+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • Koristni viri ROI
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji
Slika7[1]

VEŠČINE MODERIRANJA ZA VODENJE

LJUDI IN PROJEKTOV

Naučite se moderirati in moderirajte, da bi se učili

6-dnevni trening Veščine moderiranja za vodenje ljudi in projektov, ki ga organizira KAETRIDA Poslovno svetovanje, izobraževanje in moderiranje v sodelovanju z VIDEO CENTROM, bo oktobra 2023 potekal v Ljubljani.

Namenjen je vsem, ki delajo s skupinami in si želijo naučiti tehnik skupinskega dela (načela sodelovanja, ustvarjanje varnega prostora, opredelitev problema, tehnike za ustvarjanje in organiziranje idej ter postavljanje prioritet, ustvarjalno reševanje problemov, reševanje problemov na osnovi vrednot, postavljanje in evalvacija ciljev, tehnike za doseganje soglasja), še posebej pa vodjem na vseh ravneh in izobraževalcem (mentorjem, trenerjem, supervizorjem). Zaradi praktične naravnanosti so vse veščine in tehnike takoj prenosljive v prakso.

Kakovost usposabljanja pod originalnim naslovom “Facilitation Skills for Everybody – Learn to Facilitate and Facilitate to Learn” je bila prepoznana tudi v Evropi, saj je bil 6-dnevni program veščin moderiranja 2 leti zaporedoma uvrščen v Evropsko bazo Grundtvig/Comenius programov za izobraževalce odraslih. Udeležili so se ga posamezniki iz 7 evropskih držav. Mednarodna izvedba je bila izjemno visoko ocenjena, uporabnost pridobljenega znanja je bila kar 97,44%.

KOMU JE USPOSABLJANJE NAMENJENO:

  • vsem, ki delujejo na področju IZOBRAŽEVANJA in USPOSABLJANJA: učiteljem, profesorjem na srednjih šolah in visokošolskih zavodih, izobraževalcem odraslih, katehetom, (izobraževalnim) trenerjem, predavateljem in prenašalcem neformalnih znanj, mentorjem, moderatorjem, izobraževalcem izobraževalcev, supervizorjem, coachem …
  • vsem, ki VODIJO ljudi: direktorjem, vodjem, projektnim vodjem, HRM vodjem, vodjem razvoja ljudi, županom, vodjem nevladnih organizacij, taborovodjem
  • vsem, ki DELAJO S SKUPINAMI: vsem, ki načrtujejo in vodijo skupinske procese in se želijo seznaniti s pomenom, vlogo in delom moderatorja ter sočasno skozi izkušnjo pridobiti moderatorske veščine in vaditi moderatorske tehnike

KADROVIKI, VODJE KADROVSKIH SLUŽB
Si tudi vi želite, da bi vaši (projektni) vodje in (notranji) izobraževalci znali izkoristiti moč, modrost, znanje in ustvarjalnost svojih sodelavcev? Verjamete v složno doseganje organizacijskih ciljev v sodelovalnem vzdušju? Stremite k temu, da so sestanki lahko kratki, ciljno usmerjeni, zabavni in produktivni? Si želite, da bi vi in vaši sodelavci konstruktivno reševali probleme in konflikte ter se učili drug od drugega? Je sprejemanje kakovostnih odločitev in proaktivno generiranje sprememb na temelju tistega, kar v organizaciji že deluje in želite obdržati, nekaj, na kar prisegate?

DIREKTORJI in VODJE
Se tudi vi trudite, da bi učinkovito organizirali timsko delo, a skupina vaših strokovnjakov ne doseže ustvarjalnega preboja, ker kljub obilici znanja ne zna v polnosti angažirati moči, modrosti in izkušenj vseh udeleženih? Se vam dogaja, da vaši sodelavci znajo in zmorejo več, a njihovi talenti nekako ne pridejo na plano? Si tudi vi želite, da bi s svojim vodenjem dosegli, da bi vaši sodelavci polno izkoristili svoje potenciale, se učili drug od drugega, sprejemali kakovostne odločitve ter prispevali po najboljših močeh k skupnim ciljem in viziji vaše organizacije? Želite zagotoviti izmenjave dobrih praks znotraj oddelkov in med sodelavci?

