+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • Koristni viri ROI
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

PRODAJA ZA VODJE IN KOMERCIALISTE

Dober odnos med uspešnim prodajalcem in stranko temelji na bistvenem elementu – zaupanju. Prodajalec mora zaupati v svoje sposobnosti, da izpolni potrebe stranke po nakupu. Ta sposobnost in resnični trud prodajalca pa v stranki zbujata zaupanje.
Ne glede na predmet prodaje ali vrsto storitve nakazuje možnost,  kako lahko dober trgovec postane še boljši, če se je voljan naučiti, kako izrabiti svoje prednosti in kako se obnašati pri vsakodnevnih opravilih.

Učinkovita poslovna pogajanja
Profesionalna prodaja
Tehnike uspešne prodaje
Telemarketing
Učinkovita poslovna pogajanja

Pogajanja običajno vključujejo delo in sporazumevanje z različnimi tipi ljudi oziroma osebnosti. Zato sta vaš uspeh in končni dosežki v pogajanjih v največji meri odvisna od spretnosti v sporazumevanju oziroma komuniciranju. Pri tem zgolj teoretično zaznavanje izziva ne zadošča, potrebno je temeljito prepoznavanje, urjenje in praktična uporaba.

preberite več
Profesionalna prodaja
  • graditev zaupanja strank
  • učinkovita priprava na prodajo izdelkov
  • razvijanje veščine odkrivanja potreb kupca in upoštevanje teh potreb pri pojasnjevanju koristi izdelka ali storitve
  • zgraditi zaupanje pri strankah za dolgoročne poslovne odnose
  • uspešno odkrivanje prikritih strankinih dvomov
preberite več
Tehnike uspešne prodaje
  • 2. del nadaljevalna dvodnevna delavnica
  • Po zaključku te delavnice bodo udeleženci razumeli: Pomen jasne komunikacije
  • Kako se dogovoriti za razgovor s pravo osebo
  • Utrdili štiri stopnje prodajnega razgovora
  • Kako zgraditi zaupanje pri stranki
  • Veščine prepričevanja
preberite več
Telemarketing
  • Prodaja po telefonu
  • Izboljšanje “obdelave” vaših obstoječih in novih potencialnih strank z rednimi, učinkovitimi klici
  • Povečanje prodajnih rezultatov
  • Zagotavljanje ponovnih naročil s kakovostnim telemarketingom
  • Priprava na telefonsko prodajo:
  • gradiva z vsemi pomembnimi informacijami o vaših izdelkih, cenah, popustih, dobavnih rokih
  • priprava stopenj telefonskega razgovora
preberite več
Pospeševanje prodaje
Doseganje boljše prodaje
Tehnike uspešne prodaje
Uspešna prodaja po telefonu
Pospeševanje prodaje
  • povečanje prodajnih rezultatov
  • priprava na predstavitev prodajnega asortimana
  • izboljšanje spretnosti komuniciranja s strankami
  • učinkovito ugotavljanje potreb kupcev
  • prepričljiva predstavitev proizvodov z vidika koristi za kupca
  • večja uspešnost pri prepričevanju strank s pravim načinom reagiranja na ugovore
preberite več
Doseganje boljše prodaje
  • usposabljanje za način komuniciranja, ki omogoča odkrivanje potreb kupca in upoštevanje teh potreb pri pojasnjevanju koristi izdelka ali storitve
  • prodaja proizvodov oz. storitev stranki, ki o nakupu sploh ni razmišljala
  • učinkovita priprava na prodajo izdelkov in storitev visoke vrednosti in pri sklepanju poslov večjega obsega
  • povečanje prodajnih rezultatov
preberite več
Tehnike uspešne prodaje
  • povečanje prodajnih rezultatov
  • organiziranje prodajnih aktivnosti in temeljita priprava na sestanke s kupci
  • učinkovito ugotavljanje potreb vaših kupcev in predstavitev vaših proizvodov z vidika koristi za kupca
  • večja uspešnost pri prepričevanju strank s pravim načinom reagiranja na ugovore
  • prepoznavanje težavnih strank in ustrezna priprava na prodajne razgovore z njimi
  • sklepanje poslov v skladu z visoko postavljenimi cilji prodaje
preberite več
Uspešna prodaja po telefonu
  • Izboljšanje telefonske prodaje
  • Povečanje prodajnih rezultatov
  • Zagotavljanje naročil s kakovostnim telemarketingom
  1. priprava na telefonsko prodajo:
  2. gradiva z vsemi pomembnimi informacijami o vaših izdelkih, cenah, popustih,dobavnih rokih
  3. priprava stopenj telefonskega razgovora
  •  Učinkovita predstavitev vaše ponudbe v kratkem telefonskem razgovoru
  1. premagovanje zadrege, pridobitev samozaupanja in povečanje prepričljivosti
  2. prilagoditev ponudbe odzivu stranke
preberite več
Uspešna prodaja po telefonu in Odnos do strank
Tehnike izterjave dolgov
Uspešna prodaja po telefonu in Odnos do strank
  • Zboljšanje prodajnih pristopov pri vaših obstoječih in novih potencialnih strankah z rednimi, učinkovitimi telefonskimi klici
  • Povečanje prodajnih rezultatov
  • Zagotavljanje naročil s kakovostnim telemarketingom
  • priprava na telefonsko prodajo
  • gradiva z vsemi pomembnimi informacijami o vaših izdelkih, opremi in storitvah, cenah, popustih, dobavnih rokih
  • priprava stopenj telefonskega razgovora
preberite več
Tehnike izterjave dolgov
  • seznaniti udeležence s pravnim vidikom prodajnega poslovanja
  • poglobiti znanje o pomembnih pravnih dejavnikih pri sklepanju poslov, zavarovanju plačil in izterjavi dolgov
  • na osnovi pridobljenih znanj bodo udeleženci boljše opravljali svoje naloge tako, da bo za podjetje manj rizičnih poslov in s tem tudi večji gospodarski učinek
  • z uspešno izterjavo bodo udeleženci pomembno prispevali k dobremu finančnemu položaju podjetja
preberite več
KOMUNIKACIJA S STRANKAMI

