+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • Koristni viri ROI
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

BREZPLAČEN PREIZKUS ONLINE IZOBRAŽEVANJA

  • za podjetja smo pripravili DEMO VERZIJO ONLINE IZOBRAŽEVANJA     
  • za dostop dobite svojo kodo
  • koda je veljavna 14 dni od prejema
  • demo verzijo naj preizkusi več ljudi v podjetju!
  • za naročilo nas pokličite na 01/5004144 ali
  • nam pišite na info@videocenter.si.
Za lažjo odločitev lahko sedaj naročite 14-dnevno demo verzijo, ki vključuje 10 izobraževalnih video programov:
1. Gremo na sestanek 1. del
2. Kako NE spremeniti v DA
3. Motivacija v timu 1. del
4. Neorganizirani vodja 1. del
5. Vodenje sodelavcev – pohvala
6. Prodajte mi 1. del
7. Profesionalna prodaja v trgovini in storitvah
8. Cilj 100% kakovost
9. Ocenjevalni intervju
10. Finance za management 1. del
1. Gremo na sestanek 1. del

Sestanke potrebujemo. Če so sestanki učinkoviti, prispevajo k bolj tekočemu delovanju organizacij in k učinkovitosti timov. So pomemben okvir, v katerem posameznik lahko pokaže svoje talente. Seveda pa je zgodba drugačna, če so sestanki neuspešni in neučinkoviti. Dober potek sestanka ni samo skrb vodje sestanka. Vsi udeleženi sestanka morajo biti primerno pripravljeni (narediti t.i. domačo nalogo), priti na sestanek pravočasno, dati pozitivne prispevke, se izogibati destruktivnemu vedenju in biti sposobni soočanja s prispevki in mnenji ostalih udeležencev sestanka.

Več informacij
2. Kako NE spremeniti v DA
Konstruktivna pot do sporazuma
Klasična napaka je, da ko nekdo pove svoj predlog, takoj rečemo: “Ne strinjam se s tabo!” Z napadalnim nasprotovanjem in seganjem v besedo sprožimo le prepir. Namesto tega raje le izrazimo lastne dvome, podprte z dejstvi ter utihnimo, da nam lahko odgovorijo. Če želimo, da nam bodo ljudje prisluhnili, jih moramo tudi sami zares poslušati. Svoje stališče zagovarjajmo brez napadalnosti in jasno, tako da nas vsi razumejo. Ne smemo se boriti samo za lastno korist. Druge povprašajmo po njihovih idejah in mnenju. V predlogih poiščimo nekaj, na čemer bomo lahko gradili. Svoje ideje ponudimo v razmislek in obravnavo, ne vsiljujmo jih. Z nekaj spodbude bomo v timu razvili pravo rešitev, pri kateri bodo upoštevane potrebe vseh.
Dokler nismo pripravljeni prisluhniti drugim, tudi drugi ne bodo poslušali nas!
Več informacij
3. Motivacija v timu 1. del
Kako izboljšati informiranje v skupini
V filmu nastopa vodja oddelka, ki ima sicer dobre namene, vendar pa spozna, da za motivacijo ljudi še ni dovolj, če jim preprosto poveš, kaj naj storijo. Tako mu ne uspe, da bi se delavci izkazali, saj jim delo pomeni le nujno zlo. Tim sicer dojema vodjo kot diktatorja, v resnici pa je vodja le vznemirjen in zmeden; namene ima dobre, ne zna pa delavcev dobro motivirati. Čeprav so prikazani primeri postavljeni v podjetje, ki se ukvarja z naročili po pošti, je ta vodja lahko zgled za vsakega posameznika, ki mora izboljšati svoje sposobnosti učinkovitega motiviranja sodelavcev ne glede na tip organizacije ali tip tima.
Zaposleni se pogosto pritožujejo: »Nihče nam nič ne pove!« Razložite jim, zakaj so potrebni določeni postopki, kakšna je njihova vloga v delovnem procesu in kako je njihovo delo za rezultat cele skupine. Ko se dogovorite za delovne cilje, naj sodelavci sami spremljajo svoje rezultate. Bodite radodarni s pohvalami, ko se sodelavci posebej izkažejo. Opozorite pa tudi na pomanjkljivosti.
Več informacij
4. Neorganizirani vodja 1. del

“Ko bi le dan imel več ur. Če hočem,da je delo dobro opravljeno, ga moram namreč opraviti sam.” Prepoznali boste te izjave. Pogosto ste jih slišali od poslovodnih delavcev, ki trdijo, da so prezaposleni. Morda vas je celo imelo, da bi jih sami uporabili. Vendar pa obstaja velika razlika med poslovodnim delavcem, ki dela učinkovito, in takim, ki je zgolj zelo zaposlen, včasih celo z delom drugih sodelavcev. Neorganizirani vodja analizira to razliko in obravnava osrednji problem vseh poslovodnih delavcev: kako si najbolje organizirati dan oziroma leto, da bi iz sebe in iz ljudi, ki delajo zanje, potegnili najboljše. Ne moreš organizirati drugih ljudi, dokler ne znaš organizirati samega sebe.

Več informacij
5. Vodenje sodelavcev – pohvala
1. del: Pohvala
Tako pohvala, kot graja sta močno menedžersko orodje, s katerima lahko, če se ju pravilno uporabite, dodatno motivirate ljudi za delo.  Pogost vzrok, da ljudje zapuščajo podjetja, je njihovo prepričanje, da niso dovolj cenjeni. S pohvalo zaposlenim izrazimo zaupanje, hkrati pa močno vplivamo na njegovo samozavest. Prav tako, kot je pomembno, da ljudje vedo, zakaj so pohvaljeni, je pomembno tudi, da pohvalo izrazimo na ustrezen način. Pohvala vpliva na samozavest in pomaga, da smo še bolj ponosni nase in na svoje delo. Zaradi nje delamo raje in bolje. Pohvali sledi navdušenje, predanost in zvestoba. Nič ne stane, vendar polepša pogled na ta svet. Naučite se 7 enostavnih pravil pri izrekanju pohvale.
Več informacij
6. Prodajte mi 1. del
Predpriprava
Dobro izobražen in motiviran prodajni tim je velika prednost za vsako podjetje. Če so prodajalci v tem timu resnično dobro opremljeni s spretnostmi, ki jih potrebujejo za sklepanje poslov, potem je prihodnost podjetja varna. Glede na to, da postajajo izdelki in storitve različnih ponudnikov vedno bolj podobni, so torej ljudje oziroma prodajalci tisti, ki ustvarjajo razliko. Ta video program se osredotoča na ključne spretnosti, ki bi jih moral imeti vsak dober prodajalec in ki bi morale biti med najbolj cenjenimi v vsakem podjetju. Program je razdeljen na dva dela. V prvem delu nas uči predpriprave. Film obravnava pomembnost postavljanja odprtih vprašanj, ohranjanje kontrole in poslušanje. Prikaže težavo, ki nastane, če prodajamo z navajanjem značilnosti izdelka namesto koristi.
Več informacij
7. Profesionalna prodaja v trgovini in storitvah

Zakaj prodajalci niso uspeli prodati izdelka? Morda prodajalci niso dovolj dobro predstavili izdelka, morda niso bili dovolj prijazni ali pa stranke preprosto niso bile navdušene nad njihovim pristopom ?! Profesionalna prodaja je program, ki omogoča trening za uspešno prodajo in vam pomaga odpraviti zgoraj omenjene težave.
Vašim prodajalcem ponuja dragocene nasvete za povečanje prodaje in večje zadovoljstvo strank. Videofilm obravnava zaupanje v lastne sposobnosti in zaupanje, ki je rezultat odnosa med stranko in prodajalcem. V programu boste našli tudi 6 najpomembnejših korakov za uspešne prodajalce. Ti koraki so bili uporabljeni in preizkušeni v praksi največjih trgovskih hiš. Vsak med njimi ponuja več variant, tako da si lahko vsak prodajalec izbere način, ki ustreza njegovi osebnosti.

Več informacij
8. Cilj 100% kakovost

Kako doseči stoodstotno kakovost na vseh področjih dela? Ne samo v proizvodnji, temveč tudi v prodaji, računovodstvu, razvoju, skratka povsod, v vseh oddelkih ali obratih podjetja. Morda že poznate izraz “kontrola kakovosti”, zlasti če ste zaposleni v proizvodnji. “Kontrola kakovosti” je pomembna, ne daje pa celovitih rešitev. Stoodstotna kakovost namreč pomeni, da vsak zaposleni svoje delo že prvič naredi pravilno. Podjetje je odvisno od strank, če želi obstati. Če stranke dobijo stoodstotno kakovost, so zadovoljne in postanejo zvesti kupci. To omogoča uspeh in zmagovit položaj na trgu in v tekmi s konkurenco. So pa še druge prednosti za podjetje. Manj stane, če preprečite zmote, kakor če pozneje popravljate škodo. Kadar vsi ustvarjajo stoodstotno kakovost ( to pomeni, da ne delajo napak ), se produktivnost povečuje.

Več informacij
9. Ocenjevalni intervju
Pogovor o razvoju delavčeve kariere
Program obravnava temo, ki jo v tujini imenujejo Appraisel interview in ki je že dolga leta uveljavljen sistem pogovora nadrejenih s podrejenimi o razvoju delavčeve kariere. Ocenjevalni pogovor je lahko za vodstveno osebje najučinkovitejši pripomoček, s pomočjo katerega pri delavcih ohranjajo občutek sreče in motivacijo, s tem pa tudi produktivnost. Smisel pogovora je pretehtati preteklost, učvrstiti sedanjost in načrtovati prihodnost. Za ocenjevano osebo pa je pogovor tudi edina priložnost, da pove, kar ji leži na duši, in kako si predstavlja svojo kariero. V pogovoru naj bi vodja dopustil tudi nekaj kritičnih pripomb na svoj račun. Tak pogovor lahko preraste tudi v kreativno srečanje; nekakšen generator dobrih zamisli o delavčevi karieri in medsebojnih delovnih razmerjih. Samo tisti delavci, ki čutijo, da organizacija ceni njihov prispevek k delovnemu procesu in skrbi za njihovo dobro počutje, tudi dobro delajo.
Več informacij
10. Finance za management 1. del
Omogoča vsem zaposlenim, da bolje razumejo finančno poslovanje podjetja.
Ali je vaše podjetje res tako uspešno kot mislite? Pri presoji poslovnega uspeha podjetja je potrebno upoštevati, ali prikazani dobiček izvira iz poslovanja ali pa gre za izredni dobiček. Slednji je običajno rezultat enkratnih poslovnih transakcij in lahko prikriva izgubo iz poslovanja. Ocenite realno potencialno rast dobička v prihodnjem obdobju. Pričakovanje stalnega trenda nadpovprečne rasti bi bilo zmotno. Ocenite tudi nevarnosti. Prevelika odvisnost od enega dobavitelja, kupca, licence, patenta, franšize ali monopolne pravice prinaša dodatno tveganje, ki lahko vpliva na poslovni uspeh podjetja. Prav tako je pomembno, kako so posli zavarovani in s kakšnimi sredstvi razpolagamo, če pride do izrednih stroškov. Pri presoji sta ključna še naslednja dva kazalca: razmerje dobička iz poslovanja in plačanih obresti za kredite ter razmerje med kratkoročnimi terjatvami in kratkoročnimi obveznostmi.
Več informacij

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec