+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

+100 ONLINE USPOSABLJANJ

VODENJE
Kjer je volja
Naj se ve, kdo je šef
Neorganizirani vodja 1. del
Neorganizirani vodja 2. del
Od idej k dejanjem
Kjer je volja
Film pokaže, da je sposobnost za vodenje mogoče razviti s pomočjo manjšega števila ključnih tehnik.
Eden od vidikov sposobnosti za vodenje je zagotavljanje take stopnje motivacije osebja, ki omogoča gladko in učinkovito delovanje sistema. Če lahko vodja ljudi navduši, da bodo delali z vnemo in energijo, je že na pol poti do uspeha; to pa lahko doseže, če jim vlije tri vrste zaupanja. V nizu poučnih in humornih primerov film prikaže, da je delavcem treba vcepiti prepričanje o pomembnosti njihovega dela, prepričanje o njihovi individualni pomembnosti in prepričanje o njihovi pomembnosti v obliki pripadnosti skupini. Dober vodja pokaže zaupanje v vsakega posameznika in v svoj celotni tim.
ogled odlomka
Naj se ve, kdo je šef

“Počutim se kot da se lahko vsakdo vtika vame, ne dobim pa nobene pomoči od nikogar. Ne počutim se niti kot vodja niti kot delavec. Resnično ne vem, kaj naj bi sploh bilo moje delo.”

Premik s proizvodne ravni v tovarni na delovno mesto nadzora je morda najtežja naloga na lestvici vodenja. Film je pomoč mlajšim vodstvenim delavcem pri njihovih prvih korakih; pomaga tistim, ki bi radi izboljšali svojo učinkovitost, in opominja najvišje vodilne delavce na napore in pritiske tistih, katerim zaupajo vodenje in odgovornost. Vsebuje tri najtrše in najpogostejše izzive, s katerimi se srečuje novi vodja:
– pripraviti skupino, da naredi nekaj, čemur nasprotuje ,
– soočiti se z odkritim izrazom nediscipline in
– obvladati odkriti napad na svojo avtoriteto.

Pojdite vsak dan med svoje ljudi – čutite z njimi in z delovnim utripom svojega podjetja!

ogled odlomka
Neorganizirani vodja 1. del

“Ko bi le dan imel več ur. Če hočem,da je delo dobro opravljeno, ga moram namreč opraviti sam.” Prepoznali boste te izjave. Pogosto ste jih slišali od poslovodnih delavcev, ki trdijo, da so prezaposleni. Morda vas je celo imelo, da bi jih sami uporabili. Vendar pa obstaja velika razlika med poslovodnim delavcem, ki dela učinkovito, in takim, ki je zgolj zelo zaposlen, včasih celo z delom drugih sodelavcev. Neorganizirani vodja analizira to razliko in obravnava osrednji problem vseh poslovodnih delavcev: kako si najbolje organizirati dan oziroma leto, da bi iz sebe in iz ljudi, ki delajo zanje, potegnili najboljše. Ne moreš organizirati drugih ljudi, dokler ne znaš organizirati samega sebe.

ogled odlomka
Neorganizirani vodja 2. del

Obravnava kako in zakaj direktorji ne uspevajo pri poverjanju – delegiranju nalog. Oziroma mislijo, da so to nalogo uspešno opravili, čeprav je dejansko niso. Film pripoveduje zgodbo Richarda Lewisa,vodje, ki se močno trudi, toda razsipa svojo energijo, ker se še vedno ni naučil delegirati dela svojim sodelavcem. Ko se Richard nauči delegirati delo sodelavcem, se mu ustvari več prostega časa, ki ga lahko nameni svojim najbolj zahtevnim nalogam.

Hkrati pa tudi spozna, da je potrebno sodelavce tudi poučiti, kako naj določeno delo opravijo. Nato pa je treba le občasno dati kakšen nasvet in nadzorovati potek dela, da so lahko naloge uspešno opravljene.

ogled odlomka
Od idej k dejanjem
Realizacija predlogov za nove rešitve
V časih, ko se vse spreminja, je spodbujanje kreativnosti nujen pogoj za uspeh. Kako v vašem podjetju stimulirate stalno kreativnost in inovativnost? Kako ugotavljate, katere proizvode oz. storitve vaše stranke resnično želijo in kakšni so najboljši delovni procesi in postopki?
Ta videoprogram vam pomaga odkriti ovire, ki onemogočajo ali zavirajo sveže in ustvarjalno razmišljanje. Ponuja nekaj preprostih, a učinkovitih načinov, kako jih odstraniti.
Podprite inovacije, ki prinašajo dobiček, prav tako pa tudi kreativnost v vaši organizaciji. Pokažite ta program prav vsem…
Ni dovolj le govoriti, rezultati so vedno posledica dejanj. V osnovi teh pa so odlične ideje!
ogled odlomka
Obvladovanje bolniške odsotnosti
Organizirani vodja
Projektno vodenje
Stres
Vodenje tima
Obvladovanje bolniške odsotnosti

Obvladovanje bolniške odsotnosti je poučen video program, ki prikazuje zanimivo zgodbo managerja, ki se ne zaveda, da ima v oddelku resne probleme z odsotnostjo. Odloči se, da bo poizkusil s pozitivnim zgledom vplivati na zaposlene. Na koncu ugotovi, da je zelo pomembno, da prepoznamo problem, ko se pojavi, da je potrebno najti prave razloge zanj in poiskati tudi primerne rešitve.

ogled odlomka
Organizirani vodja
Organizirajte svoje sodelavce
Tema se navezuje na Neorganizirani vodja 1,2, saj poverjanje nalog drugim ni mogoče, če človek sam ni urejen. V obeh filmih spremljamo, kako začne Richard Lewis počasi dojemati bistvo razporejanja svojega časa in poverjanja nalog svoji skupini. Če naj direktor uspešno organizira tudi svoje osebje, mora določiti njegovo odgovornost, potem pa postaviti norme. Zadnji korak je, da se z vsakim zaposlenim posebej dogovori o ciljih. Z drugimi besedami, svojim uslužbencem mora jasno povedati, kaj obsega njihov posel in kaj se od njih pričakuje, potem pa mora to tudi nadzorovati. Norme morajo biti vidne in skupne za vse ljudi z enakim poslom. Obstajati mora nespremenljivo merilo, ki vsakomur omogoča, da se primerja z njim. Cilji pa so nekaj, o čemer se napredno misleči poslovodni delavci posamezno dogovarjajo z zaposlenimi.
ogled odlomka
Projektno vodenje

Vsak se kdaj znajde v situaciji ko mora v sklopu nekega projekta voditi ljudi. Marsikdo pa ne ve, kako naj se naloge loti. Slabo voden tim, lahko organizacijo stane veliko denarja in časa, po drugi strani pa lahko dobro vodenje tima prihrani še marsikatero frustracijo in prenapete živce. S pravim pristopom se lahko poslovimo od slabega vodenja, projekte pa “obsodimo” na uspeh.

OGLED ODLOMKA
Stres

Film kot realistična drama prikazuje dan v življenju menedžerja pod stresom. Oblikovan kot študija primera dovoljuje gledalcem, da si sami ustvarijo mnenje o tem hudem problemu, ki ga ni lahko premagati.
Film ne ponuja preprostih rešitev. Stres vodi nekatere ljudi v prekomerno uživanje alkohola, druge v kajenje ali jemanje zdravil. Ljudem preprečuje, da bi svoje delo opravili v skladu s svojimi sposobnostmi in vse to ustvarja še večji stres.
Film na kratko nakaže, kako paziti na prve znake, kako se poglobiti vase in proučiti svoje življenje tako doma kot v službi in kako poiskati v svojem okolju in medsebojnih odnosih tiste preproste stvari, ki bi jih lahko spremenili, če bi se le malo potrudili.
Statistični podatki kažejo, da razvite države izgubijo 25 odstotkov narodnega dohodka zaradi bolezni, ki so povezane s stresom.

OGLED ODLOMKA
Vodenje tima

Od posameznika nikoli ne moremo pričakovati, da bo različne naloge opravljal po najvišjih normah, medtem ko dobro sestavljen tim lahko združuje strokovnjake na najrazličnejših področjih in z različnimi osebnostnimi značilnostmi, pri čemer sploh ni nujno, da se člani tima med seboj dobro razumejo. Dobro sestavljen tim poveže idealne lastnosti vseh članov in zanesljivo preseže celo najsposobnejšega posameznika. Avtor programa je dr. Meredith Belbin, ki že 20 let proučuje, testira in sestavlja vodstvene time. Program naj bi vodjem pomagal izbrati in povezati prave ljudi po teoriji o vlogah v timu. Sestavite tim, ki bo povezal idealne lastnosti vseh članov!

OGLED ODLOMKA
Vodenje sodelavcev – pohvala
Vodenje sodelavcev – graja
Vodenje problematičnih ljudi
Upravljanje s talenti
Vodenje sodelavcev – pohvala
1. del: Pohvala
Tako pohvala, kot graja sta močno menedžersko orodje, s katerima lahko, če se ju pravilno uporabite, dodatno motivirate ljudi za delo.  Pogost vzrok, da ljudje zapuščajo podjetja, je njihovo prepričanje, da niso dovolj cenjeni. S pohvalo zaposlenim izrazimo zaupanje, hkrati pa močno vplivamo na njihovo samozavest. Prav tako, kot je pomembno, da ljudje vedo, zakaj so pohvaljeni, je pomembno tudi, da pohvalo izrazimo na ustrezen način. Pohvala vpliva na samozavest in pomaga, da smo še bolj ponosni nase in na svoje delo. Zaradi nje delamo raje in bolje. Pohvali sledi navdušenje, predanost in zvestoba. Nič ne stane, vendar polepša pogled na ta svet. Naučite se 7 enostavnih pravil pri izrekanju pohvale.
OGLED ODLOMKA
Vodenje sodelavcev – graja
2. del: Graja
Tako pohvala, kot graja sta močno menedžersko orodje, s katerima lahko, če se ju pravilno uporabite, dodatno motivirate ljudi za delo.  Graja je ena od bistvenih nalog vsakega vodje Za uspešno izvajanje projektov mora menedžer razviti tudi sposobnost uspešnega grajanja. Vsak namreč dela napake, da pa se ne bi napake po nepotrebnem ponavljale, je v dani situaciji potrebno tudi koga pograjati. Če se izrekanju graje vodja izogiba, naredi slabo uslugo svojim sodelavcem. Ko spozna, da s konstruktivno grajo pomaga sodelavcem pri izpopolnjevanju, mora seveda poznati tudi pravilne tehnike za dajanje graje. Naučite se 7 enostavnih pravil pri izrekanju graje.
OGLED ODLOMKA
Vodenje problematičnih ljudi

Vsi vemo, da naj bi ljudje bili največje bogastvo vsake organizacije. Če pa pogledamo nekatere ljudi, je to kar težko verjeti. Prej bi rekli, da so materialna obveznost. Ali pa morda le ni tako? Obnašanje ljudi ni neločljivi del njihove osebnosti; to obnašanje preprosto odraža način, kako drugi ravnajo z njimi. Serijo sestavlja šest študij posameznih primerov (šest delov), od katerih je vsaka osredotočena na poseben tip problematične osebe. V programih vidimo, da lahko preprosta sprememba v obnašanju vodilne osebe okrepi vrline problematičnih oseb in zabriše njihove slabosti, vendar ne s spreminjanjem njihove osebnosti, temveč s prilagajanjem svojega obnašanja do njih.

Jamrajoča Minnie

Minnie dela v propagandnem oddelku velikega podjetja; odgovorna je za izhajanje časopisa. Kadarkoli se njen šef pozanima, kako delo napreduje, ali zahteva kaj drugega, začne Minnie tožiti in se pritoževati. Njen šef bi si želel, da bi bila Minnie učinkovitejša in predvsem, da bi se manj pritoževala.

Lena Linda

Linda je ena od osmih delavk v računovodskem oddelku velike or­ganizacije. Svojega dela nikdar ne opravi pravočasno. Klepeta, bere horoskop, se liči, gleda na uro in nasploh naredi čim manj. Njena šefinja si želi, da bi Linda naredila več.

Neodločna Wendy

Wendy dela v kadrovskem oddelku. Njena naloga je tudi svetovanje sodelavcem. Za vsako svojo odločitev se posvetuje s šefinjo, ker se boji, da ni pravilno svetovala. Šefinja si želi, da bi bila Wendy odločnejša in da bi sama prevzela odgovornost za svoje odločitve.

Pikolovski Reggie

Reggie je vodja skladišča, ki zahteva, da delo poteka strogo po pravilih, in je na to zelo ponosen. Če kdo ne prinese vse potrebne dokumentacije, se Reggie togo drži pravil in ne dela izjem. Njegov šef si želi, da bi bil Reggie prožnejši in prilagodljivejši.

Širokoustnež Billy

Billy je vodja prodaje in rad veliko obljublja. Ima zahtevnega vodjo. Billy vedno obljubi, da bo naloge hitro opravil, vendar tega ne naredi. Njegov vodja si želi, da bi Billy manj obljubljal in več naredil.

Tihi Sam

Sam je sistemski vodja. Čeprav je tehnično dobro podkovan, mu komuniciranje dela težave. Na nesrečo je njegova šefinja privrženka spontanih sestankov, na katerih vsak lahko pove svoje mnenje. Na teh sestankih Sam popolnoma odpove. Njegova šefinja si želi, da bi si Sam bolj prizadeval.

OGLED ODLOMKA
Upravljanje s talenti

Organizacije ne morejo uspeti ali celo preživeti brez pravih ljudi.

Privabljanje pravih ljudi le prvi korak. Zelo pomembno je, kako jih obdržati. To pomeni:

  •  vzdrževati njihov entuziazem za delo,
  •  jim postavljati izzive ne da bi jih preobremenili,
  •  prepoznati njihov prispevek – jih pohvaliti,
  •  jim dovoliti da se razvijajo in v celoti uporabijo svoj talent.

Če boste pri tem uspešni boste preprečili odhod najboljših ljudi.

Vodje se ob odhodih vedno sprašujejo: Zakaj odhajajo? Bi lahko to preprečil? Kakšen bo strošek zamenjave? Kako bomo uspeli brez njih? Kako preprečiti odhode talentiranih sodelavcev? Ustrezno vodenje pomaga preprečiti, da bi se to sploh zgodilo. Obstaja mnogo vzrokov zakaj si uslužbenci želijo oditi, denar običajno ni eden od njih. Program izpostavlja 3 glavne vzroke zakaj si uslužbenci morda želijo oditi – stres, občutek manjvrednosti ali preprosto dolgčas. Video program prikaže praktične rešitve kako opaziti in obdržati ljudi. Kako opaziti, kdaj uslužbenec morebiti razmišlja od odhodu; kako ugotoviti kaj je povzročilo dano situacijo in kako preprečiti, da bi se stopnjevala v odpoved.

OGLED ODLOMKA
ORGANIZACIJA
30 načinov, kako imeti več časa
Organizacija časa
Papirji, papirji, papirji
30 načinov, kako imeti več časa

V današnji sodobni družbi je organizacija časa ključnega pomena, da lahko v tej obilici informacij in s pomočjo raznih pripomočkov sploh opravite svoja dela in naloge pravočasno.
Če ste pri delu neorganizirani, potem vedno zamujate s poročili, na svoji pisalni mizi imate nered in težko najdete iskane dokumente, ob vsem tem pa vam čas jemljejo še e-maili in telefonski klici ter sodelavci, ki vam predajajo dodatne naloge.
Če želite uspešno krmariti med vsemi zadanimi nalogami in v odnosih do sodelavcev, potem si morate organizirati svoj čas. Kar je sicer preprosto, vendar se morate tega lotiti resno in odločno.
Pospravite pisalno mizo, postavite sistem datotek, organizirajte svoje e-maile in omejite klice. Delegirajte naloge in si postavite urnik s prioritetami, ter vztrajajte pri organizaciji svojega časa. Izkoristite sestanke za produktivno delo in si za zahtevne naloge zagotovite dovolj časa brez motenj. Nasvet: skoparite s časom in bodite prijazni z ljudmi. Tako vam bo uspelo narediti več v krajšem času in sodelavci vam bodo sledili.

OGLED ODLOMKA
Organizacija časa

Organizacija vašega časa postane lažja, če lahko del nalog delegirate. Za mnoge ljudi pa to ni mogoče, ker nimajo pomočnikov. Naloge morajo opraviti sami – kakovostno in učinkovito. Kratki roki, hiter tempo dela in odgovornost vsakega posameznika za delovne rezultate so dejavniki današnjega načina dela. Učinkovita organizacija dela je za uspeh ključnega pomena.
Film Organizacija časa obravnava klasične probleme ljudi, ki imajo veliko dela. Učinkovitost posameznika se zelo hitro zmanjša, če se teh problemov ne loti na pravi način. To pa vpliva tudi na storilnost cele skupine.
Film svetuje, kako najbolje izkoristiti svoj delovni čas. Prikazani so problemi in možne rešitve. Vsakdo najde v filmu praktične in življenjske nasvete, kako si bolje organizirati svoje aktivnosti. Na ta način so napetosti, skrbi in stres na delovnem mestu manjši. Delo postane veliko bolj učinkovito, ustvarjalno in prijetno.

OGLED ODLOMKA
Papirji, papirji, papirji

Vojna proti odvečnemu papirju se odvija na vsaki pisalni mizi… Predvsem pa v glavah tistih, ki odpošiljamo in sprejemamo razne dokumente.

Delia dela v pisarni, kjer vladajo papirji. Raztreseni so po pisalni mizi, po tleh, na stolih, pod stoli. Delia je prepričana, da le tako lahko učinkovito opravlja svoje delo in upraviči svoje delovno mesto. Joanna, njena nova šefinja, se zgrozi nad njeno neučinkovitostjo in neredom v pisarni. Takoj začne z odločnimi ukrepi. Delio prepriča, da so v vsaki pisarni le štiri vrste dokumentov:

  • taki, s katerimi morate kaj storiti,
  • ki jih morate prebrati,
  • ki jih morate shraniti in
  • ki jih lahko zavržete.

Skupaj počistita pisarno. Dokumente razvrstita na take, ki jih je treba obravnavati in na take, ki jih lahko preložita na podrejene. Vse druge papirje vržeta v koš. Pomembne dokumente in informacije na ustrezen način shranita, neuporabne papirje odvržeta v koš. Ko si Delia organizira svoje delo s papirji in se nauči prenašati opravila na podrejene, ji ostane več časa za pomembne in kreativne naloge. Svoje delo začne opravljati veliko bolj učinkovito in uspešno.

OGLED ODLOMKA

KOMUNIKACIJA

Govorica telesa pri delu – Osnovni program
Govorica telesa pri delu – Prodaja
Govorica telesa pri delu s strankami
Govorica telesa pri delu – Osnovni program

Video govori o neverbalni komunikaciji na delovnem mestu. Če želite biti uspešni, morata biti vaše verbalno izražanje in govorica telesa usklajena! Video obravnava nekaj osnov, pomembnih za vsakogar, kot so ustvarjanje prvega vtisa; očesni stik, kretnje in drža, ki spodbujajo zaupanje; govorica telesa, ki je v nasprotju z izgovorjenimi besedami; občutljivost ljudi na lastni prostor.

OGLED ODLOMKA
Govorica telesa pri delu – Prodaja

Video govori o neverbalni komunikaciji na delovnem mestu . Če želite biti uspešni, morata biti vaše verbalno izražanje in govorica telesa usklajena! S pomočjo tega programa boste spoznali, kako lahko prodajalci uporabljajo govorico svojega telesa, da bi naredili dober prvi vtis, vzpostavili stik s stranko in prepričali stranko za nakup. Razumevanje govorice telesa strank, pa pomaga prodajalcem, da prepoznajo nakupne signale in znajo to uporabiti pri uspešnem sklepanju poslov.

OGLED ODLOMKA
Govorica telesa pri delu s strankami

Video govori o neverbalni komunikaciji na delovnem mestu. Če želite biti uspešni, morata biti vaše verbalno izražanje in govorica telesa usklajena! Kdor je stalno v neposrednih stikih s strankami, lahko v različnih situacijah koristno uporabi govorico telesa za pomiritev jeznih strank, za tolažbo ljudi, ki so pod pritiskom, za izražanje empatije (strankam pokažemo, da razumemo njihov problem in jim bomo pomagali), za razumevanje in pomirjanje skupine ljudi.

OGLED ODLOMKA
Govorica telesa pri delu za managerje
Govorice v podjetju
Gremo na sestanek 1. del
Gremo na sestanek 2. del
Govorica telesa pri delu za managerje

Video govori o neverbalni komunikaciji na delovnem mestu. Če želite biti uspešni, morata biti vaše verbalno izražanje in govorica telesa usklajena! Velik del managerjevega posla je prav komuniciranje z drugimi ljudmi (sestanki, poslovne predstavitve, razgovori s sodelavci). V teh situacijah je govorica telesa izrednega pomena za učinkovito medsebojno sporazumevanje.

OGLED ODLOMKA
Govorice v podjetju
Komunikacija v času hitrih sprememb
V sodobnem času nastajajo nova podjetja, se preoblikujejo, povečujejo oz. zmanjšujejo obseg poslovanja ali pa celo prenehajo poslovati. Te velike in pogoste spremembe na tržišču pa imajo pogosto močan vpliv na zaposlene v podjetju. Ljudje so negotovi glede prihodnosti. Če formalne oblike komuniciranja v organizaciji ne delujejo pravilno, se začnejo širiti govorice, ki naredijo veliko škode. Motivacija zaposlenih in produktivnost dela se zmanjšata. Ljudje, ki jih ne obveščamo o dogodkih in njihovih vzrokih, si stvari napačno razlagajo. Če zaposleni izvedo za strateško spremembo v zvezi s svojim podjetjem iz časopisa namesto od svojega šefa, potem nastopi strah. Zaradi negotovosti lahko začnejo odhajati najboljši kadri.
Ta videoprogram nam pokaže, kako naj menedžerji in vodje obvladujejo učinkovito komunikacijo v času velikih in hitrih sprememb; kratko, jasno in predvsem redno.
Ljudje, ki jih ne obveščamo o dogodkih in njihovih vzrokih, ustvarjajo govorice v podjetju.
OGLED ODLOMKA
Gremo na sestanek 1. del

Sestanke potrebujemo. Če so sestanki učinkoviti, prispevajo k bolj tekočemu delovanju organizacij in k učinkovitosti timov. So pomemben okvir, v katerem posameznik lahko pokaže svoje talente. Seveda pa je zgodba drugačna, če so sestanki neuspešni in neučinkoviti. Dober potek sestanka ni samo skrb vodje sestanka. Vsi udeleženi sestanka morajo biti primerno pripravljeni (narediti t.i. domačo nalogo), priti na sestanek pravočasno, dati pozitivne prispevke, se izogibati destruktivnemu vedenju in biti sposobni soočanja s prispevki in mnenji ostalih udeležencev sestanka.

OGLED ODLOMKA
Gremo na sestanek 2. del

Ni potrebno posebej poudariti, da so nekateri ljudje prave nadloge na sestankih. Eni najslabših so Dolgovezneži. Poleg Dolgoveznežev lahko sestanek uničijo še Divji bojevniki, Ubijalci idej, Dominatorji in Prekinjevalci.
Dolgovezneži govorijo kar naprej in naprej, zapravljajo čas in nič ne prispevajo. Bojevniki bi za vsako ceno radi uveljavili svoje stališče in požvižgajo se na mnenja drugih udeležencev sestanka. Ubijalci ideje drugih ljudi zmečkajo, ker nimajo lastnih idej. Dominatorji So agresivni sogovorniki, ki morajo imeti vedno prav. Na sestankih so vedno zelo glasni in ne popuščajo radi pri sklepanju kompromisov. Prekinjevalci v besedo vskočijo, ker menijo, da je tisto, kar želijo povedati, dosti bolj pomembno, kot tisto, kar govorite vi.
V videu so prikazani praktični primeri o pravilnem ravnanju z uničevalci sestankov.

OGLED ODLOMKA
Izboljšanje učinkovitosti dela
Kako NE spremeniti v DA
Kako telefonirati
Pisanje poročila
Pogovor s skupino
Izboljšanje učinkovitosti dela
Pomen povratnih informacij za motivacijo sodelavcev
Dajanje povratnih informacij je veščina, ki je pomembna tako za vodjo kot za člane tima. Z dovolj pogostimi in na pravi način podanimi povratnimi informacijami lahko izjemno izboljšamo učinkovitost posameznikov in skupine. V filmu Izboljšanje učinkovitosti dela je Lisa napredovala v vodjo tima. Veliko stvari bi rada spremenila in izboljšala. Toda ne ve, kako bi sodelavce pripravila do tega, da bi naloge izvrševali drugače. Sodelavci njene pripombe razumejo predvsem kot negativno kritiko, ki jim jemlje motivacijo za delo. Prav tako ne ve, kako naj razume in upošteva to, kar ji pripovedujejo sodelavci. Pogosto ji razlagajo, zakaj neko delo ni bilo opravljeno. Lisa je prepričana, da se kolegi predvsem izgovarjajo. Ugotovi, da ni tako enostavno dajati in sprejemati povratnih informacij. Situacija postane kritična, ko mora njen tim pravočasno pripraviti in oddati pomembno poslovno poročilo. Lisa se nauči novih pristopov pri dajanju in sprejemanju informacij. Nove izkušnje pokažejo, da lahko sedaj veliko bolje motivira sodelavce. Sodelovanje v skupini daje boljše rezultate, med sodelavci pa vlada prijetno delovno vzdušje.
Povratne informacije so pomemben sestavni del letnih razgovorov, uvajanja in usposabljanja sodelavcev.
OGLED ODLOMKA
Kako NE spremeniti v DA
Konstruktivna pot do sporazuma
Klasična napaka je, da ko nekdo pove svoj predlog, takoj rečemo: “Ne strinjam se s tabo!” Z napadalnim nasprotovanjem in seganjem v besedo sprožimo le prepir. Namesto tega raje le izrazimo lastne dvome, podprte z dejstvi ter utihnimo, da nam lahko odgovorijo. Če želimo, da nam bodo ljudje prisluhnili, jih moramo tudi sami zares poslušati. Svoje stališče zagovarjajmo brez napadalnosti in jasno, tako da nas vsi razumejo. Ne smemo se boriti samo za lastno korist. Druge povprašajmo po njihovih idejah in mnenju. V predlogih poiščimo nekaj, na čemer bomo lahko gradili. Svoje ideje ponudimo v razmislek in obravnavo, ne vsiljujmo jih. Z nekaj spodbude bomo v timu razvili pravo rešitev, pri kateri bodo upoštevane potrebe vseh.
Dokler nismo pripravljeni prisluhniti drugim, tudi drugi ne bodo poslušali nas!
OGLED ODLOMKA
Kako telefonirati
Pravila učinkovite telefonske komunikacije
Današnji telefonski aparati nam ponujajo veliko možnosti in njihova tehnična zmogljivost je večja kot kdajkoli prej. Ker ljudje tako pogosto uporabljamo telefon doma in v prostem času, zmotno menimo, da ga znamo uporabljati tudi na delovnem mestu. Ne glede na vrsto telefona je prvi korak pri poslovnem komuniciranju “besedno rokovanje”. Dvignite slušalko v času največ 4 signalov, predstavite se, vaš glas naj deluje prijetno.

Videoprogram prikazuje, kako se lahko izognemo nesporazumom, ki nastanejo zaradi tega, ker ne vidimo, kaj se dogaja na drugi strani žice.

  • Zelo pomembno je , da ste vedno pripravljeni na pogovor – vse podatke in vse številke imejte pri sebi.
  • Ponovite ključne stavke, da s tem pokažete, da pozorno poslušate in razumete sporočilo sogovornika ter da preverite, ali je sogovornik razumel vas.
  • Večkrat uporabite sogovornikovo ime, da pridobite njegovo zaupanje.
  • Sprašujte odprta vprašanja, da pridobite potrebne podatke.
  • Ponudite pomoč z različnimi koristnimi informacijami.
  • Zaključite telefonski pogovor s potrditvijo dogovora o prihodnji aktivnosti.
  • Poskrbite, da boste izpolnili obljubljeno.

Profesionalno telefoniranje pripomore k vaši uspešnosti v različnih situacijah, ko je vaš sogovornik: poslovni partner, vaš šef, nekdo od sodelavcev ali naključna stranka!

OGLED ODLOMKA
Pisanje poročila

Dobro poročilo je za podjetje nadvse pomembno; bralcu vzame le nekaj minut, primerno pa je za vse – ne glede na položaj v podjetju ali kraj na Zemlji.
Dobro poročilo je naložba, iz katere lahko črpajo informacije tako zaposleni znotraj organizacije, kot tudi vsi zunanji sodelavci in poslovni partnerji. Učinkovito poročilo je informativno, zgoščeno, predvsem pa so informacije predstavljene tako, da lahko hitro najdemo vse potrebne podatke – tako poročilo ohrani svojo vrednost in je lahko v pomoč še mesece od njegovega nastanka.

OGLED ODLOMKA
Pogovor s skupino
Kako voditi sestanek s skupino
Zanimivo bi bilo vedeti, zakaj je v tako številnih organizacijah sporazumevanje z osebjem neuspešno. Pogosto je odgovor čisto preprost: poslovodnemu in nadzornemu osebju se ne zdi potrebno sproti obveščati zaposlenih, ali pa nimajo sposobnosti in zaupanja vase, da bi lahko uspešno vodili skupinski sestanek. Program obravnava načrtovanje in pripravo informacij za sestanek ter pokaže, kako naj vodstvo zaposlenim posreduje vsa temeljna sporočila in kako te informacije povezati s potrebami delovne skupine. Film pokaže, kako sestanek voditi tako, da se bodo člani skupine seznanili z dejavnostmi in napredkom v oddelku ali v lokalni podružnici oziroma enoti, ne le z rezultati organizacije v vseh razsežnostih. Film daje tudi nasvete glede tega, kdaj in kje prirejati taka srečanja, kako obdržati nadzor v rokah in kako se odzivati na vprašanja.
Redni sestanki za posredovanje informacij sodelavcem so ena ključnih nalog vodje!
OGLED ODLOMKA
Rad bi govoril z vami
Samozavestno obnašanje
Sestanki, ti vražji sestanki 1. del
Sestanki, ti vražji sestanki 2. del
Rad bi govoril z vami
Disciplinski pogovor NI oblika kaznovanja!
Pomembno je, da sodelavcem, ki s svojim vedenjem in delom odstopajo od dogovorjenih standardov, to tudi poveste. Hkrati jim dajte priložnost, da pojasnijo vzroke svojega obnašanja.
Pri večini disciplinskih pogovorov je problem v tem, da vodje nastopijo preveč čustveno in s tem zgrešijo osnovni cilj – izboljšanje delavčevega dela ali vedenja.
Film prikazuje, da je ob predhodni dobri pripravi disciplinski pogovor odličen način za odpravljanje vrzeli med zahtevanimi standardi dela in dejanskim delovnim učinkom ali vedenjem zaposlenih.
Vedno se z delavci dogovorite o ukrepih za izboljšanje in preverjajte napredek.
OGLED ODLOMKA
Samozavestno obnašanje
Umetnost prepričljivosti
Vsi smo kar prevečkrat popustljivi, ker želimo, da bi nas ljudje imeli radi. Edina prednost popustljivosti je to, da se izognemo sporom. Slabosti pa so to, da nihče ne upošteva našega stališča, da izgubimo motivacijo za sodelovanje in dobimo občutek, da nas okolje ne ceni.
Druga skrajnost je napadalnost. Navidezno z agresivnim vedenjem uspešno dosegamo cilje. Vendar se ljudje pogosto odzivajo z enako mero napadalnosti ali z obrambo. Včasih ne povedo informacij, drugič naredijo škodo s svojimi dejanji. V resnici bomo uspeli le, če nam ljudje pomagajo in sodelujejo. Napadalnost je ravno tako slaba kot popustljivost.
Ustrezno ravnovesje med obema skrajnostma je samozavestno obnašanje in prepričljivost. Zavzemajmo se za svoje pravice tako, da ne ogrožamo pravic drugih. Prepričljivost je način obnašanja, ki nam zagotovi pozornost ljudi in njihovo spoštovanje.
S prepričljivim nastopom imate največ možnosti, da dosežete kar želite!
OGLED ODLOMKA
Sestanki, ti vražji sestanki 1. del
Organizacija in vodenje sestankov
Programa kaže kritične točke, kjer večina sestankov spodleti, ter načine, kako jih usmeriti. Vodje sestankov uči, kako naj pripravijo sestanek, obvestijo o njem udeležence, določijo dnevni red, obvladujejo pogovor in kako naj zapisujejo odločitve. Pojasnjuje dejavnosti in naloge vodje sestanka v treh fazah: v pripravi sestanka, vodenju sestanka in po sestanku.
OGLED ODLOMKA
Sestanki, ti vražji sestanki 2. del

Programa pomaga managerjem in vodjem razviti sposobnosti uravnavanja medsebojne komunikacije pri dogovarjanju in sprejemanju odločitev. Dober vodja že pred sestankom predvidi pravilen sedežni red in se tako izogne morebitnim problemom. Na sestanku mnogokrat pridejo na dan tudi čustva. Skrivnost dobrega vodenja je identificirati razlog nekega izbruha ali tišine in to obrniti v pozitivno smer. Prvi in drugi del tega filma pomagata pri organiziranju in vodenju učinkovitejših sestankov, s katerimi organizacija prihrani čas in denar.

OGLED ODLOMKA
To bo mene bolj prizadelo kot vas
Interna komunikacija
To bo mene bolj prizadelo kot vas
Odpuščanje in druge neprijetne novice
Managerji se bojijo pogovora, v katerem morajo posameznike seznaniti s tem, da njihovo delo ni dovolj dobro, da ne morejo na dopust, da ne bodo dosegli povišanja plač, da niso primerni za usposabljanje, za katero so prosili, ali celo, da v kolektivu zanje ni več prostora.
Ta mučen pogovor je pogosto napačno voden ali pa preložen. Toda, če se problema ne lotimo takoj in z občutkom, bodo rezultati pogovora še veliko slabši, kot bi lahko bili sicer. Ravnanje z zavrnjenimi in potrtimi zaposlenimi je managerska veščina, ki se je lahko naučimo tudi s pomočjo filma “To bo mene bolj prizadelo kot vas”.
Vsak manager ali vodja se boji trenutka, ko mora zaposlenim povedati slabo novico, kajti to pomeni povedati nekaj, kar bo nekoga razočaralo, razjezilo ali vznemirilo!
OGLED ODLOMKA
Interna komunikacija
Program Interna komunikacija pomaga vsem razumeti, kako slaba skrb za notranje stranke vodi do nezadovoljnih zunanjih strank. Učinkovite organizacije so sestavljene iz timov. Različnih ljudi s posebnimi veščinami, znanji in izkušnjami, ki sodelujejo pri skrbi za potrebe svojih strank – tistih zunaj organizacije, ki uporabljajo in plačujejo njihove izdelke in storitve. Žal pa neuspehi pri tem najpogosteje izhajajo iz nezmožnosti prepoznavanja, razumevanja in skrbi za potrebe naših notranjih strank – naših sodelavcev v drugih timih ali oddelkih, s katerimi pa moramo znati sodelovati, če želimo, da vse teče gladko tako znotraj organizacije kot tudi v vseh njenih dejavnostih navzven.
OGLED ODLOMKA

TIMSKO DELO IN MOTIVACIJA

Gung Ho
Misli ali potoni – timsko odločanje
Motivacija v timu 1. del
Motivacija v timu 2. del
Timski duh
Gung Ho

Video je kombinacija knjige Kena Blancharda in Sheldona Bowlesa, ki tudi skozi program s svojimi komentarji usmerjata gledalca. Motivacija na delovnem mestu je v podjetjih navadno velik problem, predvsem pa se pomanjkanje le-te izkaže kot zavirajoče pri delu v timih.
V timu je motivacija in entuziazem za skupne cilje zelo pomembna. Zakaj bi torej tvegali neuspeh projekta, če lahko že pred projektom ustvarite prijetne pogoje in pozitivno klimo znotraj tima.

OGLED ODLOMKA
Misli ali potoni – timsko odločanje
Timsko odločanje
Program prikazuje, kako neuspešen (ali neučinkovit) je lahko avtoritativni način odločanja, ko se vodja sicer formalno pred sprejetjem odločitev posvetuje s svojimi ljudmi, obenem pa njihovega mnenja skoraj nikoli ne upošteva in vedno zatre konstruktivno razpravo. Vodja mora razviti bogato, proti cilju usmerjeno razpravo. To lahko naredi le tako, da vključi celoten tim in izve, kakšno je njegovo mnenje. Skrivnost pri tem je, da vzpostavi tekmovalnost med zamislimi in sodelovanje med ljudmi. Naslednje pravilo je, da preveri tako nevarnosti kot priložnosti. Člani tima v razpravi skupaj podrobno ovrednotijo vsako posamezno možnost in prispevajo svoje izkušnje. Ko tim oceni tveganje v primerjavi s koristmi, postane odločitev jasna, ker je dosežena s profesionalnim, timskim načinom razmišljanja.
Spoznajte metode timskega dela in timskega odločanja ter oblikujte uspešen tim!
OGLED ODLOMKA
Motivacija v timu 1. del
Kako izboljšati informiranje v skupini
V filmu nastopa vodja oddelka, ki ima sicer dobre namene, vendar pa spozna, da za motivacijo ljudi še ni dovolj, če jim preprosto poveš, kaj naj storijo. Tako mu ne uspe, da bi se delavci izkazali, saj jim delo pomeni le nujno zlo. Tim sicer dojema vodjo kot diktatorja, v resnici pa je vodja le vznemirjen in zmeden; namene ima dobre, ne zna pa delavcev dobro motivirati. Čeprav so prikazani primeri postavljeni v podjetje, ki se ukvarja z naročili po pošti, je ta vodja lahko zgled za vsakega posameznika, ki mora izboljšati svoje sposobnosti učinkovitega motiviranja sodelavcev ne glede na tip organizacije ali tip tima.
Zaposleni se pogosto pritožujejo: »Nihče nam nič ne pove!« Razložite jim, zakaj so potrebni določeni postopki, kakšna je njihova vloga v delovnem procesu in kako je njihovo delo za rezultat cele skupine. Ko se dogovorite za delovne cilje, naj sodelavci sami spremljajo svoje rezultate. Bodite radodarni s pohvalami, ko se sodelavci posebej izkažejo. Opozorite pa tudi na pomanjkljivosti.
OGLED ODLOMKA
Motivacija v timu 2. del
Kako pritegniti zaposlene k sodelovanju
Managerji pogosto sami opravijo levji delež zahtevnega projekta ali naloge, ker so prepričani, da sodelavci niso dovolj sposobni za to.
Morda ste tudi v vašem timu že slišali očitke: “Nihče nas nikoli ne vpraša!” Spremenite torej svoj pristop – vključite tudi vaše sodelavce.
Prisluhnite mnenjem in komentarjem. Uporabite izkušnje in specifična znanja posameznikov v vaši skupini. Spodbujajte sodelavce, da bodo tudi sami iskali možne rešitve.
Za ustvarjalnost in motivacijo tima bo koristno, že boste zmanjšali stopnjo nadzora. Dajte sodelavcem cilje, katere naj dosegajo z odgovornim in samostojnim delom.
OGLED ODLOMKA
Timski duh

Videoprogram na zanimiv način ponazarja tim, ki sprva ne deluje najbolj uspešno. S postopnim uvajanjem načel timskega dela pa se povečuje tudi učinkovitost tima na poti k doseganju skupnega cilja. Osnova timskega dela je umetnost združevanja talentov članov tima, z namenom doseganja skupnega cilja. Člani tima morajo prevzemati odgovornosti, ki se nanašajo na konkretne naloge tima in na odnose z ostalimi člani tima. Na ta način se omogoči sprejemanje boljših odločitev, izboljša se delovna klima in učinkovitost tima.
S timskim delom lahko izkoristite široko paleto sposobnosti, spretnosti in znanj, ki jih imajo vsi člani tima.

OGLED ODLOMKA

MALO PRODAJA IN ODNOS DO STRANK

Kako ravnati s strankami 1. del
Kako ravnati s strankami 2. del
Kako ravnati s strankami 3. del
Kako ravnati s strankami 1. del
Dvoje mnenj
Film obravnava osrednji problem, to je odnose s strankami: vaše mnenje, njihovo mnenje, kaj tiči v njih in kako ju je treba zbližati. Opozarja, kako pomembno je, da poznate izdelke, predpise, po katerih lahko prodajate blago in storitve, in kako deluje vaša poslovna enota. Film pojasnjuje, kako spoznate mnenje kupca, s tem da ga spodbujate, poslušate in proučujete njegove potrebe.
OGLED ODLOMKA
Kako ravnati s strankami 2. del
Skupno mnenje
Film opozarja na ovire, ki lahko motijo sporazumevanje, in kaže, kako jih je mogoče spoznati in odpraviti. Glavni nauk izvira iz razlike, kaj vi prodajate in kaj stranke kupujejo. Vaše tehnično znanje utegne postati ovira. A tudi pri kupcu je lahko ovira: to je razlika med tem, kaj bi kupec rad kupil in kaj potrebuje. Ne pozabite, da ni prodaje, kadar ni razumevanja.
OGLED ODLOMKA
Kako ravnati s strankami 3. del
Težavne stranke
Film prikazuje besno, klepetavo in naravnost neotesano stranko. Svetuje, kako naj prodajalec ohrani hladno kri in ostane poklicno zadržan. Gospod Tiger je jezen, morate ga pomiriti. Ne pričkajte se z njim – ne dajte se zaplesti v prepir. Obžalujte, da je prišlo do določene neprijetnosti, in poravnajte zadevo. Gospa Zajklja, klepetulja, vas lahko spravi ob pamet, če ne boste ohranili hladne krvi in jo pripeljali nazaj k stvari, da bi ji lahko kaj prodali. Gospod Veper je neprijeten človek. Ne menite se za žaljivke – saj niso namenjene vam. Če boste vztrajali, boste iz njega naredili kupca.
OGLED ODLOMKA
Kako ravnati s strankami 4. del
Kako ravnati s strankami 5. del
Kako z nepravilnim odnosom izgubljamo stranke
Kako ravnati s strankami 4. del
Še več težavnih strank
Poklicno usposobljen človek se razlikuje od amaterja po tem, da zna učinkovito ravnati s težavnimi strankami. Pomembno je poznati osnovna pravila za ravnanje s strankami in tudi osnovo za takšno ravnanje. Ko enkrat poznamo ta enostavna pravila za obravnavo strank, ni ničesar več, kar bi bilo pri delu s strankami težkega
Film obravnava tri primere težavnih strank. Gospa Kamela je naduta, napihnjena ženska, ki vzvišeno razkazuje svoje znanje. Z laskanjem jo poskušajte pridobiti. Gospod Školjka ni zoprn – le da molči. Nerad posluša zgodbe – zato mu navedite dejstva. Gospa Podlasica prebrska vse, ker je tako nezaupljiva. Z njo morate biti potrpežljivi, toda če poznate pravila, jo boste pripravili do tega, da bo kaj kupila.
OGLED ODLOMKA
Kako ravnati s strankami 5. del
Trezno, mirno in nepristransko razmišljanje, kako je treba ravnati s pritožbami.
Film se loteva problema prav tako, kot bi vi morali ravnati s strankami, ki se pritožijo, kirurško natančno. Film primerja stranko, ki se je pritožila, s pacientom in prodajalce z zdravnikom. Razvije formulo ali recept v šestih točkah, kako ravnati s takimi strankami: poslušajte, sočustvujte, ne opravičujte se, sprašujte, dogovorite se za ukrepanje in to tudi naredite.
OGLED ODLOMKA
Kako z nepravilnim odnosom izgubljamo stranke

Video na zabaven način prikazuje neprofesionalne pristope do strank na zelo različnih področjih. Na ta način pa je mogoče doseči zgolj to, da se stranke ne bodo več vračale. Najpogosteje se pojavlja “napadalni odnos” do stranke, ki ga izvaja napadalno in oblastno osebje. Na drugi strani pa se pojavlja tudi “obrambni odnos”, ki ga srečamo tam, kjer je osebje do stranke nezainteresirano, mu primanjkuje samozaupanja in se zato izogiba stikom s stranko.
Izkušnje in nauke iz tega izobraževalnega programa je mogoče prenašati na katerokoli področje delovanja.
Če za svoje stranke ne boste poskrbeli vi, bodo zanje poskrbeli drugi.

OGLED ODLOMKA
Ko bi pogled lahko ubijal
Profesionalna prodaja v trgovini in storitvah
Umetnost odlične prodaje
Ko bi pogled lahko ubijal

Veliko uslužbencev na področju storitev se preprosto ne zaveda, kako močno njihov odnos vpliva na obnašanje njihovih strank. Ista stranka je z neko osebo prijazna in z njo sodeluje, z drugo pa je težavna in napadalna. Brezbrižno in neobzirno vedenje uslužbenca namreč stranke prizadene, razjezi ali užali.
Film pomaga razumeti, da obnašanje ni prirojeno – izberemo ga lahko sami in ga hkrati prilagodimo potrebam in željam strank. S profesionalnim vedenjem lahko pozitivno vplivate na ljudi, da bodo prijazni in pripravljeni sodelovati. Na ta način boste pridobili dragocene, zadovoljne stranke, ki se bodo rade vračale in s katerimi boste laže in učinkoviteje sodelovali.
Prijaznost vas nič ne stane!

OGLED ODLOMKA
Profesionalna prodaja v trgovini in storitvah

Zakaj prodajalci niso uspeli prodati izdelka? Morda prodajalci niso dovolj dobro predstavili izdelka, morda niso bili dovolj prijazni ali pa stranke preprosto niso bile navdušene nad njihovim pristopom ?! Profesionalna prodaja je program, ki omogoča trening za uspešno prodajo in vam pomaga odpraviti zgoraj omenjene težave.
Vašim prodajalcem ponuja dragocene nasvete za povečanje prodaje in večje zadovoljstvo strank. Videofilm obravnava zaupanje v lastne sposobnosti in zaupanje, ki je rezultat odnosa med stranko in prodajalcem. V programu boste našli tudi 6 najpomembnejših korakov za uspešne prodajalce. Ti koraki so bili uporabljeni in preizkušeni v praksi največjih trgovskih hiš. Vsak med njimi ponuja več variant, tako da si lahko vsak prodajalec izbere način, ki ustreza njegovi osebnosti.

OGLED ODLOMKA
Umetnost odlične prodaje
13 nasvetov, kako povečati prodajo
Kupci oziroma stranke lahko kupijo izdelke in storitve pri mnogih ponudnikih, pod podobnimi pogoji, za podobno ceno in kakovost. Edina bistvena razlika v ponudbi so ljudje – prodajalci.
Prodajalci lahko s svojim znanjem dosežejo, da kupci kupijo mnogo več, kot bi sicer in se poleg tega vedno znova vračajo prav k vam.

  • Pridobivanje zaupanja – s pomočjo ustreznega pristopa moramo ustvariti prijetno vzdušje za pogovor in kontakt.
  • Ugotavljanje strankinih potreb – s pomočjo usmerjenega in ciljanega spraševanja pridobimo informacije, ki so osnova za nadaljevanje prodajnega procesa – oblikovanje ponudbe.
  • Oblikovanje ponudbenih možnosti – izjemno poznavanje lastnih izdelkov / storitev je osnova, da lahko damo strankam primerno ponudbo, ki jih bo navdušila. Usmerite se na koristi.
  • Zaključevanje prodaje – prepoznavanje nakupnih signalov in obvladovanje ugovorov strank, ter uporaba tišine ob zaključku.

Najboljše pri sodelovanju z najboljšimi prodajalci je, da nimate občutka, da vam prodajajo. Vse kar pravzaprav opazite je odlična postrežba.

OGLED ODLOMKA
Zahtevne stranke
Zahtevne stranke

Zahtevne stranke, ki bi se jih pravzaprav najraje znebili, so lahko vaš največji izziv in največji uspeh.
Strategija trženja se v današnjem zahtevnem trženju zaradi velike konkurence osredotoča predvsem na zahteve stranke. Stranke vedno pričakujejo individualno postrežbo in zahtevajo pozornost. Nobeno podjetje si ne more več privoščiti, da ne bi zadovoljilo in zadržalo vseh svojih strank. Ena od desetih strank bo prav gotovo zahtevna: neprijetna, napadalna, pozabljiva, domišljava, gostobesedna, nezaupljiva. Čeprav vse stranke niso popolne, pa morajo biti vse postrežene. Po statistiki je od 10 strank, ki so zamenjale dobavitelja, 7 navajalo kot vzrok prav nezadovoljstvo s postrežbo. Nezadovoljne stranke povedo znancem o svojih tegobah dvakrat več, kot to storijo zadovoljne stranke.

OGLED ODLOMKA

PRODAJA B2B IN POGAJANJA

Bi torej radi uspešno prodajali 1. del
Bi torej radi uspešno prodajali 2. del
Bi torej radi uspešno prodajali 3. del
Bi torej radi uspešno prodajali 1. del

Film prikazuje delo, ki ga morate opraviti, in tehnike, ki jih morate osvojiti, preden lahko začnete uspešno prodajati. Izvedeti morate vse o izdelku in kupcu. Vnaprej morate vedeti, kaj hočete, pripravljene morate imeti različne možnosti in ne smete zamuditi nepričakovane priložnosti. Obvladati morate tehniko zastavljanja vprašanj, pri čemer je še posebej pomembno zastavljanje jasnih vprašanj, ki ne omejujejo odgovorov na kratek “da” ali “ne”, in vodenje pogovora.

OGLED ODLOMKA
Bi torej radi uspešno prodajali 2. del

Kupcu morate predstaviti prednosti izdelka, ne pa navajati pustih tehničnih podatkov. Stranko morate pripraviti do tega, da bo bolj določna glede svojih ugovorov; ne sprenevedajte se, temveč ugovore spodbijajte z navedbo ustreznih prednosti. Še posebej bodite pozorni na signale za nakup, vprašajte kupca, ali je pripravljen naročiti, in ne govorite preveč.

OGLED ODLOMKA
Bi torej radi uspešno prodajali 3. del

Prodajalec mora obravnavati pripombe na izurjen način in hkrati vedno pokazati dovolj razumevanja za stranke. Nepotrpežljivost, sarkazem, jeza in kuhanje mule nimajo kaj iskati v vaših predstavitvah. Tudi pet zavrnitev ne sme povzročiti, da bi se šestega posla lotili s kaj manj samozavesti: šesta stranka ne ve za prejšnjih pet! Kupce in tudi pripombe lahko kategoriziramo. Malo načrtovanja in razmišljanja o kupcu, njegovih potrebah in vaših izdelkih še pred predstavitvijo lahko naredi čudeže in vam pomaga predvideti in prehiteti težave.

OGLED ODLOMKA
Bi torej radi uspešno prodajali 4. del
Neorganizirani prodajalec 1. del
Neorganizirani prodajalec 2. del
Bi torej radi uspešno prodajali 4. del

Sklenitev kupčije je najtežji in tudi najpomembnejši del celotnega postopka prodajanja. V tem delu filma so prikazani postopki in tehnike, ki pomagajo do večjih naročil:
– merite visoko: poskušajte priti do največjega možnega naročila, domislite se vseh pozitivnih razlogov, zaradi katerih bi stranka morala reči “da”
– prosite za naročilo: poskušajte čim prej skleniti posel, sezidajte stopničke strinjanja
– ne odnehajte: pripravite si ključne stavke in stavke, s katerimi boste stranko prepričali, pustite si odprto pot.

OGLED ODLOMKA
Neorganizirani prodajalec 1. del

Uspešnost prodajalca ni odvisna toliko od njegovega trdega dela, ampak predvsem od tega, kako dobro zna organizirati svoje prodajne aktivnosti. Nekdo lahko ves čas teka od telefona do telefona, pogosto obiskuje stranke in poizkuša izpolniti vse njihove želje – pa vendar ne bo pravega rezultata. Nasprotno, zaradi številnih nenačrtovanih aktivnosti bo zamujal na sestanke, trpel zaradi pomanjkanja časa in si povečeval stopnjo stresa.

Prodajalec naj razmišlja kot, da ima lastno podjetje. Svoj čas bo vlagal tja, kjer lahko pričakuje največji dobiček. Video program svetuje, kako lahko analizirate svoje stranke z vidika obsega in verjetnosti sklenitve posla. Po drugi strani ocenite možnosti za razvoj dolgoročnega sodelovanja s potencialnimi kupci. Svoje aktivnosti usmerite v sodelovanje z najbolj perspektivnimi strankami. Z bolj organiziranim pristopom prihranite velike časa.

OGLED ODLOMKA
Neorganizirani prodajalec 2. del

Uspešnost prodajalca ni odvisna toliko od njegovega trdega dela, ampak predvsem od tega, kako dobro zna organizirati svoje prodajne aktivnosti. Nekdo lahko ves čas teka od telefona do telefona, pogosto obiskuje stranke in poizkuša izpolniti vse njihove želje – pa vendar ne bo pravega rezultata. Nasprotno, zaradi številnih nenačrtovanih aktivnosti bo zamujal na sestanke, trpel zaradi pomanjkanja časa in si povečeval stopnjo stresa.

Drugi del video programa obravnava, kako je mogoče pridobiti kupce in doseči, da vas stranke spoštujejo kot strokovnega svetovalca in partnerja. To je osnova za vzpostavitev dolgoročnega sodelovanja. Pripravite se na poslovne sestanke, ugotovite, kaj kupec potrebuje in mu s pomočjo svojega strokovnega znanja svetujte najboljšo možno rešitev. Pridobite si zaupanje strank!

OGLED ODLOMKA
Po telefonu do naročila
Pogajanje 1. del
Pogajanje 2. del
Pogajanje: zavezovanje vozla
Po telefonu do naročila

Način poslovanja se spreminja. Včasih so se ljudje dogovarjali le na štiri oči, danes pa vse več poslovnih dogovorov sklenemo po telefonu. Video film prikazuje , koliko odličnih priložnosti zamudimo, če smo pri telefonski komunikaciji površni, preveč domači in neprofesionalni. Program je namenjen vsem, ki sprejemajo telefonska naročila, posredujejo informacije ali sami aktivno prodajajo po telefonu. Uči kako pravilno začeti telefonski razgovor. Pomembno je postavljati vprašanja, da ugotovimo potrebe stranke, aktivno poslušati, predstaviti različne možnosti in pri svetovanju uporabiti dobro poznavanje ponudbe podjetja. Spretna komunikacija s strankami po telefonu lahko bistveno prispeva k večjemu poslovnemu uspehu podjetja.

OGLED ODLOMKA
Pogajanje 1. del
Prvi del: Priprava
Izmed vseh tehnik, ki jih morajo komercialisti obvladati, si z nobeno drugo tako hitro ne prislužijo (ali izgubijo) toliko denarja kot prav s pogajalsko tehniko. Film s pomočjo analize videoposnetka simulacije pogajanja pokaže, kako lahko vnaprej preprečimo napake, ki so za uspešnost prodaje lahko usodne. Film analizira najpogostejše in drage napake, ki jih lahko naredi neizkušen pogajalec. Podaja osnovne tehnike v štirih pravilih pogajanj. Naučite se kako se uspešno pogajati, da imate vedno prednost pred drugimi pogajalci?
OGLED ODLOMKA
Pogajanje 2. del
Drugi del: Izvedba
Izmed vseh tehnik, ki jih morajo komercialisti obvladati, si z nobeno drugo tako hitro ne prislužijo (ali izgubijo) toliko denarja kot prav s pogajalsko tehniko.  Video posnetek simulacije prikazuje pogajalca, ki so ga primerno pripravili, opozorili in podučili, kako se dejansko pogaja s kupcem. To pot gledamo uporabo pravih pogajalskih tehnik in ker tudi kupec pozna svoj posel, se sestanek razvije v napeto in tesno merjenje moči, ki zahteva od pogajalcev bistro presojo in hitro odločanje. Film na koncu opozarja še na deset glavnih tehničnih prijemov, ki jih vse tudi razloži.
OGLED ODLOMKA
Pogajanje: zavezovanje vozla

Program nas skozi primer odnosa med Kate in Charleyjem popelje od uvodnega dogovora za zmenek – ki je tudi neke vrste pogajanje – do poroke – sklenitve kupčije. Na tej poti junaka naletita na obilico problemov: prehitro sklepanje o pričakovanjih in željah drugega, neprilagodljivost in nepopustljivost, čustveno izsiljevanje in grožnje, zanemarjanje pomembnih pogajalskih tem in privolitev namesto barantanja. Junaka počasi uspeta rešiti vse, kar gre narobe in pripeljeta svoje pogajanje do konca, ki predstavlja zmago za oba.
Osnovno pravilo pri pogajanju je, da se nikoli ničemur ne odpoveste, ne da bi kaj dobili v zameno.

OGLED ODLOMKA
Prodajte mi 1. del
Prodajte mi 2. del
Super prodajalec
Tehnike, ki pospešujejo prodajo
Telemarketing
Prodajte mi 1. del
Predpriprava
Dobro izobražen in motiviran prodajni tim je velika prednost za vsako podjetje. Če so prodajalci v tem timu resnično dobro opremljeni s spretnostmi, ki jih potrebujejo za sklepanje poslov, potem je prihodnost podjetja varna. Glede na to, da postajajo izdelki in storitve različnih ponudnikov vedno bolj podobni, so torej ljudje oziroma prodajalci tisti, ki ustvarjajo razliko. Ta video program se osredotoča na ključne spretnosti, ki bi jih moral imeti vsak dober prodajalec in ki bi morale biti med najbolj cenjenimi v vsakem podjetju. Program je razdeljen na dva dela. V prvem delu nas uči predpriprave. Film obravnava pomembnost postavljanja odprtih vprašanj, ohranjanje kontrole in poslušanje. Prikaže težavo, ki nastane, če prodajamo z navajanjem značilnosti izdelka namesto koristi.
OGLED ODLOMKA
Prodajte mi 2. del

Sklepanje poslov
Drugi del programa prikazuje, kako si postaviti dosegljive cilje in pripraviti različne alternative, ki v praksi vodijo k uspešnemu zaključevanju prodaje. Najprej skozi najrazličnejše situacije spoznavamo osnove spoprijemanja z ugovori. K slednjemu prištevamo pomembno spoznanje, da ugovora ne smemo vzeti osebno. Poleg tega pa še tri ostale taktike, ki pripomorejo k temu, da so ugovori v večji meri obravnavani, kar je bistveno bolje kot uporaba pristopa na slepo. Zadnja lekcija se ukvarja z zaključevanjem posla. Pojasnjena je vloga nakupnih znakov ter obenem tudi potreba po postavljanju realnih ciljev. Vpraševanje po nakupu je pravzaprav prikazano na zabaven način, prav tako pa tudi past, v katero se lahko prodajalec kaj hitro ujame in z napačnimi besedami ob napačnem času sam sebi prepreči sklenitev posla.

OGLED ODLOMKA
Super prodajalec
Prodaja na osnovi reševanja problemov kupca
Kako dosežete, da kupci želijo naročati prav pri vas in postanejo vaši dolgoročni partnerji? Na tržišču je veliko konkurence, kupci pa so vse bolj zahtevni. Za uspešno prodajo ni več dovolj poznati značilnosti izdelkov ali storitev in ugodna cena. Ustvariti morate nove, posebne sestavine vaše prodaje, ki bodo kupce prepričale, da bodo kupili pri vas. To je prodaja na osnovi dobrih poslovnih odnosov in reševanja problemov kupca. Danes uspešni prodajalci s svojimi strankami razvijejo poslovno sodelovanje, ki temelji na spoštovanju in zaupanju. V videofilmu Super prodajalec bi glavna junakinja Elaine rada osvojila nagrado najboljšega prodajalca leta in izlet na Barbados. Pomemben ključ do uspeha je prodaja na osnovi reševanja problemov kupca in dobrega odnosa. Pomen tega si razložimo s kratico SPEND (=potrošiti, kupiti). Ta pristop velja za prodajo vseh vrst izdelkov in storitev. V drugem delu programa je prikazan primer prodaje finančnih storitev, kjer so uporabljena vsa ključna sporočila programa s komentarjem.
OGLED ODLOMKA
Tehnike, ki pospešujejo prodajo
Kako zgraditi zaupanje strank
Prodaja določenih izdelkov ali storitev ne daje takojšnjih rezultatov. Film prikazuje, da je temeljni kamen vsega zaupanje – zaupanje kupca v prodajalca. To lahko dosežete s pomočjo nepristranskega svetovanja in reševanja strankinih problemov. Prodajalec mora to ceniti in gojiti, ne pa zgolj poskušati čim prej priti do rezultatov. Dolgoročne posle lahko gradite na osnovi profesionalnega partnerstva, ko boste ves čas delovali v skupno dobro obeh partnerjev, spremljali razvoj vaših strank in ob najustreznejšem času ponudili tudi dodatne storitve/izdelke. Film ponuja nekaj koristnih nasvetov za timsko prodajo pri realizaciji večjih projektov in poslov velikega obsega. Zadovoljna stranka je stalna stranka!
OGLED ODLOMKA
Telemarketing
Prodaja po telefonu
Film prikazuje, da je koristno vse telefonske klice razdeliti v tri dele: kontakt, vsebina in zaključek.
Pri telefonski prodaji je najboljši pristop jedrnatost in neposrednost. Predstavite se in povejte, zakaj kličete. Nato prisluhnite sogovorniku, da boste ugotovili, ali ima čas za pogovor in ali je prava oseba za vas. Poskusite vzbuditi zanimanje pri stranki. Predhodno se pozanimajte s čem se oseba oz. njeno podjetje ukvarja, da boste po telefonu predstavili tisti del vaše ponudbe, ki bi utegnil stranko najbolj zanimati. Predstavitev svojih izdelkov ali storitev prilagodite odzivu sogovornika. Pomembno je, da znate tudi spraševati in poslušati. Zastavite si visoke, a dosegljive cilje. V vsakem primeru pa se prilagodite volji, interesu in razpoloženju potencialnega kupca, pa četudi kratkoročno rezultat telefonskega razgovora ne bo tako uspešen, kot ste pričakovali. Zaposleni, ki ne obvladajo komunikacije po telefonu, slabo vplivajo na image podjetja!
OGLED ODLOMKA

RAZVOJ KADROV

Izbira je vaša
Kako mi gre?
Kmalu boš znal sam
Ocenjevalni intervju
Popoln tim
Izbira je vaša
Kako voditi pogovore s kandidati za službo 2. del Kratki nasveti za kandidate
Vsak manager občasno sodeluje pri izboru novih sodelavcev za svoj tim. Izbor pravega kandidata je pomemben tako z vidika delovne uspešnosti kot tudi z vidika stroškov. Že samo postopek za zaposlitev novega delavca lahko organizacijo stane več kot 25% letne plače za razpisano delovno mesto.  Stroški so toliko višji, če sčasoma ugotovimo, da smo zaposlili napačnega človeka. Spretno vodeni osebni razgovori vam pomagajo, da bolje spoznate kandidate in lažje ocenite, kdo izmed njih najbolj ustreza vašim zahtevam in pričakovanjem. Ko boste preučili prošnje kandidatov in rezultate psiholoških testov ob primerjavi z opisom del in nalog , si pripravite ustrezna vprašanja. Poskrbite, da vas med razgovori s kandidati ne bodo motili.  Ustvarite sproščeno vzdušje, sprašujte in pozorno poslušajte. Ne prekinjajte kandidatov in ne vsiljujte jim svojega mnenja! Pomembno je, da ohranite nadzor nad razgovorom. Vprašajte kandidate o podrobnostih, ki vam niso jasne in odkrito izrazite dvome. Drugi del programa vsebuje še kratek videofilm z nasveti “kandidatom”, da znajo v času razgovora postaviti prava vprašanja, ki so pomembna zanje.
OGLED ODLOMKA
Kako mi gre?
Popoln ocenjevalni intervju
Ocenjevalni intervju je eden najučinkovitejših mehanizmov, da osebje v organizaciji ostane zainteresirano, motivirano in predano svojim nalogam. Program obravnava, kako odpraviti najpogostejše napake vodij (nepripravljenost, prevelika avtoritativnost ali prevelika popustljivost ) pri vodenju razgovorov. Videofilm pomaga vodjem in managerjem izpeljati ocenjevalni intervju tako, da je dosežen čim boljši rezultat za organizacijo in delavca. Pomembna je dobra pripravljenost.  Preverite ključna dejstva v zvezi z delavčevim opisom nalog, delovno uspešnostjo in dogovori ob prejšnjem ocenjevalnem razgovoru. Vnaprej obvestite delavca, da se lahko tudi sam pripravi. S podrejenim ne razpravljajte o njegovih osebnostnih pomanjkljivostih. Osredotočite se na dejstva, njegovo delo in uspešnost. Namesto pridige raje prisluhnite njegovim problemom. Vaša kritika naj bo konstruktivna in usmerjena v načrt izboljšav in postavljanje ciljev v prihodnosti. Sodelavca tudi pohvalite, če to zasluži.
OGLED ODLOMKA
Kmalu boš znal sam
Tehnike prenašanja znanja na podrejene
Ne glede na višino formalne izobrazbe, večina novih sodelavcev ni sposobna samostojno začeti opravljati svojega novega dela brez začetne pomoči. Kolikor bolj zahtevno in odgovorno je vaše delo v vlogi managerja ali vodje tima, toliko pomembnejša je investicija vašega časa v uvajanje novih sodelavcev. Na ta način se boste izognili kasnejšemu zamudnemu popravljanju napak in si zagotovili zanesljive sodelavce, ki bodo prispevali k večjemu uspehu vašega tima.  Priprava je ključ do vsakega uspeha. Pri tem upoštevajte kaj boste poučevali in koga boste uvajali.  Učenje poteka v treh stopnjah. Najprej predstavite celoto, da bo sodelavec bolje razumel, kako se njegovo delo vključuje v delovni proces. Informacije podajajte v manjših delih in jih večkrat ponavljajte. Omogočite sodelavcu utrjevanje znanja z vajo. Motivirajte in spodbujajte svoje sodelavce za izobraževanje! Pohvalite vsak manjši uspeh in jim ob koncu usposabljanja izrecite priznanje!
OGLED ODLOMKA
Ocenjevalni intervju
Pogovor o razvoju delavčeve kariere
Program obravnava temo, ki jo v tujini imenujejo Appraisel interview in ki je že dolga leta uveljavljen sistem pogovora nadrejenih s podrejenimi o razvoju delavčeve kariere. Ocenjevalni pogovor je lahko za vodstveno osebje najučinkovitejši pripomoček, s pomočjo katerega pri delavcih ohranjajo občutek sreče in motivacijo, s tem pa tudi produktivnost. Smisel pogovora je pretehtati preteklost, učvrstiti sedanjost in načrtovati prihodnost. Za ocenjevano osebo pa je pogovor tudi edina priložnost, da pove, kar ji leži na duši, in kako si predstavlja svojo kariero. V pogovoru naj bi vodja dopustil tudi nekaj kritičnih pripomb na svoj račun. Tak pogovor lahko preraste tudi v kreativno srečanje; nekakšen generator dobrih zamisli o delavčevi karieri in medsebojnih delovnih razmerjih. Samo tisti delavci, ki čutijo, da organizacija ceni njihov prispevek k delovnemu procesu in skrbi za njihovo dobro počutje, tudi dobro delajo.
OGLED ODLOMKA
Popoln tim
Kako izbrati najustreznejšega kandidata za delovno mesto
Ali se vam je kdaj zgodilo, da ste zaposlili človeka, ki je odlično ustrezal vsem kriterijem razpisa, pa vas je v praksi popolnoma razočaral? Kadar izbiramo nove sodelavce, največkrat naredijo na nas močan vtis visoka izobrazba, strokovnost, delovne izkušnje in priporočila. Pogosto pa spregledamo pomen tega, kako dobro se bo kandidat lahko vključil v obstoječi delovni tim. Slednje pa je odvisno od splošne sposobnosti, vsestranskosti in prilagodljivosti kandidata ter naših pričakovanj glede vloge novega sodelavca v timu. Video program “Popoln tim” temelji na Teoriji timskih vlog dr. Mereditha Belbina, ki je izjemen pripomoček za vse managerje, ki želijo ustvariti uspešnejše time in doseči tudi boljše delovne rezultate. S pomočjo teorije timskih vlog bolje razumemo in spoštujemo različen prispevek svojih sodelavcev in nas samih pri uspehu. Razumevanje razlike med strokovno usposobljenim in ustreznim kandidatom, pa nam omogočata boljši izbor novih sodelavcev in ohranjanje ravnotežja znotraj tima. Najbolje usposobljena oseba ni nujno tudi oseba, ki lahko najbolje opravlja delo!
OGLED ODLOMKA
Razvoj kadrov 1. del
Razvoj kadrov 2. del
Selekcijski intervju z vedenjskim profilom
Treniranje kadrov
Razvoj kadrov 1. del
Kakšne koristi prinaša pravilno zastavljen sistem izobraževanja
Film nam prikazuje, kako so štiri podjetja sprejela integralno izobraževanje. To izobraževanje temelji na tem, da direktorji in vodstveni delavci najbolje poznajo pomanjkljivosti in potencial v svojih oddelkih. Njihovo delo tako postane določitev, izvedba in spremljanje izobraževanja v organizaciji. Izobraževalna služba postane le nekakšna svetovalna služba, ki lahko pomaga direktorjem in vodjem najti rešitve pri problemih ob izobraževanju. Kamera nas popelje na njihovo sejo, kjer ugotavljajo, kako naj izvedejo izobraževanje v praksi, in potem spremljajo rezultate na delovnem mestu.
OGLED ODLOMKA
Razvoj kadrov 2. del
Organizacija in izvedba
Direktorji in vodje so sicer odgovorni, da izobražujejo svoje kadre, vendar jim je treba pokazati kako se to dela. Film s praktičnimi nasveti za direktorje prikaže, kako naj vodje izberejo pravo področje in način izobraževanja za vsakega od svojih sodelavcev.
OGLED ODLOMKA
Selekcijski intervju z vedenjskim profilom

Napačen človek na napačnem delovnem mestu ali v napačnem timu lahko povzroči veliko negativnih posledic. Če se novi član tima ne ujame s sodelavci, bo to velik stres zanj, za celoten tim ter tudi za celotno organizacijo. Najverjetneje bodo taki izbranci dali od sebe celo manj, kot bi lahko, ne nazadnje pa bodo odšli. Poleg formalne izobrazbe, delovnih izkušenj, veščin in usposobljenosti ter referenc je zelo pomembno, da ugotovimo tudi kakšne so osebne značilnosti kandidata, saj odločilno vplivajo na sodelovanje s sodelavci in na izvedbo dela. Ni tako težko kot se sliši! S pravilno metodo lahko ugotovite, kako se bo kandidat razumel s sodelavci ter kako bo reagiral v določeni situaciji. To metodo smo poimenovali selekcijski intervju z vedenjskim profilom. Strokovnjaki tej metodi posvetijo dobro tretjino selekcijskega intervjuja. Lahko pa se jo uporablja tudi pri drugih intervjujih, kot so npr. ocenjevalni (letni razgovor) ali disciplinski. Ugotovite kako se bo kandidat, ki se je javil na razpis izkazal na določenem delovnem mestu!

OGLED ODLOMKA
Treniranje kadrov

Usposabljanje in treniranje kadrov za samostojno delo še zdaleč ni lahka naloga. Zahteva veliko časa in potrpljenja. Veliko direktorjev pride v skušnjavo, da bi ubrali naslednjo pot: “To bom naredil sam. Porabil bom le pet minut.” Ob takšnem razmišljanju je direktor preobremenjen, člani ekipe pa premalo angažirani in premalo cenjeni. Zato se mora direktor odločiti, katerih nalog ali projektov bi se kateri član ekipe lahko lotil, če mu sam priskoči na pomoč. Program prikazuje tri stopnje v procesu treniranja;

  • ugotavljanje potrebe po usposabljanju,
  • vodenje treninga in
  • preverjanje rezultatov.

OGLED ODLOMKA

FINANCE

Finance za management 1. del
Finance za management 2. del
Finančna teorija v praksi 1. del
Finance za management 1. del
Omogoča vsem zaposlenim, da bolje razumejo finančno poslovanje podjetja.
Ali je vaše podjetje res tako uspešno kot mislite? Pri presoji poslovnega uspeha podjetja je potrebno upoštevati, ali prikazani dobiček izvira iz poslovanja ali pa gre za izredni dobiček. Slednji je običajno rezultat enkratnih poslovnih transakcij in lahko prikriva izgubo iz poslovanja. Ocenite realno potencialno rast dobička v prihodnjem obdobju. Pričakovanje stalnega trenda nadpovprečne rasti bi bilo zmotno. Ocenite tudi nevarnosti. Prevelika odvisnost od enega dobavitelja, kupca, licence, patenta, franšize ali monopolne pravice prinaša dodatno tveganje, ki lahko vpliva na poslovni uspeh podjetja. Prav tako je pomembno, kako so posli zavarovani in s kakšnimi sredstvi razpolagamo, če pride do izrednih stroškov. Pri presoji sta ključna še naslednja dva kazalca: razmerje dobička iz poslovanja in plačanih obresti za kredite ter razmerje med kratkoročnimi terjatvami in kratkoročnimi obveznostmi.
OGLED ODLOMKA
Finance za management 2. del

Ko se delničarji odločajo, kam bodo vložili svoja sredstva, je pravo merilo vrednost za delničarje. To pa je relativna vrednost delnice v primerjavi z oportunitetnimi stroški. Oportunitetni stroški so najmanjši donos, ki bi ga vloženi kapital prinesel, ko bi bil dobro naložen kje druge. Vlagatelj pričakuje od delnice večji donos kot od obveznice – to je zaradi večjega tveganja, ki ga prinaša delnica. Naložba je dobra takrat, ko je dodana vrednost večja od oportunitetnih stroškov. Pomemben je tudi faktor, ki pokaže, kako se giblje donos podjetja v primerjavi s povprečnim donosom na trgu. Donos vašega podjetja primerjajte s podobnimi podjetji in oportunitetnimi stroški. Celovit pristop pri presoji finančnega uspeha podjetja vam bo olajšal vaše prihodnje poslovne odločitve.

OGLED ODLOMKA
Finančna teorija v praksi 1. del

Stroški, dobiček ni kritična točka gospodarnosti. Trije zelo preprosti dejavniki določajo dobiček – stroški, cena in količina. Za doseganje pravega ravnovesja med njimi obstaja tehnika, ki jo obravnava ta film. Gospodarnost poslovanja lahko izračunate s pomočjo poznavanja pojmov: fiksni, variabilni, mejni stroški, lastna cena, kritična točka gospodarnosti, prispevek za kritje (doprinos), dobiček.

OGLED ODLOMKA
Finančna teorija v praksi 2. del
Finančna teorija v praksi 2. del

Nadzor nad obratnimi sredstvi
Podjetje ima lahko resne težave, če stranke ne plačujejo pravočasno, dobavitelji ne dobavijo blaga, dokler jim ne plačate vseh računov, vaša obratna sredstva pa so vezana v procesu dela. Film obravnava kako uporabiti obratna sredstva, da podjetje dobro posluje, in pokaže, kako z minimalno zalogo sprostiti sredstva v fazah nabave, proizvodnje, financ in prodaje.

OGLED ODLOMKA

POSLOVNE PREDSTAVITVE IN SEJMI

Pripravite uspešno predstavitev
To je show business – Pravila obnašanja na sejmu
Pripravite uspešno predstavitev
Največkrat je vzrok za slabo predstavitev STRAH
Ključ do uspeha je dobra priprava. Upoštevajte KAJ bi radi predstavili, KOMU in ZAKAJ. Vsaka predstavitev sestoji iz obrazložitve STANJA, podajanja različnih MOŽNOSTI in predstavitve vašega PREDLOGA. Svoji publiki povejte vsako stvar trikrat: v UVODU napovejte o čem boste govorili, v VSEBINI podajte vse podrobnosti in ključne točke, v ZAKLJUČKU povzemite glavne točke vaše predstavitve.  Pripravite si zapiske in različne pripomočke: prosojnice, flip chart tablo, diapozitive, grafe, video filme idr. Vadite predstavitev, da ocenite potreben čas in popolnoma obvladate vsebino. Pa SREČNO!
OGLED ODLOMKA
To je show business – Pravila obnašanja na sejmu
Pravila obnašanja na sejmišču
Na sejemskih prireditvah ni pomembno le sodelovati. Kaj storiti, da bomo dosegli pričakovani učinek? Sejmi so sestavni del marketinga vsakega podjetja. Razstavljalec zanje porabi veliko denarja, v številnih primerih pa ni pričakovanega učinka. Program podaja tehnike, kako lahko čim bolje izkoristite priložnosti, ki jih ponuja sejem. Razlogi za organiziranje sejma so lahko lansiranje določenega izdelka, pridobivanje novih potencialnih kupcev in povečevanje naročil obstoječih strank. Določite cilje glede števila in tipa obiskovalcev, ki jih želite privabiti. Ugotovite, kdo so potencialni kupci, in se dogovorite za najučinkovitejši način kasnejših stikov. Razstavni prostor naj bo privlačen in dostopen. Najpomembnejši pa je profesionalni osebni nastop osebja, ki ključno pripomore k poslovnemu uspehu na sejmu.
OGLED ODLOMKA

POSLOVNE STRATEGIJE

Philip Kotler: Konkurenčni marketing 1. del
Philip Kotler: Konkurenčni marketing 2. del
Strategije za razvoj organizacij
Philip Kotler: Konkurenčni marketing 1. del

Tu Philip Kotler razlaga temeljna pravila. Razdelitev trga na posamezna področja je neizogibna. Najuspešnejša podjetja se organizirajo tako, da so čim bolj prilagodljiva, nato pa poskušajo dobiti primat v tržni niši, kjer konkurirajo. Dr. Kotler nam na primerih podjetij prikaže, kako so postala uspešna v visoko konkurenčnih tržnih nišah.

OGLED ODLOMKA
Philip Kotler: Konkurenčni marketing 2. del

Ta del filma temelji na predpostavki, da je nenehno modificiranje izdelka ključ do večje donosnosti. Nobena strateška odločitev nekega podjetja ni tako donosna kot izvrstno modificiranje izdelkov. Kotler opozarja, da komaj opazne spremembe ne vžgejo – od konkurence se morate bistveno razlikovati.

OGLED ODLOMKA
Strategije za razvoj organizacij

Film vsebuje študije primerov podjetništva v nekaterih najhitreje rastočih podjetjih v ZDA. Sporočila so pravzaprav univerzalna, ne glede na velikost podjetja. Prvi film, “Graditelji podjetja: Pet nadpovprečnih v akciji”,je 90-minutni dokumentarec, ki kaže pet najuspešnejših ameriških podjetnikov, kako gradijo in vodijo svoja podjetja NeXT Inc., Lotus Development Corporation, Federal Fxpress, Discovery Toys in Esprit Footwear. V vsaki študiji primera vidimo, kako ustanovitelj podjetja poverja naloge in komunicira ter usmerja tim skozi kritične sestanke in krize. Drugi film prikazuje profesorja Williama Sahlmana s Harvard ßusiness School, ki analizira tehnike vodenja, razvite v prejšnjem filmu. Razlaga, kako uporabiti te tehnike, da bi dosegli štiri stopnje rasti podjetja: identificiranje priložnosti, razporeditev sredstev, akcija, izkoriščanje in doseganje ciljev. Na avdiokaseti je posnet intervju s profesorjem Sahlmanom. Film ima torej izjemno natančne napotke za vsako poslovanje – za majhna ali velika podjetja.

OGLED ODLOMKA
V iskanju popolnosti
V iskanju popolnosti

Film “V iskanju popolnosti” je nagrajen dokumentarec, ki temelji na knjižni uspešnici avtorjev Toma Petersa in Boba Watermana. Program vključuje študije osmih primerov organizacij, ki vsaka posebej obravnavajo kakovost kot način življenja. Ob primeru Steva Leonarda lahko vidite, kako mu upoštevanje želja odjemalcev omogoči, da njegovo podjetje postane najuspešnejše v zgodovini samopostrežb. Spoznali pa boste še nekatere uspešne prijeme Macintosha, McDonaldsa, IBM ter North American Tool & Die, ki kažejo, da je dovršenost dosegljiva s pomočjo motivacije, predanosti strankam, inovacij in predvsem z ljudmi.

OGLED ODLOMKA

KAKOVOST

Cilj: 100% kakovost
Imate kakšno pritožbo 1. del
Imate kakšno pritožbo 2. del
Kakovost vodenja
Cilj: 100% kakovost

Kako doseči stoodstotno kakovost na vseh področjih dela? Ne samo v proizvodnji, temveč tudi v prodaji, računovodstvu, razvoju, skratka povsod, v vseh oddelkih ali obratih podjetja. Morda že poznate izraz “kontrola kakovosti”, zlasti če ste zaposleni v proizvodnji. “Kontrola kakovosti” je pomembna, ne daje pa celovitih rešitev. Stoodstotna kakovost namreč pomeni, da vsak zaposleni svoje delo že prvič naredi pravilno. Podjetje je odvisno od strank, če želi obstati. Če stranke dobijo stoodstotno kakovost, so zadovoljne in postanejo zvesti kupci. To omogoča uspeh in zmagovit položaj na trgu in v tekmi s konkurenco. So pa še druge prednosti za podjetje. Manj stane, če preprečite zmote, kakor če pozneje popravljate škodo. Kadar vsi ustvarjajo stoodstotno kakovost ( to pomeni, da ne delajo napak ), se produktivnost povečuje.

OGLED ODLOMKA
Imate kakšno pritožbo 1. del

Če podjetje ne obravnava pritožb pravilno, lahko to drastično vpliva na image in poslovni uspeh. Pravilno obravnavana in rešena pritožba pa lahko celo utrdi vez med stranko in podjetjem. Videofilm prikazuje pet osnovnih pravil pri obravnavanju pritožb.

OGLED ODLOMKA
Imate kakšno pritožbo 2. del

Spretnejše reševanje pritožb še ni porok, da se reklamacije ne bodo ponavljale. Obstajajo tri področja, ki so lahko viri težav: zaposleni, proces dela ali izdelki sami. Videofilm obravnava, kako lahko management prouči reklamacije in na podlagi analize vzrokov pripravi tak sistem dela, da do podobnih reklamacij ne bo več prihajalo.

OGLED ODLOMKA
Kakovost vodenja
Kako doseči popolno kakovost
Bolje kot opravljate svoje naloge, več možnosti imate, da boste strankam ponudili tisto kar si želijo – da boste izpolnili in celo presegli njihova pričakovanja! Kakovost je beseda, ki jo dandanes veliko uporabljamo, kljub temu pa se še vedno dogaja, da je izvajanje programov kakovosti neučinkovito in ne zadovolji kupca. Program podaja korake, ki jih je treba prehoditi pri uvajanju popolne kakovosti. Kaže nam podjetje, kjer mrgoli oglasnih napisov o kakovosti, vendar ljudje, katerim je kakovost namenjena, redko slišijo zanjo: kupci namreč. Odkrijemo, da popolno kakovost dosežemo z osredotočanjem na kupca, ne pa na interni sistem. To pomeni, da damo zaposlenim pooblastila, da se sami odločajo na podlagi meril, ki jih vodstvo določi vnaprej – in na podlagi prostega pretoka informacij. Cilj je nadomestiti “verigo ukazov” z “verigo zaupanja” in ustvariti kulturo, kjer vsakdo deluje in čuti, kot da je sam svoj gospodar.
OGLED ODLOMKA
Nesnaga postaja zelena - varovanje okolja
Nesnaga postaja zelena - varovanje okolja

Vsako podjetje, veliko ali majhno, prav tako pa tudi vsak zaposleni vpliva na okolje z načinom, kako opravlja svoje delo. Video film “Nesnaga postaja zelena” je nastal s ciljem, da bi pomagal pri uvajanju učinkovite ekološke politike na vseh ravneh poslovanja. Prikazuje, kako razviti načrt v petih korakih za uvedbo takšne politike v vsakem življenju. Z uvedbo ustrezne politike varovanja okolja postane podjetje učinkovitejše pri izrabi materialnih in energetskih virov, saj se s tem vse večje količine odpadkov vključujejo v reciklažni krog.

OGLED ODLOMKA

OSTALO

Bi radi uspešneje kupovali?
Kdo vam je pa to prodal?
Tehnike izterjave dolgov
V iskanju popolnosti
Bi radi uspešneje kupovali?

Raziskave kažejo, da je 20 odstotkov nakupov podjetja naključnih, izvedenih na vseh ravneh zaposlenih. Vsak član kolektiva je morebitni kupec, ne glede na položaj. Film kaže, kaj vse je pomembno preveriti pri različnih dobaviteljih, preden se odločimo za nakup: kakovost, ceno, dobavni rok in servis. Pri izbiri najugodnejše ponudbe je treba vedno upoštevati tudi popust in kar je najpomembnejše, končno odločitev je vedno najbolje sprejeti tedaj, ko prodajalec ni prisoten. To je še posebej pomembno pri sklepanju poslov večjega obsega, pri nakupu investicijske opreme in pri strokovnih storitvah. Spoznajte strategijo pogajanj za prodajalce, da boste uspešnejši kot kupec!

OGLED ODLOMKA
Kdo vam je pa to prodal?
Učinkovite poprodajne storitve
Serviserji so ogledalo vašega podjetja, ko je prodaja zaključena. Lahko uničijo vaš odnos s strankami ali pa jih navdušijo za nadaljnje sodelovanje in nakupe. Serviserji so temelj, od katerega je odvisna porast ali znižanje prodajnega deleža v prihodnosti. Serviser se mora spopadati s strankami, ki so upravičeno ali pa tudi neupravičeno jezne, vznemirjene in razočarane. Za njih je serviser podjetje in ker se prav on sooča s strankami osebno in ne preko telefona, je žrtev vseh napadov in nezadovoljstva. Serviserji večinoma delajo samostojno, stran od pisarniškega udobja in podpore.  S tem, ko krivdo zvalijo na proizvod, podjetje, prodajalce ali celo na stranke same, lahko zelo hitro škodujejo podjetju in odnosu s strankami. Močno se morajo potruditi za ravnovesje interesov vseh udeleženih. Prevzeti morajo odgovornost za probleme, zaradi katerih so bili poklicani, vendar ne smejo naprtiti krivde podjetju, izdelkom ali zaposlenim. Natančno morajo prisluhniti strankam in se upreti skušnjavi, da jih okrivijo za tisto, kar je narobe. Po drugi strani pa ne smejo sprejeti vsega, kar stranka reče ali dajati obljub, ki jih sami ali podjetje niso zmožni izpolniti. Izkoristiti morajo priložnost, ki jo ponuja obisk serviserja in spodbuditi stranke, da kupijo dodatne izdelke in sprejmejo dodatne storitve, vendar brez izvajanja pritiska nanje. Serviserji, ki vedo kako se odzvati v določenih situacijah, lahko postanejo ambasadorji vašega podjetja in si istočasno naredijo svoje delo lažje in veliko bolj prijetno.
OGLED ODLOMKA
Tehnike izterjave dolgov

Neplačani računi lahko ogrozijo delo podjetja; izterjava dolgov pa lahko postane moreča, dolgotrajna in draga. Kako se lotiti tega problema? Z napadalnostjo si lahko zapravite ugled ali celo izgubite stranko, nikakor pa ni nujno, da boste tudi dobili svoj denar. Najboljše zdravilo je preventiva: vnaprej preprečite, da bi sploh prišlo do neprijetnosti. Preverite, kako je potencialni partner ravnal v preteklosti. Ali plačuje drugim? V kakšnem položaju je? Če kljub vsemu pride do problemov, je najbolje, da te probleme rešujete skupaj. Klasično izterjevanje dolga se ponavadi začne s pismom, čeprav je telefonski klic načeloma najmočnejše orožje. Če na pismo ni odgovora, je to argument več za klic. Najprej se predstavite, pokažite, da veste, s kom govorite in da poznate zgodovino poslovanja s tem partnerjem. Več ko veste o problemih dolžnika, večja je verjetnost, da boste prišli do svojega denarja. Med pogovorom si natančno in sproti zapisujte vse: dan in uro klica, ime osebe, s katero ste govorili, kako je pojasnila zaplet, posebne težave ali dejavnike, kaj ste se dogovorili na koncu, kdaj boste spet poklicali, če denarja še ne bo. Vse termine vnesite v koledar. V pogovoru natančno opredelite, koliko denarja bodo vrnili, kdaj in kako, predvsem pa, kaj boste storili, če denarja takrat kljub vsemu ne bo.

OGLED ODLOMKA
V iskanju popolnosti

Film “V iskanju popolnosti” je nagrajen dokumentarec, ki temelji na knjižni uspešnici avtorjev Toma Petersa in Boba Watermana. Program vključuje študije osmih primerov organizacij, ki vsaka posebej obravnavajo kakovost kot način življenja. Ob primeru Steva Leonarda lahko vidite, kako mu upoštevanje želja odjemalcev omogoči, da njegovo podjetje postane najuspešnejše v zgodovini samopostrežb. Spoznali pa boste še nekatere uspešne prijeme Macintosha, McDonaldsa, IBM ter North American Tool & Die, ki kažejo, da je dovršenost dosegljiva s pomočjo motivacije, predanosti strankam, inovacij in predvsem z ljudmi. Naj kakovost postane vaše osnovno vodilo!

OGLED ODLOMKA

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več