Dobri odnosi s strankami so odločilnega pomena za današnje in jutrišnje uspehe v poslovni dejavnosti. Hkrati se poklicno usposobljen človek razlikuje od amaterja po tem, da zna učinkovito ravnati s težavnimi strankami in strankami, ki se pritožujejo, ne glede na to, ali so davkoplačevalci, razdraženi potniki ali razjarjeni kupci. Pravila, kako učinkovito ravnati s strankami, so zelo preprosta. Težava je v tem, da jih zaradi te preprostosti pogosto spregledajo ali se zanje ne zmenijo. Toda strokovnjaki za odnose s strankami so kos težavnim in prijetnim ljudem, neprijetnim, zoprnim, neotesanim in nezadovoljnim strankam, ki se pritožujejo, a tudi osamljeni stari gospe, ki bi rada malo poklepetala.
Zakaj? Zato, ker jim njihova tehnika omogoča, da se zmagovito spopadejo s posebnostmi različnih strank. Naučili so se ravnati z ljudmi vseh velikosti, postav, ras in ver in jim pomagati, ker upoštevajo določena osnovna pravila.

Kako zgraditi zaupanje stranke
Učinkovito reševanje pritožb
Uspešnost in zadovoljstvo pri delu
Kako zgraditi zaupanje stranke
  • razvoj svetovalnega pristopa pri prodaji
  • zgraditi zaupanje pri strankah
  • uspešno odkrivanje prikritih strankinih dvomov
  • večja prepričljivost, jasnost in razumljivost pri komuniciranju s strankami
  • učinkovito spodbijanje ugovorov strank
  • večji uspeh pri prodaji izdelkov iz višjega cenovnega razreda
  • pridobivanje naročil večjega obsega
  • razvijanje dobrih odnosov s strankami
preberite več
Učinkovito reševanje pritožb
  • usposobiti prodajno osebje za učinkovito reševanje pritožb
  • odpraviti strah, zmedenost in napetost pred stranko, ki se pritožuje
  • obvladati korake za uspešno rešitev pritožb
preberite več
Uspešnost in zadovoljstvo pri delu
  • zagotoviti odlično počutje strank
  • razložiti pomen dela vsakega posameznika in vseh oddelkov
  • ugotoviti pričakovanja strank
  • izboljšati samopodobo vsakega posameznika
  • izboljšati urejenost in izgled zaposlenih
preberite več
Komuniciranje s strankami
Delo z zahtevnimi strankami
Komuniciranje s strankami
  • Delo z ljudmi je ena od najzahtevnejših nalog v poslovnem procesu, ker:
  1. imajo stranke svoje želje in zahteve , ki jih ni vedno lahko zadovoljiti
  2. so stranke zahtevne
  3. so stranke občutljive
  4. smo sami občutljivi na reakcije drugih
  5. so nekatere stranke težavne in konfliktne
preberite več
Delo z zahtevnimi strankami
  • Delo z ljudmi je ena od najzahtevnejših nalog v poslovnem procesu, ker: imajo stranke svoje želje in zahteve , ki jih ni vedno lahko zadovoljiti
  1. so stranke zahtevne
  2. so stranke občutljive
  3. smo sami občutljivi na reakcije drugih
  4. so nekatere stranke težavne in konfliktne
preberite več

MARKETING

Morda ima vaše podjetje zares zavidljivo marketinško pozicijo, morda tudi edino nudi storitve svojemu ciljnemu trgu. Če je temu tako, vsekakor znate z ustrezno ceno zagotavljati donosnost. Pa vendar niste varni. Če konkurenca ugotovi, da je vaš dobiček trden in če ji le ni pretežko prodreti na vaš trg, se vam bo prilepila za pete, še preden se boste tega zavedli. Najti morate način, kako se diferencirati od svoje konkurence. Z diferenciranjem postanete drugačni, ker vaše stranke v vaši ponudbi vidijo nekaj več. Za to pa so pripravljene tudi več plačati, in tako si priborite tudi večji dobiček.

Uspešen nastop na sejmih
Strateška delavnica - razvoj podjetja
Strateški marketing in poslovne strategije
Uspešen nastop na sejmih
  • Čimbolj učinkovit nastop podjetja na prihodnjih sejmih in s tem:
  1. povečanje neposredne prodaje
  2. pridobivanje večjega števila potencialnih kupcev
  3. uspešna promocija podjetja in vaše ponudbe
preberite več
Strateška delavnica - razvoj podjetja
  • sprotno prilagajanje aktivnosti podjetja zahtevam na trgu
  • preverjanje ustreznosti predhodno zastavljenih aktivnosti razvoja podjetja glede na spremembe na trgu
  • uskladitev delovanja vrhnjega managementa v zvezi z razvojem podjetja
  • določitev predloga operativnih ciljev in aktivnosti
preberite več
Strateški marketing in poslovne strategije
  • predstaviti udeležencem sistemski pristop razvoja in izvajanja marketinških funkcij
  • ugotoviti kritična mesta v marketinškem sistemu v podjetju
  • opredeliti pogoje izvirnosti in razlikovanja za premagovanje konkurence
  • izbira tržnih strategij in kontrola procesov
preberite več

PRODAJA ZA POSLOVODJE IN PRODAJALCE

Na tržišču je veliko konkurence. Kupci so vse bolj zahtevni. Za uspešno prodajo ne zadostuje več samo poznavanje značilnosti izdelkov, storitev in ugodna cena. Ustvariti je potrebno nove, posebne sestavine prodaje, ki bodo kupce prepričale, da kupujejo pri vas. Danes uspešni prodajalci s svojimi strankami razvijejo poslovno sodelovanje, ki temelji na spoštovanju in zaupanju.

Uspešna prodaja v trgovinah
Kako uspešno prodajati
Uspešna prodaja v trgovinah
  • organiziranje prodajnih aktivnosti in temeljita priprava na prodajo
  • izboljšanje komuniciranja
  • učinkovito ugotavljanje potreb kupcev
  • korektna prodaja stranki, ki natančno ve kaj hoče
  • prodaja stranki, ki nima natančne predstavitve o tem, kaj bi rada
  • kako prodati stranki več, kot je sprva nameravala kupiti
  • predstavitev koristi vašega proizvoda ali storite
  • povečanje uspešnosti pri prepričevanju strank
  • sklepanje posla oziroma, kako čim bolj uspešno zaključiti prodajni razgovor
  • povečanje prodaje
preberite več
Kako uspešno prodajati
  • izboljšanje komuniciranja s strankami
  • učinkovito ugotavljanje potreb vaših kupcev
  • korektna prodaja stranki, ki natančno ve kaj hoče
  • prodaja stranki, ki nima natančne predstavitve o tem, kaj bi rada
  • kako prodati stranki več, kot je sprva nameravala kupiti
  • predstavitev koristi vašega proizvoda ali storitve
  • povečanje uspešnosti pri prepričevanju strank in premagovanju ugovorov
  • kako ustrezno ukrepati pri težavnih strankah
  • sklepanje posla oziroma, kako čim bolj uspešno zaključiti prodajni razgovor
  • povečanje prodaje
preberite več

VODENJE

Uspešne organizacije so že zdavnaj spoznale, da sta preživetje in uspeh v vedno bolj konkurenčnem in razburkanem svetu zlasti odvisna od sposobnosti in naporov njihovih zaposlenih. Prvi pomemben korak je zaposlovanje pravih ljudi, in ko so že v organizaciji, jih je treba voditi, podpirati in spodbujati, da so lahko kar najbolj ustvarjalni. Spodbujajte. Motivirajte. Svetujte. Podpirajte. Hvalite. Vodite. Usposabljajte. Razvijajte. To so besede, ki opisujejo odgovornosti dobrih sodobnih vodij do članov njihovih timov. Ker zvenijo pozitivno in spodbudno, jih vodje hitro vsaj načeloma sprejmejo kot ‘nekaj dobrega’. Vodje obstajajo samo zato, ker ne morejo sami opraviti vsega dela. Zato potrebujejo podrejene. Podrejeni so tisti, ki jim vodje zaupajo posamezne naloge. Vodje so zelo ranljivi, ker je njihov uspeh odvisen od uspeha njihovih podrejenih. Podrejeni jih lahko uničijo ali pa jih naredijo še uspešnejše. Delo podrejenih neposredno vpliva na delo vodij. Seveda velja tudi nasprotno, delo vodij neposredno vpliva na delo podrejenih. Vodje in podrejeni so torej odvisni drug od drugega. Lahko je voditi živahne, navdušene, ubogljive in delavne podrejene. Vendar vsi podrejeni niso tako ubogljivi in uslužni. Dobri vodje se morajo preizkusiti tudi pri vodenju težavnih, neubogljivih, lenih delavcev. Eden od vidikov sposobnosti za vodenje je zagotavljanje take stopnje motivacije osebja, ki omogoča gladko in učinkovito delovanje sistema. Če lahko vodja ljudi navduši, da bodo delali z vnemo in energijo, je že na pol poti do uspeha; to pa lahko doseže, če jim vlije tri vrste zaupanja. Vodja mora razviti bogato, proti cilju usmerjeno razpravo. To lahko naredi le tako, da vključi celoten tim in izve, kakšno je njegovo mnenje. Skrivnost pri tem je, da vzpostavi tekmovalnost med zamislimi in sodelovanje med ljudmi.  Naslednje pravilo je, da preveri tako nevarnosti kot priložnosti.Člani tima v razpravi skupaj podrobno ovrednotijo vsako posamezno možnost in prispevajo svoje izkušnje. Ko tim oceni tveganje v primerjavi s koristmi, postane odločitev jasna, ker je dosežena s profesionalnim, timskim načinom razmišljanja.

Uvajanje postopkov za zmanjševanje bolniške odsotnosti in dvig motivacije
Upravljanje s konflikti
Uvajanje postopkov za zmanjševanje bolniške odsotnosti in dvig motivacije
  • spoznavanje vzrokov za odsotnost z dela, kadar le-ta ni posledica bolezni ali poškodbe
  • ugotavljanje, na katerih področjih bi v podjetju lahko uvedli izboljšave za večjo motiviranost delavcev in posredno povečevanje prisotnosti na delu
  • načrtovanje potrebnih aktivnosti za zmanjšanje bolniške odsotnosti
  • delavnica je dobra osnova za projektni pristop pri uvajanju postopkov in aktivnosti za povečevanje prisotnosti delavcev
preberite več
Upravljanje s konflikti
  • Pogosto so vodja napačno loti pogovora s sodelavcem, kadar ta s svojim vedenjem ali
  • delom odstopa od dogovorjenih meril. Še težje pa je sodelavca seznaniti z neprijetno
  • novico (premestitev, zavrnjena prošnja, odpust, nadurno delo ipd.). Cilj usposabljanja je,
  • da bodo vodje z boljšo pripravo in spretnejšim vodenjem razgovorov s sodelavci dosegli:
  • uspešno preprečevanje in reševanje konfliktnih situacij, ko se pojavi problem
  • boljša priprava na neprijetne razgovore s sodelavci: disciplinski razgovor ali sporočanje slabe novice
preberite več
Organizirajmo delo svojih sodelavcev
Situacijsko vodenje in organizacija dela sodelavcev
Timski duh
Organizirajmo delo svojih sodelavcev
  • Večja delovna učinkovitost posameznih sodelavcev
  • Večja uspešnost celotnega tima ali oddelka
  • Večja motivacija sodelavcev
  • Krepitev občutka pripadnosti timu in podjetju kot celoti
  • Večja samostojnost in samoiniciativnost sodelavcev
preberite več
Situacijsko vodenje in organizacija dela sodelavcev
  • Večja motiviranost sodelavcev
  • Večja delovna učinkovitost posameznih sodelavcev
  • Večja uspešnost celotnega tima ali oddelka
  • Krepitev občutka pripadnosti timu in podjetju kot celoti
  • Večja samostojnost in samoiniciativnost sodelavcev
preberite več
Timski duh
  • na zabaven način spoznati prednosti teamskega dela v primerjavi z delom skupine
  • razvijanje pripadnosti teamu
  • uporaba boljših metod vodenja teama
  • boljša komunikacija med sodelavci
preberite več
Timi in metode timskega dela
Uspešno sodelovanje v timu
Motivacija za večjo ustvarjalnost na delovnem mestu
Timi in metode timskega dela
  • uspešnejše sodelovanje v timu
  • razvijanje sposobnosti timskega odločanja
  • sprejemanje predhodno temeljito pretehtanih odločitev
  • boljša komunikacija med sodelavci
  • večji prispevek posameznika k delu celotnega tima
  • učinkovito iskanje skupnih rešitev
  • doseganje boljših rezultatov s timskim delom
preberite več
Uspešno sodelovanje v timu
  • razvijanje pripadnosti timu
  • boljša komunikacija med sodelavci
  • prepoznavanje prednosti timskega dela
preberite več
Motivacija za večjo ustvarjalnost na delovnem mestu
  • boljše zavedanje odprtih možnosti: “Kaj lahko JAZ naredim?
  • spodbujanje strokovnih sodelavcev k uvajanju stalnih izboljšav
  • razvijanje bolj ustvarjalnega in fleksibilnega pristopa k svojemu delu
Preberite več
Učinkovito vodenje delovnih skupin
Projektno vodenje
Izboljšanje učinkovitosti dela sodelavcev
Učinkovito vodenje delovnih skupin
  • pridobitev znanj s področja medčloveških odnosov, ki se pojavljajo v procesu vodenja
  • spoznavanje tehnik in načinov ravnanja z ljudmi v posameznih situacijah delovnega procesa za:
  • učinkovitejše vodenje sodelavcev
  • ustreznejši način komuniciranja
  • reševanje konfliktnih situacij osnove konfliktnega managementa
  • doseganje boljših poslovnih rezultatov in večje kakovosti dela prek boljše usposobljenosti vodij v delovnem procesu za “mehki” del vodenja (obvladovanje človeškega faktorja)
preberite več
Projektno vodenje
  • V sodobnem času je vse več aktivnosti proglašenih, kot projekti. Pa vendar je tako malo akcij vodenih kot projekt. Tudi vodenje projektov, kljub temu, da ima pridih določene svobode v svojem delovanju, ima svoja pravila, katerih kršenje, ima za posledico slab rezultat, pogosto celo ne končamo projekta, vsi napori pa so več ali manj vrženi proč. Vodja projekta ima pri tem še kako pomembno vlogo.
  • Pri tej delavnici je realno pričakovati, da bodo udeleženci obvladali tehniko pristopa, vodenja in zaključevanja projektov ter, da bodo usposobljeni izogniti se najpogostejšim napakam, ki jih lahko predvidimo. To bomo poskusili zagotoviti skozi obdelavo konkretnih primerov za vsako fazo projekta in vse skupaj na šolskem primeru na delavnici.
preberite več
Izboljšanje učinkovitosti dela sodelavcev
  • Večja motiviranost sodelavcev
  • Večja delovna učinkovitost posameznih sodelavcev
  • Večja uspešnost celotnega tima ali oddelka
  • Krepitev občutka pripadnosti timu in podjetju kot celoti
  • Večja samostojnost in samoiniciativnost sodelavcev
preberite več
Kako biti učinkovit član uspešnega tima
Vodenje in motivacija sodelavcev
Kako obrnemo stres sebi v prid
Kako biti učinkovit član uspešnega tima
  • krepitev samozaupanja delavcev
  • povečanje pripadnosti delovni skupini in podjetju kot celoti
  • boljše medsebojno komuniciranje in pretok informacij
  • dobri medsebojni odnosi med sodelavci
  • spodbujanje razmišljanja delavcev in pozitivnega pristopa k delu
  • odgovoren odnos do dela
  • večji prispevek posameznika k rezultatu delovne skupine in rezultatu podjetja
  • prijetno in produktivno delovno vzdušje
  • večje zadovoljstvo ljudi
Preberite več
Vodenje in motivacija sodelavcev
  • krepitev samozaupanja ljudi
  • krepitev zaupanja v vodstvo
  • povečanje pripadnosti svoji organizacijski enoti in podjetju kot celoti
  • boljše medsebojno komuniciranje in pretok informacij
  • boljši medsebojni odnosi med sodelavci
  • spodbujanje kreativnega, samoiniciativnega in pozitivnega pristopa k delu
  • odgovoren odnos do dela
  • večji prispevek posameznikov k skupnemu rezultatu
  • doseganje boljših delovnih rezultatov
  • prijetno in produktivno delovno vzdušje
  • večje zadovoljstvo ljudi
PREBERITE VEČ
Kako obrnemo stres sebi v prid
  • Omogočiti udeležencem da: spoznajo vzroke in posledice stresa ( hipertenzija, infarkt, glavoboli, nespečnost, razdražljivost, apatija, itd.)
  • spoznajo stresne vire
  • prepoznajo, kaj jim povzroča stres v njihovem življenju
  • spoznajo rešitve, ki lahko pomagajo premagovati ali omiliti stresne situacije:
  1. dodatno usposabljanje
  2. ureditev odnosov
  3. rekreacija
  4. telesna relaksacija
  5. sprostitve
PREBERITE VEČ
Učinkovito vodenje sestankov in komuniciranje s sodelavci
Vključevanje sodelavcev pri reševanju problemov
Učinkovito vodenje sestankov in komuniciranje s sodelavci
  • dobra priprava in učinkovito vodenje sestankov
  • prihranek časa
  • boljša komunikacija med sodelavci
  • združevanje sodelavcev v iskanju skupnih rešitev
  • aktivno sodelovanje vseh udeležencev sestanka
  • učinkovito obveščanje sodelavcev o pomembnih spremembah
PREBERITE VEČ
Vključevanje sodelavcev pri reševanju problemov
  • predstavitev motivacijske metode za reševanje drobnih problemov v podjetju
  • razložiti pomen pohvale in priznanja za tiste, ki znajo razmišljati o svojem delu in podjetju
  • razložiti razliko med inovacijami, tehničnimi izboljšavami in koristnimi predlogi
PREBERITE VEČ
Vodenje in uspešno sporazumevanje
Uspešno delo v timu
Vloga delavca v delovnem procesu in v podjetju
Vodenje in uspešno sporazumevanje
  • udeleženci se bodo naučili uporabljati tri učinkovite tehnike medosebnega sporazumevanja in jih vadili , dokler ne bodo postale njihove navade
  • uspešnejše sodelovanje v timu
  • boljša komunikacija med sodelavci
  • učinkovito iskanje skupnih rešitev
PREBERITE VEČ
Uspešno delo v timu
  • seznaniti udeležence z vlogami, ki se pojavljajo pri skupinskem delu, njihovimi prednostmi in slabostmi
  • doseči razumevanje sestave svojega tima, v smislu timskih vlog, da lahko:
  1. bolj razumemo svoj prispevek v timu
  2. bolj razumemo prispevke drugih članov,
  3. določimo, kako lahko najbolje porazdelimo vloge med člani tima,
  4. odkrijemo pomanjkljivosti v timu in jih odpravimo.
  • spoznati, kako lahko bolje sodelujemo z drugimi člani tima
  • vzpodbuditi udeležence, da s pridobljenim znanjem in razumevanjem pričnejo graditi zmagovit delovni tim
PREBERITE VEČ
Vloga delavca v delovnem procesu in v podjetju
  • krepitev samozaupanja proizvodnih delavcev
  • povečanje pripadnosti delovni skupini in podjetju kot celoti
  • boljše medsebojno komuniciranje in pretok informacij
  • dobri medsebojni odnosi med sodelavci
  • spodbujanje razmišljanja delavcev in pozitivnega pristopa k delu
  • odgovoren odnos do dela
  • večji prispevek posameznika k rezultatu delovne skupine in rezultatu podjetja
  • prijetno in produktivno delovno vzdušje
  • večje zadovoljstvo ljudi
PREBERITE VEČ
Vodenje in oblikovanje uspešnih timov
Uspešno vodenje težavnih sodelavcev in reševanje konfliktov
Vodenje in oblikovanje uspešnih timov
  • seznaniti udeležence z vlogami, ki se pojavljajo pri skupinskem delu, njihovimi prednostmi in slabostmi
  • doseči razumevanje sestave svojega tima, v smislu timskih vlog, da lahko:
  1. bolj razumemo svoj prispevek v timu
  2. bolj razumemo prispevke drugih članov,
  3. določimo, kako lahko najbolje porazdelimo vloge med člani tima,
  4. odkrijemo pomanjkljivosti v timu in jih odpravimo.
  •  vzpodbuditi udeležence, da s pridobljenim znanjem in razumevanjem pričnejo graditi zmagovit delovni tim.
PREBERITE VEČ
Uspešno vodenje težavnih sodelavcev in reševanje konfliktov

Pogosto so manager ali vodja napačno loti pogovora s sodelavcem, kadar ta s svojim vedenjem ali delom odstopa od dogovorjenih meril. Cilj usposabljanja je, da se vodje naučijo obvladovanja pravilnih pristopov in s tem dosežejo:

  • uspešno preprečevanje in reševanje konfliktnih situacij, ko se pojavi problem
  • boljšo pripravo na neprijetne razgovore s sodelavci: disciplinski razgovor
  • obvladovanje svojih čustev v konfliktnih situacijah in najustreznejše ravnanje s sodelavci, ki so razočarani, jezni, vznemirjeni
  • usmeritev v reševanje problemov in odpravljanje napak namesto kritike
  • povečevanje odgovornega odnosa do dela
  • doseganje boljših delovnih rezultatov
  • večje zaupanje ljudi v vodje kot rezultat dobre medsebojne komunikacije

PREBERITE VEČ
Umetnost sodelovanja in učinkovito reševanje problemov v timu
Umetnost sodelovanja in učinkovito reševanje problemov v timu
  • Spoznali boste uporabnost vodenja komunikacije-moderiranja: pri reševanju
  1. problemov
  2. pri timskem delu in
  3. v vsakodnevnih delovnih situacijah,
  • Znali boste:
  1. opredeliti problem,
  2. vzpodbuditi sodelovanje vseh udeležencev,
  3. poiskati različne ideje za odpravo problema,
  4. doseči soglasje med sodelujočimi
PREBERITE VEČ

RAZVOJ KADROV

Usposabljanje in treniranje kadrov za samostojno delo še zdaleč ni lahka naloga. Zahteva veliko časa in potrpljenja. Veliko direktorjev pride v skušnjavo, da bi ubrali naslednjo pot: “To bom naredil bom sam. Porabil bom le pet minut.” Ob takšnem razmišljanju je direktor preobremenjen, člani ekipe pa premalo angažirani in premalo cenjeni. Zato se mora direktor odločiti, katerih nalog ali projektov bi se kateri član ekipe lahko lotil, če mu sam priskoči na pomoč. Pri razvoju kadrov so pomembne tri stopnje: ugotavljanje potrebe po usposabljanju, vodenje treninga in preverjanje rezultatov
Kako izberemo novega sodelavca
Uvajanje letnega razgovora
Kreiranje strategije človeških virov
Kako izberemo novega sodelavca
  • Vsak vodja se zaveda, kako pomembni so ljudje, zato želi izbrati najboljšega sodelavca.
  • Zaposlovanje novih sodelavcev bo uspešno le, če vodja dobro pozna cilje organizacije in cilje organizacijske enote, če mu je poznana kadrovska strategija, če dobro pozna zahteve dela in posameznike ter skupino, s katero bo novi sodelavec delal.
  • Na delavnici bomo udeležence seznanili s postopkom, metodami in tehnikami izbora sodelavcev in jim omogočili, da različne metode preizkusijo na praktičnih primerih ter tako spoznajo najpogostejše težave in napake, ki se pojavljajo pri izbiranju sodelavcev.
PREBERITE VEČ
Uvajanje letnega razgovora

V prvem dnevu in pol udeleženci sooblikujejo vsebino letnih razgovorov, kot bodo potekali v vašem podjetju, usklajeno s cilji podjetja. Polovica časa v drugem dnevu je namenjena izobraževalnemu srečanju na temo lastne priprave na letni razgovor z direktorjem.

PREBERITE VEČ
Kreiranje strategije človeških virov
  • usposobitev udeležencev za razumevanje vseh elementov HRM in HRD
  • usposobitev udeležencev in priprava osnovnih elementov za izdelavo strategije človeških virov
  • določitev predloga operativnih ciljev in aktivnosti
PREBERITE VEČ
Uspešno vodenje letnega razgovora 1 dan
Uspešno vodenje letnega razgovora 2 dni
Uvajanje novih sodelavcev
Uspešno vodenje letnega razgovora 1 dan

Na delavnici se udeleženci seznanijo z dilemami ocenjevanja in spoznajo postopke za rešitev najpogostejših težav med ocenjevalnim letnim razgovorom. Praktično bomo preizkusili posamezne oblike vedenja in ravnanja managerja ali vodje, ki prispevajo k uspehu letnega razgovora in s tem k:

  • boljši motivaciji sodelavcev
  • večji pripadnosti svojemu timu in podjetju
  • boljši medsebojni komunikaciji in sporazumevanju
  • večji produktivnosti posameznih sodelavcev in tima v celoti
  • boljšemu načrtovanju in izvajanju razvoja kadrov

PREBERITE VEČ
Uspešno vodenje letnega razgovora 2 dni

Na delavnici se udeleženci seznanijo z dilemami ocenjevanja in spoznajo postopke za rešitev najpogostejših težav med ocenjevalnim letnim razgovorom. Praktično bomo preizkusili posamezne oblike vedenja in ravnanja managerja ali vodje, ki prispevajo k uspehu letnega razgovora in s tem k:

  • boljši motivaciji sodelavcev
  • večji pripadnosti svojemu timu in podjetju
  • boljši medsebojni komunikaciji in sporazumevanju
  • večji produktivnosti posameznih sodelavcev in tima v celoti
  • boljšemu načrtovanju in izvajanju razvoja kadrov

PREBERITE VEČ
Uvajanje novih sodelavcev
  1. bolj učinkovito uvajanje novih sodelavcev in tistih zaposlenih, ki so prevzeli nove naloge
  2. večje razumevanje zaposlenih, kako se njihovo delo in naloge vključujejo v celotni delovni proces
  3. preprečevanje napak pri delu
  4. usposabljanje večjega kroga sodelavcev za prevzem zahtevnejših nalog
  5. razbremenitev direktorjev in vodij s poverjanjem nalog usposobljenim sodelavcem
  6. boljša motivacija sodelavcev
  7. večja pripadnosti svojemu timu in podjetju
  8. boljša medsebojna komunikacija in sporazumevanje
  9. večja produktivnost posameznih sodelavcev in tima v celoti
  10. boljše načrtovanje in izvajanje razvoja kadrov
PREBERITE VEČ
Razvoj in treniranje kadrov
Razvoj in treniranje kadrov
  • spoznati pomen človeškega faktorja v poslovnem uspehu podjetja.
  • spoznati sistemski pristop v politiki HRM (Human Resource Management) in vlogo razvoja kadrov znotraj sistema.
  • seznaniti se s prakso razvoja kadrov na primerih iz tujih podjetij in možnostjo prenosa v slovenska podjetja.
  • oceniti stanje na področju HRM v lastnem podjetju.
  • osvojiti in delno praktično preizkusiti najpomembnejša načela pri vodenju razvoja samostojnosti sodelavcev in pri treniranju kadrov
PREBERITE VEČ

ORGANIZACIJA DELA IN ČASA

Zelo pomembno je, da ljudje vedo, kaj se od njih pričakuje. Vodja mora jasno definirati namen in vsebino dela. Nato pa naj določi ključna delovna področja z glavnimi nalogami. S tem bodo sodelavce vedeli, katera so bistvena področja dela, kjer se bo odražala in merila njihova uspešnost. Ljudje bodo delali preveč ali premalo, če vodja svojih zahtev ne bo opredelil tudi količinsko. Potrebno je postaviti merila uspešnosti dela, ki bodo merljiva po kakovosti, količini, stroških ali času. S tem se bo opredelila raven, na kateri je storilnost sodelavcev zadovoljiva, hkrati pa tudi mejo, pod katero storilnost ni več sprejemljiva.

Delavnica: planiranje osredotočeno na rezultate
Organizirano delo z dokumenti in učinkovito shranjevanje
Delavnica: planiranje osredotočeno na rezultate
  • Boljša organizacija dela z dokumenti
  • Učinkovita selekcija dokumentov glede na področja dela, pomembnost in potrebno dostopnost
  • Ureditev shranjevanja dokumentov na način, ki bo omogočal hiter dostop do iskanih informacij
  • Večja urejenost delovnega okolja
  • Večja učinkovitost zaposlenih
PREBERITE VEČ
Organizirano delo z dokumenti in učinkovito shranjevanje
  • Boljša organizacija dela z dokumenti
  • Učinkovita selekcija dokumentov glede na področja dela, pomembnost in potrebno dostopnost
  • Ureditev shranjevanja dokumentov na način, ki bo omogočal hiter dostop do iskanih informacij
  • Večja urejenost delovnega okolja
  • Večja učinkovitost zaposlenih
PREBERITE VEČ
Uspešno delo v pisarni
Organizacija časa in aktivnosti
Organizirajmo se
Učinkovito samostojno učenje
Uspešno delo v pisarni
  • Racionalizacija pisarniških opravil
  • Večja učinkovitost pri opravljanju nalog
  • Boljše izkoriščanje svojega časa
  • Boljša organizacija dela in obvladovanje obilice nalog
  • Večja samostojnost in samoiniciativnost osebja
  • Večja urejenost delovnega okolja
  • Večji prispevek sodelavcev k uspešnemu delu celotnega oddelka, sektorja ali tima
PREBERITE VEČ
Organizacija časa in aktivnosti
  • Večja učinkovitost pri opravljanju nalog:
  1. analiza napak, ki zmanjšujejo učinkovitost posameznika
  2. nasveti za učinkovito delo
  • Planiranje za boljše izkoriščanje časa
  • Večja samostojnost in samoiniciativnost prodajnih zastopnikov
PREBERITE VEČ
Organizirajmo se
  • Večja učinkovitost pri opravljanju nalog:
  1. analiza napak, ki zmanjšujejo učinkovitost posameznika
  2. nasveti za učinkovito delo
  • Boljše izkoriščanje svojega časa
  • Večja samostojnost in samoiniciativnost osebja
PREBERITE VEČ
Učinkovito samostojno učenje
  • bolj učinkovito samostojno učenje in študij sodelavcev
  • razvoj najustreznejšega osebnega načina učenja
  • sistematičen pristop k učenju
  • boljša motivacija za študij
  • bolje izkoriščen čas, namenjen študiju
  • razvoj sposobnosti pomnjenja za uspešen prikaz znanja na preizkusu in uporabo pridobljenega znanja v praksi, pri svojem delu
PREBERITE VEČ
POSLOVNO KOMUNICIRANJE

Klasična napaka je, da takoj ko nekdo pove svoj predlog, rečemo: »Ne strinjam se s tabo!« Z napadalnim nasprotovanjem in seganjem v besedo sprožimo le prepir. Namesto tega raje le izrazimo lastne dvome, podkrepljene z dejstvi, ter utihnimo, da nam lahko odgovorijo. Če želimo, da nam bodo ljudje prisluhnili, jih moramo tudi sami zares poslušati. Svoje stališče zagovarjamo brez napadalnosti in jasno, tako da nas vsi razumejo. Ne smemo se boriti samo za lastno korist. Druge povprašajmo po njihovih idejah in mnenju. V predlogih poiščimo nekaj, na čemer bomo lahko gradili. Svoje ideje ponudimo v razmislek in obravnavo, ne vsiljujmo jih. Dokler nismo pripravljeni prisluhniti drugim, tudi drugi ne bodo poslušali nas.

Uspešno poslovno komuniciranje 1. del
Uspešno poslovno komuniciranje 2. del
Uspešna poslovna predstavitev
Uspešno poslovno komuniciranje 1. del
  • z vajami bodo udeleženci ozavestili in izboljšali svoje komunikacijsko vedenje
  • odkrili bodo svoje prednosti, pomanjkljivosti in vzroke najpogostejših napak ter izboljšali sposobnost zaznavanja besednega in nebesednega vedenja sogovornikov. Vse to bo vplivalo na spremembo njihovega razmišljanja in reagiranja ter samozavestnega ravnanja v vseh komunikacijskih situacijah
  • udeleženci se bodo naučili, kako dobro vsebinsko pripraviti govor (uvod, jedro, zaključek), ki je prilagojen ustrezni ciljni skupini poslušalcev in kako le tega sproščeno in prepričljivo posredovati drugim
PREBERITE VEČ
Uspešno poslovno komuniciranje 2. del
  • udeleženci bodo spoznali:
  1. kako učinkovito voditi diskusijo na poslovnih sestankih, s pomočjo intenzivnega dela na sebi
  2. kako izboljšati medsebojne odnose
  3. kako besedno in nebesedno komunikacijo uporabljati pri učinkovitem reševanju konfliktnih situacij
  4. tehnike ustvarjalnega mišljenja za skupinsko reševanje problemov v podjetju
  • z vajami bodo udeleženci ozavestili in izboljšali svoje komunikacijsko vedenje
  • odkrili bodo svoje prednosti, pomanjkljivosti in vzroke najpogostejših napak ter izboljšali sposobnost zaznavanja besednega in nebesednega vedenja sogovornikov. Vse to bo vplivalo na spremembo njihovega razmišljanja in reagiranja ter samozavestnega ravnanja v vseh komunikacijskih situacijah
PREBERITE VEČ
Uspešna poslovna predstavitev
  • z vajami bodo udeleženci izboljšali svoje javno nastopanje in svojo komunikacijo
  • udeleženci bodo odkrili svoje prednosti in pomanjkljivosti, spoznali vzroke najpogostejših napak ter izboljšali sposobnost zaznavanja besednega in nebesednega vedenja sogovornikov. Vse to bo vplivalo na spremembo njihovega razmišljanja in reagiranja ter samozavestnega ravnanja v različnih komunikacijskih situacijah.
PREBERITE VEČ
Učinkovito sporazumevanje
Uspešna poslovna predstavitev in vodenje diskusije
Uspešna poslovna tajnica
Učinkovito sporazumevanje
  • Udeleženci se bodo naučili: uporabljati učinkovite tehnike medosebnega sporazumevanja
  • se ustrezno odzvati, ko naletijo na nasprotovanje
  • obvladovati komuniciranje v težavnejših situacijah (disciplinski pogovor, sporočanje slabe novice)
  • spodbuditi uspešnejše sodelovanje v skupini s pomočjo boljše komunikacije s sodelavci
  • učinkovito iskati skupne rešitve, ki so pozitivne za vodjo, sodelavce in podjetje
PREBERITE VEČ
Uspešna poslovna predstavitev in vodenje diskusije
  • udeleženci se bodo naučili, kako dobro vsebinsko pripraviti predstavitev (uvod, jedro, zaključek), jo prilagoditi ustrezni ciljni skupini poslušalcev ter jo sproščeno in prepričljivo izvesti
  • udeleženci se bodo naučili:
  1.  kako premagati tremo pri nastopanju
  2.  kako se predstaviti, vzpostaviti prvi stik z drugimi
  3.  kako poslušalcem poslati razumljivo sporočilo in kako sprejeti od njih razumljivo povratno informacijo
  4.  pomen vživljanja v posameznikov način razmišljanja
  5.  kako izboljšati in obvladovati svoj glas, očesni kontakt in telesno komunikacijo
  6.  kako izboljšati svojo koncentracijo ter samozavestno vedenje
  • z vajami bodo udeleženci izboljšali svoje javno nastopanje in svojo komunikacijo
  • udeleženci bodo odkrili svoje prednosti in pomanjkljivosti, spoznali vzroke najpogostejših napak ter izboljšali sposobnost zaznavanja besednega in nebesednega vedenja sogovornikov. Vse to bo vplivalo na spremembo njihovega razmišljanja in reagiranja ter samozavestnega ravnanja v različnih komunikacijskih situacijah.
PREBERITE VEČ
Uspešna poslovna tajnica
  • Večja učinkovitost pri opravljanju nalog
  • Boljše izkoriščanje svojega časa
  • Večja samostojnost in samoiniciativnost
  • Učinkovitejša komunikacija
PREBERITE VEČ
Media trening
Uspešno poslovno komuniciranje
Retorika
Media trening
  • Z vajami bodo udeleženci ozavestili in izboljšali svoje sposobnosti medijskega nastopa. Usposabljali se bodo za nastop na radiu, nastop na televiziji in nastop na tiskovni konferenci.
PREBERITE VEČ
Uspešno poslovno komuniciranje
  • z vajami bodo udeleženci ozavestili in izboljšali svoje komunikacijsko vedenje
  • odkrili bodo svoje prednosti, pomanjkljivosti in vzroke najpogostejših napak ter izboljšali sposobnost zaznavanja besednega in nebesednega vedenja sogovornikov. Vse to bo vplivalo na spremembo njihovega razmišljanja in reagiranja ter samozavestnega ravnanja v vseh komunikacijskih situacijah
  • udeleženci se bodo naučili, kako dobro vsebinsko pripraviti govor (uvod, jedro, zaključek), ki je prilagojen ustrezni ciljni skupini poslušalcev in kako le tega sproščeno in prepričljivo posredovati drugim
  • spoznali bodo v programu za prve tri dni:
  1. kako premagati tremo pri nastopanju
  2. kako se predstaviti, vzpostaviti prvi stik z drugimi
  3. kako poslovnemu partnerju poslati razumljivo sporočilo in sprejeti od njega razumljivo povratno informacijo
  4. pomen vživljanja v posameznikov način razmišljanja
  5. kako izboljšati in obvladovati svoj glas, očesni kontakt in telesno komunikacijo
  6. kako izboljšati svojo koncentracijo ter samozavestno vedenje
PREBERITE VEČ
Retorika
  • Z vajami bodo udeleženci ozavestili in izboljšali svoje komunikacijsko vedenje. Odkrili bodo svoje prednosti, pomanjkljivosti in vzroke najpogostejših napak, kar bo vplivalo na spremembe njihovega razmišljanja in ravnanja.
  • Naučili se bodo, kako dobro vsebinsko pripraviti govor (uvod, jedro, zaključek), ki je prilagojen ustrezni ciljni skupini poslušalcev in kako le tega sproščeno in prepričljivo posredovati drugim
  • Spoznali bodo:
  1. kako premagati tremo pri nastopanju
  2. kako se predstaviti, vzpostaviti prvi stik z drugimi
  3. kako poslovnemu partnerju poslati razumljivo sporočilo in sprejeti od njega razumljivo povratno informacijo
  4. pomen vživljanja v posameznikov način razmišljanja
  5. kako izboljšati in obvladovati svoj glas, očesni kontakt in telesno komunikacijo
  6. kako izboljšati svojo koncentracijo ter samozavestno vedenje
PREBERITE VEČ
OSEBNI RAZVOJ

Z usmerjenim izobraževanjem si pomagamo do novih zamisli za reševanje problemov, hkrati pa s tem lahko dosegamo  boljše delovne rezultate, h katerim danes težijo vsa podjetja. Posledica skrbi za svoj osebni razvoj je tudi večje zadovoljstvo in občutek, da v imamo v življenju vajeti v svojih rokah. Vsakdo bi se moral  zavedati odgovornosti, ki jo ima za svoj osebni razvoj ter za lastno  izobraževanje in napredovanje. Saj je tako lahko rastemo kot osebe in napredujemo na vseh področjih življenja. Izobraževanje je vrednota, ki mora imeti pomembno mesto vse življenje. Naloga vsakega posameznika je, da se zaveda nujnosti vseživljenjskega izobraževanja in zanj hkrati tudi skrbi.

Moč pozitivnega mišljenja
7 značilnosti uspešnih ljudi
Moč pozitivnega mišljenja
  • začeti dan s pozitivnim odnosom do življenja
  • spoznati formulo za reševanje problemov
  • spoznati moč postavljanja vprašanj
  • začeti in končati dan s pravilnimi vprašanji
  • ugotoviti vpliv fiziologije na počutje
PREBERITE VEČ
7 značilnosti uspešnih ljudi

Eden najboljših nasvetov v osebnem razvoju je: ugotovite, kaj in kako delajo najuspešnejši ljudje, začnite delati enako in začeli boste dosegati enake rezultate kot oni. Na tej delavnici bomo sistematsko obdelali, kako lahko vzamete usodo v svoje roke in jasno definirate svoje cilje in sanje ter kako jih lahko s samoizobraževanjem tudi dosežete. Vsak udeleženec dobi poleg delovnega gradiva z vajami tudi komplet izobraževalnih programov, s pomočjo katerih se bo lahko usposabljal za doseganje ciljev, ki si jih bo na delavnici zastavil. Ključ do uspeha, ki lahko vsakomur spremeni življenje je spoznanje, da se lahko naučite vsega, kar potrebujete, za dosego tistega, kar si želite.

Naš cilj je: pomagati vam, da dosežete svojega!

PREBERITE VEČ
POGAJANJA

Pogajanje je postopek, ki ga ljudje uporabljajo, da bi dosegli najboljši rezultat in pravi razplet situacije, ko vsaka od dveh strani nekaj hoče od druge in ko vsaka od strani, zato da bi vplivala na izid, lahko igra na določeno število kart. Veliko organizacij pravilno izobražuje svoje prodajalce v veščini pogajanja, vendar se tehnike pogajanja uporabljajo še na številnih drugih področjih. Morda ne prodajate, ampak kupujete, ali pa imate opravka z notranjim dobaviteljem oziroma kupcem, morda se ukvarjate s kakšno drugo skupino v organizaciji, lahko se pogovarjate z izvršno komisijo o ponudbi, ki zahteva večjo investicijo, ali pa imate opraviti s članom skupine in njegovim vedenjem ali delovnimi navadami.

Učinkovita poslovna pogajanja
Učinkovita poslovna pogajanja
  • Pogajanja običajno vključujejo delo in sporazumevanje z različnimi tipi ljudi oziroma osebnosti. Zato sta vaš uspeh in končni dosežki v pogajanjih v največji meri odvisna od spretnosti v sporazumevanju oziroma komuniciranju. Pri tem zgolj teoretično zaznavanje izziva ne zadošča, potrebno je temeljito prepoznavanje, urjenje in praktična uporaba.
  • Udeleženci učne delavnice bodo:
  1. spoznali, razumeli in uporabili najučinkovitejše tehnike ter spretnosti poslovnega pogajanja
  2. izgradili lastne temelje za nadaljnji razvoj spretnosti za učinkovita pogajanja na vseh področjih dela in življenja
  3. znali praktično uporabiti nekatere tehnike uspešnega poslovnega pogajanja v simulaciji pogajanja
PREBERITE VEČ

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec