+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji
TELEMARKETING
Cilji usposabljanja
Delavnica je namenjena
Trajanje in termin delavnice
Metode dela
Program delavnice
Cilji usposabljanja
  • Prodaja po telefonu
    • Izboljšanje “obdelave” vaših obstoječih in novih potencialnih strank z rednimi, učinkovitimi klici
    • Povečanje prodajnih rezultatov
    • Zagotavljanje ponovnih naročil s kakovostnim telemarketingom
    • Priprava na telefonsko prodajo:
    • gradiva z vsemi pomembnimi informacijami o vaših izdelkih, cenah, popustih, dobavnih rokih
    • priprava stopenj telefonskega razgovora
    • Učinkovita predstavitev vaše ponudbe v kratkem telefonskem razgovoru
    • premagovanje zadrege, pridobitev samozaupanja in povečanje prepričljivosti
    • prilagoditev ponudbe odzivu stranke
    • Zbiranje informacij, pomembnih za nadaljnjo prodajo
Delavnica je namenjena
  • vsem zaposlenim v podjetju, ki uporabljajo telefon pri komunikaciji s strankami
  • trgovskim potnikov, ki lahko s pravo kombinacijo neposrednih obiskov in telefonskih klicev močno povečajo prodajne rezultate
  • poudarek je na aktivnosti udeležencev delavnice, ki lastne izkušnje obogatijo z novimi spoznanji in si pripravijo zasnovo svoje strategije prodaje po telefonu
Trajanje in termin delavnice
  • Dvodnevna delavnica traja 16 pedagoških ur. Predlog termina vam bomo posredovali po vaši potrditvi programa usposabljanja.
Metode dela
  • učna delavnica
  • ogled videofilmov z obravnavo napačnih in pravilnih vzorcev vedenja
  • študij in obravnava primerov iz filmov po skupinah
  • igranje vlog za urjenje pravilnih vzorcev vedenja, snemanje telefonskega pogovora s simulatorjem in analiza nastopov
  • skupinska analiza dialogov (utrjevanje pravilnih vzorcev prodajnega razgovora)
  • Z namenom, da se doseže optimalni učinek izobraževanja, kjer bodo rezultati v kratkem času vidni v praksi, temelji izvedba delavnice na aktivnih oblikah učenja: študij primerov, analiza lastne situacije, delo v skupinah in skupinska diskusija o napakah, ki jih je potrebno odpraviti in pravilnih postopkih, ki bi jih lahko uvedli.
  • Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
Program delavnice
I. Uvod, predstavitev, cilji delavnice

II. Razlogi, zakaj kupci naročajo po telefonu

III. Obravnava tipov obnašanja po telefonu:anketa in razlaga rezultatov ankete

IV. Tehnike za izboljšanje vašega nastopa pri telefonskih pogovorih:

  • Način govora:
  1. višina in barva glasu,
  2. izgovorjava, hitrost govora
  3. izbor besed
  4. negativni / pozitivni pristop

V. Učinkovita prodaja po telefonu:Stik s stranko:

  • pripravite se na telefonski razgovor:
  1. najdite pravi vir informacij za vaš klic in preučite podatke o stranki
  2. poznavanje lastne ponudbe in priprava materialov za predstavitev
  3. kako priti pri telefoniranju do prave kontaktne osebe
  • bodite direktni:
  1. predstavite se in povejte zakaj kličete; govorite razločno
  2. pazljivo poslušajte, da ugotovite kaj stranka potrebuje
  3. pripravite si alternative uvodnih nagovorov za različne kontaktne osebe

VI. Vsebina telefonskega razgovora:

  • vzbudite zanimanje
  1. prepričajte se, da ste poklicali v pravem trenutku,
  2. iz svojih virov poiščite točke – dejstva s katerimi bi zainteresirali svoje stranke,
  3. pokažite svoje navdušenje in zanimanje in ga prenesite na stranke
  • prilagodite svojo predstavitev odzivu stranke
  1. postavljajte odprta vprašanja
  2. zabeležite si vse pomembne informacije
  3. predstavite značilnosti vaše ponudbe z vidika koristi stranke
  4. tehnike spodbijanja ugovorov
  5. razgovor o ceni
VII. Zaključek telefonskega razgovora:

  • zastavite si visoke, a dosegljive cilje, pri tem ko vprašate za naročilo:
  1. ponudite alternative
  2. predpostavite, da se bo stranka odločila za nakup
  3. prepoznajte signal za nakup
  4. zaključek razgovora, kadar ne pride do prodaje
  • potrdite dogovor in ažurirajte zapiske
  1. vedno končajte razgovor pozitivno, z dogovorom za naslednji korak
  2. pripravite si osnovo za naslednji klic
  3. potrdite dogovor stranki in obvestite ustrezne sodelavce v podjetju
  4. svetujte stranki najboljšo alternativo, da vam bo tudi naslednjič zaupala

VIII. Tehnike reševanja pritožb

IX. Prihodnji klici

  • pomen zapiskov za prihodnje klice
  • uporaba iste metode telefoniranja tudi pri vseh prihodnjih klicih
  • “svež” pristop pri stalnih in pomembnih strankah
  • sklicevanje na poslane predstavitvene materiale

X. Vzdrževanje stikov s strankami po opravljeni storitvi
XI. Pridobivanje referenc
XII. Povzetek ključnih sporočil in zaključek programa

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več