PROJEKTNI VODJE
Ali ste tudi vi naveličani razvlečenih in neciljno usmerjenih sestankov, ki kljub naporom ne prinesejo nobenega učinka? Ali si tudi vi želite, da bi v projektnih timih vladalo sodelovalno vzdušje, vsak posameznik pa bi po najboljših močeh prispeval svoja znanja, izkušnje in ustvarjalnost? Verjamete, da je vodenje projektov lahko tudi zabavno, nestresno in hkrati omogoča doseganje projektnih ciljev, ustvarjalno reševanje problemov in zavestno prevzemanje soodgovornosti udeležencev v procesu?

IZOBRAŽEVALCI (PREDAVATELJI, PROFESORJI, UČITELJI, NOTRANJI TRENERJI, IZOBRAŽEVALCI ODRASLIH, MENTORJI, , COACHI, SUPERVIZORJI ….)
Si tudi vi želite, da bi bila vaša izobraževanja interaktivna, vsi udeleženci aktivno vključeni, vi pa ob koncu predavanja ali delavnice polni energije? Bi radi vsemu temu dodali še veliko sproščenega učenja udeležencev drugega od drugih ter bistveno večjo zapomnljivost naučenega? Kaj pravite na prebojne ideje, tehnike za reševanje problemov in konfliktov ter učinkovito timsko delo, kjer so maksimalno izkoriščeno potenciali vseh prisotnih? Ob dejstvu, da so vaša izobraževanja še zabavna in kar kličejo po še?

Če ste vsaj na eno vprašanje odgovorili z DA, potem vas vabimo, da se izurite v VEŠČINAH MODERIRANJA, kjer vas bomo skozi izkušenjski in interaktivni trening, ki bo hkrati še zabaven, naučili, kako to doseči, da vam ob tem ostane še obilo energije in navdušenosti.

KORISTI MODERIRANJA ALI ZAKAJ BI SI ŽELELI PRIDOBITI MODERATORSKE VEŠČINE:

Vodje, izobraževalci, svetovalci, mentorji in vsi, ki delajo s skupinami ter pri svojem delu uporabljajo moderatorske veščine, lahko pričakujejo naslednje koristi zase, za udeležence in za organizacije, v katerih delujejo:

Organizacije se lahko prilagodijo in ustvarijo rezultate hitreje, ker ljudje bolj zaupajo sprejetim odločitvam (saj so pri njih tudi sodelovali).

Člani skupine so bolj motivirani, da podprejo sprejete odločitve.

Ker je vsakdo lahko vpliven, slišan, spoštovan in koristen, so člani skupine pripravljeni prevzemati odgovornost za sprejete odločitve in njihovo uresničevanje.

Maksimalno sodelovanje in vpletenost povečujeta produktivnost udeležencev in sprejemanje kakovostnih odločitev.

Vodje črpajo iz virov tistih, ki jih vodijo, zato je mobilizacija virov (znanj, izkušenj, idej, predlogov, modrosti) neprimerno večja kot bi bila sicer.

Vpeljevanje sprememb v organizacije poteka lahkotno in hitro, saj so tisti, ki spremembe vpeljujejo, tudi sodelovali pri njihovem načrtovanju. Upora proti spremembam praktično ni, saj so bili v njihovo načrtovanje vključeni predstavniki vseh deležnikov – vsak glas je bil slišan.

Ker so ljudje slišani in upoštevani, so pripravljeni prispevati svoje vire, da razmišljajo in delujejo za splošno dobro organizacije.

Izboljšajo se medsebojno razumevanje, spoštovanje, medosebni odnosi in timsko delo.

Nekoč razvlečeni (projektni) sestanki, kjer večina udeležencev ne sodeluje ali jih celo ruši, postanejo dinamičen, zabaven, dobro organiziran in strukturiran proces, kjer vsi prisotni prispevajo k ciljem sestanka ali projekta ter ustvarjajo sinergijske učinke.

Na voljo je več virov za konstruktivno reševanje konfliktov in kompleksnih problemov, ker vsi prispevajo za skupen, vreden cilj ter naslavljajo sporno vprašanje z več vidikov.

Skupinska ustvarjalnost in sposobnost inoviranja se pomnoži, saj je ustvarjalna moč moderiranega procesa neprimerno večja od procesa, ki ni ustrezno moderiran.

Prizadevanja skupine prinašajo kakovostnejše in trajnejše rezultate kot prizadevanja posameznikov.

V moderirani skupini udeleženci poučujejo in se učijo hkrati – prenos znanj in dobrih praks je bistveno hitrejši kot v običajni skupini.

Učinkovitost usposabljanj, kjer izvajalci tudi moderirajo se celo potroji, saj udeleženci soustvarjajo vsebino, prevzemajo odgovornost za lastno učenje in hkrati delijo svoje znanje, izkušnje in primere dobre prakse. Poleg tega so takšna usposabljanja dinamična, zabavna, sproščujoča in prijetna za vse prisotne.

Negativni učinki v skupini so manj verjetni, recimo nizka stopnja morale, vpletenosti, zadrževanje informacij in tudi naravnanost: To ni moje delo. ali Samo povejte mi, kaj naj naredim.

O moderiranju tako in drugače

Moderiranje, kot ga poznamo danes, je začelo dobivati formalne oblike in pravila v ZDA v 60. letih prejšnjega stoletja, v 80. letih pa je bilo že splošno razširjeno.

Več informacij

KAJ JE MODERIRANJE?

Moderiranje je način skupinskega dela, pri katerem moderator pomaga skupinam in organizacijam, da delujejo UČINKOVITEJE in da njihovi člani sodelujejo tako, da se med seboj dopolnjujejo, ustvarjajo sinergijo in da v čim večji meri IZKORISTIJO SVOJE POTENCIALE  z namenom DOSEGANJA SKUPNEGA, DOGOVORJENEGA IN VREDNEGA CILJA za vse člane skupine.

MODERATOR S SVOJIMI VEŠČINAMI TEHNIKAMI IN ORODJI:

  • ustvarja komunikacijsko okolje, v katerem lahko vsakdo razkrije svojo resnico in spoštuje resnico drugih,
  •  je do vsebine skupinskih procesov nepristranski in v njih ne sodeluje s svojimi osebnimi stališči.
  • moderatorjeva  temeljna naloga je, da vsakega izmed članov skupine spodbudi k razmišljanju, in tako prispeva k aktivnejšemu sodelovanju, medsebojnemu razumevanju in delitvi odgovornosti vseh članov skupine v skupinskem procesu z namenom doseči dogovorjeni cilj skupinskega dela: porajanje idej, sprejemanje odločitev, razreševanje konfliktov, strateško planiranje, organizacija dogodkov, doseganje soglasja

 

Več o moderiranju v članku

Moderirano srečanje skozi prizmo dodane vrednosti za podjetje in udeležence

Želim prebrati
DIGITAL CAMERA
Naučite se moderirati in
moderirajte, da bi se učili.

VSEBINA INTERAKTIVNEGA TRENINGA

0
modula
0
dni
0
ur usposabljanja

   I. Modul

  • Za dober začetek
  • Osnove moderiranja
  • Varen prostor in polje sproščene komunikacije
  • Smernice moderiranja
  • Skupinski proces in skupinski um
  • Moderatorjeve vloge, veščine in kompetence
  • Moderatorske tehnike / metode
    • Spoznavanje drug drugega
    • Definiranje problema
    • Porajanje idej

   II. Modul

  • Moderatorske tehnike / metode
    • Organiziranje idej in razvrščanje idej po prioritetah
    • Reševanje problemov
    • Načrtovanje in sprejemanj eodločitev
    • Druge tehnike
  • Moderatorjeva orodjarna
  • Pogled v prihodnost
Podrobna predstavitev programa

IZOBRAŽEVALNI CILJI USPOSABLJANJA:

  • Razumeli boste, kaj je in kaj ni moderiranje ter ga razlikovali od ostalih sorodnih disciplin (predstavitve, mentorstva, usposabljanja, svetovanja).
  • Spoznali boste koristi in možnosti uporabe moderiranja na različnih področjih.
  • Razumeli boste, kdo je moderator in katere so njegove vloge.
  • Znali boste ustvariti varen prostor za udeležence moderiranega procesa ter razumeli njegov pomen za skupinsko delo.
  • Osvojili boste načela MI prostora ter znali razmejiti odgovornost pri moderiranju.
  • Uporabljali boste teorijo FLOW-a pri moderiranju.
  • Znali boste uporabiti smernice moderiranja pri svojem delu s skupinami.
  • Razmišljali boste o skupini in ozavestili njene značilnosti.
  • Spoznali boste vloge in odgovornosti v skupini.
  • Spoznali boste nekaj različnih tipologij ljudi in to znanje znali uporabiti pri moderiranih procesih.
  • Razlikovali boste moderatorjeve vloge, veščine in kompetence po Mednarodnem združenju moderatorjev.
  • Spoznali boste moderatorjeve temeljne veščine in jih preiskusili v praksi.
  • Znali boste dajati navodila in voditi moderirane proceste ter pri tem upoštevati različne učne sloge udeležencev.
  • Dobro boste spoznali različne moderatorske tehnike za različne namene (spoznavanje drug drugega, definiranje problema, porajanje idej, orgniziranje idej in njihovo razvrščanje, reševanje problemov, načrtovanje in sprejemanje odločitev …) in jih vadili na konkretnih primerih.
  • Poglobili se boste v moderatorjevo orodjarno ter opredelili prednosti in slabosti različnih vizualnih pripomočkov.
  • Razmišljali boste, kako moderiranje uporabiti zasebno in poslovno.
  • Učili se boste moderiranja skozi moderiran proces na konkretnih primerih, za katere boste vsebine prispevali sami.
  • Doživeli boste moderiranje skozi različne vloge, v katerih se boste preiskusili tudi sami.

Prijava

Želim se prijaviti na usposabljanje Veščine moderiranja za vsakogar

Prijavnica
»Moderator je najboljši takrat, kadar ljudje komaj opazijo, da sploh obstaja.«
Sophie Clarke

RAZVOJ KOMPETENC:

A. Ustvarjanje in ohranjanje kooperativnih odnosov z naročnikom
B. Načrtovanje ustreznih skupinskih procesov
C. Ustvarjanje in vzdrževanje sodelovalnega okolja
D. Vodenje skupine k ustreznim in uporabnim ciljem
E. Gradnja in ohranjanje strokovnega znanja
F. Vzor pozitivnega profesionalnega odnosa

TRAJANJE, TERMINI IN KRAJ USPOSABLJANJA

TRAJANJE USPOSABLJANJA:

Skupno trajanje usposabljanja: 47 andragoških ur.

  • Celotno usposabljanje traja 6 seminarskih dni in je razdeljeno na 2 3-dnevna modula z vmesnim 4-dnevnim premorom.
  • Usposabljanje izvedemo praviloma od 9. do 17.00 ure, z dvema krajšima in enim daljšim, 90-minutnim odmorom za kosilo.

Termin, urnik in kraj usposabljanja

Več informacij o lokaciji in urniku usposabljanja

Želim več informacij

IZVAJALKA USPOSABLJANJA KARIN ELENA SÁNCHEZ

Karin Elena je  mednarodno certificirana profesionalna moderatorka. Lastnica in ustanoviteljica podjetja Kaetrida,  direktorica, strateška, podjetniška in HRM svetovalka, izobraževalna trenerka, predavateljica, osebni in poslovni coach, moderatorka skupinskih procesov, supervizorka, voditeljica, scenaristka in režiserka javnih prireditev in dogodkov, urednica in lektorica, avtorica promocijskih ter trženjskih besedil.

Prosti čas namenja vrtnarjenju, planinarjenju, teku, delu za skupnostni projekt Vaški vrt, solo petju, gledališki improvizaciji, plesu in tujim jezikom.

Več informacij o izvajalki in reference

32 let dela na področju izobraževanja.

Več o izvajalkiReference

DODATNE INFORMACIJE

METODE IN OBLIKE DELA
PRIPRAVA NA USPOSABLJANJE IN KAJ SLEDI PO ZAKLJUČKU
PODROČJA UPORABE MODERIRANJA
EVALVACIJE IN UTRINKI Z MEDNARODNIH USPOSABLJANJ IZ VEŠČIN MODERIRANJA
VELIKOST SKUPINE IN UDELEŽENCI
CERTIFIKATI IN POTRDILA
RAZLOGI ZA VAŠ DA USPOSABLJANJU
METODE IN OBLIKE DELA

Usposabljanje temelji na izkušenjskem učenju in je organizirano kot skupek interaktivnih aktivnosti, ki omogočajo aktivno treniranje vseh veščin in vsebin, ki so vezane na program. Je izjemno praktično naravnano in zahteva aktivno udeležbo vseh prisotnih – vsa znanja in veščine so takoj prenosljiva v prakso.

Najznačilnejše metode in oblike, ki jih uporablja izvajalka: individualno in skupinsko delo, ustvarjalno razmišljanje, možganska nevihta, študija primera, temeljna skupinska tehnika, Disney strategija, analiza dejanskih primerov, razprava, debata, delo z besedili, de Bonove tehnike ustvarjalnega razmišljanja, SCORE model, SMART model za postavljanje ciljev, metoda barometra in bliskavice, H-tehnika, akcijski načrt v desetih korakih, analiza področij moči, diagram poteka in ribje kosti, metoda pozitivnega raziskovanja, magija metafor, mini generativni trans, meta model jezika in drugi modeli/ tehnike iz nevrolingvističnega programiranja, story boarding, KIVA, transakcijska analiza, tehnike psihodrame, sociogrami, coaching, čudežna vprašanja, gledališka improvizacija, demonstracije z opazovanjem, vrtiljak, reagiraj zdaj!, coach-the-coach, igre vlog, coaching, osebno in profesionalno kolo ravnotežja, povratna informacija v tišini, evalvacija z eno besedo/enim stavkom …

PRIPRAVA NA USPOSABLJANJE IN KAJ SLEDI PO ZAKLJUČKU
  • Pred usposabljanjem: bodo vsi udeleženci izpolnili vprašalnik, s katerim bomo spoznali njihovo moderatorsko ozadje, pričakovanja in potrebe. Prejeli bodo tudi priporočila za branje zanimive literature o moderiranju.
  • Po zaključku usposabljanja: si bodo udeleženci izmenjali svoje kontakte, da bi lahko ostali v stiku med seboj in s trenerko. Vzpostavljena bo Dropbox skupina, kjer bodo lahko udeleženci izmenjevali gradiva, pripomočke in primere dobre prakse s področja moderiranja.
PODROČJA UPORABE MODERIRANJA
  • projektno delo (načrtovanje, izvedba in evalvacija)
  • namenski sestanki
  • strateško načrtovanje (vizija, poslanstvo, vrednote, strateški načrti)
  • (ustvarjalno) reševanje problemov
  • ustvarjalnost in inovativnost (razvoj novih izdelkov, storitev ali procesov)
  • management (načrtovanje in izvedba) sprememb; (organizacijske kulture, klime …)
  • interaktivne konference, kongresi, izobraževalni dogodki
  • izobraževalne delavnice
  • reševanje konfliktov (medosebni odnosi, sodelovanje med oddelki …)
  • vodenje
  • razvoj zaposlenih
  • strateško, akcijsko in prostorsko načrtovanje
  • sodelovanje in timsko delo
  • optimizacija (finančnega) poslovanja
  • učenje učenja in prenosa izkušenj/primerov dobre prakse
EVALVACIJE IN UTRINKI Z MEDNARODNIH USPOSABLJANJ IZ VEŠČIN MODERIRANJA
  • Facilitation skills for Everybody Gruntdvig programme
  • Z moderiranjem do večje dejavnosti in motiviranosti za učenje odraslih
    udeležencev v učnem procesu

Mnenja udeležencev in evalvacije

Evalvacija in utrinki z delavnice mednarodnega Grundtvig programaEvalvacija delavnice Z moderiranjem do večje dejavnosti in motiviranosti
VELIKOST SKUPINE IN UDELEŽENCI
  • Najbolj primerno (in tudi zaželeno) število udeležencev za tovrstno usposabljanje je med 12 in 16. To je za tovrstno usposabljanje optimalna velikost skupine, saj zagotavlja svojevrstno skupinsko dinamiko, prenos znanj in izkušenj med udeleženci, a hkrati omogoča čas in prostor za vsakega udeleženca.
  • Manjše skupine od 12 udeležencev niso primerne in izvedljive zaradi narave dela (skupinsko delo, delo v paru), izkoriščanja moči in modrosti skupine ter vzajemnega učenja.
  • Usposabljanje bomo izvedli za skupino z največ 18-imi udeleženci.
CERTIFIKATI IN POTRDILA

OBVEZNOSTI ZA PRIDOBITEV POTRDILA O UDELEŽBI NA USPOSABLJANJU
85 % prisotnost na usposabljanju (pri čemer udeleženec ne sme manjkati en cel dan).

OBVEZNOSTI ZA PRIDOBITEV POTRDILA O USPOSOBLJENOSTI – INTERNE LICENCE/ CERTIFIKATA ZA MODERATORJA

  • 85% prisotnost na usposabljanju, kar pomeni, da lahko manjkate 7 andragoških ur (nikakor pa ne en cel dan)
  • najmanj 2 izvedeni moderiranji na usposabljanjih s povratno informacijo soudeležencev in izobraževalne trenerke
  • aktivna udeležba v vlogi dajalca povratne informacije soudeležencem na usposabljanju
  • 1 do 2-stranski voden esej na temo: »Moj osebni razvoj skozi moderiranje« – Kaj sem spoznal/a, kaj uvidel/a, kaj mi je moderiranje prineslo? Kje bom moderiranje uporabil/a? med 1. in 2. modulom usposabljanja
  • 100 % prisotnost na zadnjem dnevu usposabljanja in v celoti izpolnjen evalvacijski vprašalnik
RAZLOGI ZA VAŠ DA USPOSABLJANJU

RAZLOGI ZAKAJ IZBRATI USPOSABLJANJE “VEŠČINE MODERIRANJA ZA VSAKOGAR” IN KARIN ELENO

  1.  Ker je preizkušena, mednarodno certificirana profesionalna moderatorka (IAF – mednarodno združenje moderatorjev), ki na področju moderiranja in skupinskega coachinga dela že od leta 2005. Izvedla je več kot 150 najzahtevnejših timskih coachingov/moderiranih srečanj in je za to področje ena najbolj izkušenih v Sloveniji.
  2. Ker ni samo usposobljena moderatorka, marveč tudi šolana in izkušena izobraževalka z več kot 30-letno kilometrino, ki pozna ter uporablja vse skrivnosti izobraževanja odraslih.
  3. Ker ima 25 let vodstvenih izkušenj v najrazličnejših sistemih (majhna podjetja, multinacionalke, velika podjetja, NVO) in ker pozna procese ter aktualne izzive, s katerimi se srečuje podjetja in organizacije v današnjem času.
  4. Ker ima veliko teoretičnega zaledja, a zna tudi najbolj kompleksne reči razložiti na preprost način in ker boste na usposabljanju dobili odgovore na vprašanja, za katera sploh niste vedeli, da bi si jih bilo dobro zastaviti.
  5. Ker so njeni treningi svojevrstna kombinacija izkušenjskega učenja, dela na sebi, skupinske dinamike in zabave in ker boste z njeno pomočjo prepoznali ter vzljubili različnost/drugačnost pri sebi in drugih.
  6. Ker Karin Elena moderiranje živi v praksi brez, da bi se o tem širokoustila.
  7. Ker vam na treningu z njo ne bo nikoli dolgčas. Prav nasprotno – vsakič znova si boste želeli, da se dan še ne bi končal.
  8. Ker je najbolj stroga in zahtevna izobraževalka v Sloveniji, ki prisega na najvišje standarde, jih sama dosega, dosegajo pa jih tudi njeni udeleženci.
  9. Ker si bo vzela čas za vas, za vaša vprašanja, dvome, izzive tudi izven terminov usposabljanj.

Cena in plačilni pogoji

Šolnina, plačilni pogoji, pogoji odjave, popusti, dodatne informacije in prijava

Več informacij
Zame je bilo v programu najbolj uporabno in koristno znanje o metodah in tehnikah moderiranja ter samozavedanje. Zanimivo se mi je zdelo, da se za vsakim težavnim osebkom skriva potreba. Posebno všeč mi je bila Disney metoda, reševanje problemov na osnovi vrednot, metoda story boarding, igre, ice-breakerji.
V celotnem programu bi posebno pohvalil pristop moderatorke – trenerke: pristen, avtentičen, brez blefa: 100 % ujemanje tega, kar počne, s tem, kar uči. Ustvarila je odlično ozračje za učenje. Moja pričakovanja so bila izpolnjena in presežena. Zelo veliko naučenega bom lahko uporabil pri svojem delu s študenti in poslovneži. Spoznanja in znanje bom integriral v svoje predmete s slovenskimi in tujimi študenti ter tudi v delo s podjetji. Zelo priporočam, da delavnico podprete tudi v vseh bodočih izvedbah. Prepričan sem, da jih bo še veliko. Na lestvici od 1 do 5 je moja ocena programa 6.
Prof. dr. Miha Škerlavaj, Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani
Icon

Veščine moderiranja - program

1 file(s) 1.45 MB
Download
Vir fotografij: Arhiv Kaetride
Icon

Veščine moderiranja - prijavnica

1 file(s) 96.95 KB
Download

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec