivnosti, ki omogočajo aktivno treniranje vseh veščin in vsebin, ki so vezane na program. Je izjemno praktično naravnano in zahteva aktivno udeležbo vseh prisotnih – vsa znanja in veščine so takoj prenosljiva v prakso.
Najznačilnejše metode in oblike, ki jih uporablja izvajalka: individualno in skupinsko delo, ustvarjalno razmišljanje, možganska nevihta, študija primera, temeljna skupinska tehnika, Disney strategija, analiza dejanskih primerov, razprava, debata, delo z besedili, de Bonove tehnike ustvarjalnega razmišljanja, SCORE model, SMART model za postavljanje ciljev, metoda barometra in bliskavice, H-tehnika, akcijski načrt v desetih korakih, analiza področij moči, diagram poteka in ribje kosti, metoda pozitivnega raziskovanja, magija metafor, mini generativni trans, meta model jezika in drugi modeli/ tehnike iz nevrolingvističnega programiranja, story boarding, KIVA, transakcijska analiza, tehnike psihodrame, sociogrami, coaching, čudežna vprašanja, gledališka improvizacija, demonstracije z opazovanjem, vrtiljak, reagiraj zdaj!, coach-the-coach, igre vlog, coaching, osebno in profesionalno kolo ravnotežja, povratna informacija v tišini, evalvacija z eno besedo/enim stavkom …
OBVEZNOSTI ZA PRIDOBITEV POTRDILA O UDELEŽBI NA USPOSABLJANJU
85 % prisotnost na usposabljanju (pri čemer udeleženec ne sme manjkati en cel dan).
OBVEZNOSTI ZA PRIDOBITEV POTRDILA O USPOSOBLJENOSTI – INTERNE LICENCE/ CERTIFIKATA ZA MODERATORJA
RAZLOGI ZAKAJ IZBRATI USPOSABLJANJE “VEŠČINE MODERIRANJA ZA VSAKOGAR” IN KARIN ELENO
Šolnina, plačilni pogoji, pogoji odjave, popusti, dodatne informacije in prijava
Zame je bilo v programu najbolj uporabno in koristno znanje o metodah in tehnikah moderiranja ter samozavedanje. Zanimivo se mi je zdelo, da se za vsakim težavnim osebkom skriva potreba. Posebno všeč mi je bila Disney metoda, reševanje problemov na osnovi vrednot, metoda story boarding, igre, ice-breakerji.
V celotnem programu bi posebno pohvalil pristop moderatorke – trenerke: pristen, avtentičen, brez blefa: 100 % ujemanje tega, kar počne, s tem, kar uči. Ustvarila je odlično ozračje za učenje. Moja pričakovanja so bila izpolnjena in presežena. Zelo veliko naučenega bom lahko uporabil pri svojem delu s študenti in poslovneži. Spoznanja in znanje bom integriral v svoje predmete s slovenskimi in tujimi študenti ter tudi v delo s podjetji. Zelo priporočam, da delavnico podprete tudi v vseh bodočih izvedbah. Prepričan sem, da jih bo še veliko. Na lestvici od 1 do 5 je moja ocena programa 6.Prof. dr. Miha Škerlavaj, Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani