Pogajanja običajno vključujejo delo in sporazumevanje z različnimi tipi ljudi oziroma osebnosti. Zato sta vaš uspeh in končni dosežki v pogajanjih v največji meri odvisna od spretnosti v sporazumevanju oziroma komuniciranju. Pri tem zgolj teoretično zaznavanje izziva ne zadošča, potrebno je temeljito prepoznavanje, urjenje in praktična uporaba.
Dvodnevna delavnica traja 16 pedagoških ur. Predlog termina vam bomo posredovali po vaši potrditvi programa usposabljanja.
Z namenom, da se doseže optimalni učinek izobraževanja, kjer bodo rezultati v kratkem času vidni v praksi, temelji izvedba delavnice na aktivnih oblikah učenja.
Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
1. Povezanost z razumevanjem
2. Komunikacijska teorija
3. Govor: – jezik
4. Vzpostavljanje komunikacije: – VAK elementi komunikacije
5. Vloga jezika – besedno sporočanje:
6. Govorica telesa – neverbalna komunikacija:
II. Spretnost aktivnega poslušanja:
(“Slišimo z ušesi, poslušamo z očmi, razumemo s celim bitjem!”)
1. Razlogi za nerazumevanje:
2. Pritrjevanje in kazanje razumevanja:
3. 5 elementov spretnosti poslušanja:
4. Naša sposobnost komuniciranja in učinkovitega pogajanja je v največji meri odvisna predvsem od dveh faktorjev:
III. Strategija in proces v poslovnih pogajanjih:
Priprava na praktično izvedbo simulacije poslovnih pogajanj
1. stopnja: PRIPRAVA
2. stopnja: RAZPRAVA
3. stopnja: PREDLAGANJE REŠITEV
4. stopnja: POGAJANJE – “KUPČEVANJE”
IV. Simulacija praktične poslovne situacije:
1. Tipi pogajalcev:
2. Trije rezultati pogajanj:
V. Analiza rezultatov poslovnih pogajanj