+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji
USPEŠNA PRODAJA PO TELEFONU
Cilji usposabljanja
Delavnica je namenjena
Trajanje in termin delavnice
Metode dela
Program delavnice
Cilji usposabljanja
  • Izboljšanje telefonske prodaje
  • Povečanje prodajnih rezultatov
  • Zagotavljanje naročil s kakovostnim telemarketingom
  1. priprava na telefonsko prodajo:
  2. gradiva z vsemi pomembnimi informacijami o vaših izdelkih, cenah, popustih,dobavnih rokih
  3. priprava stopenj telefonskega razgovora
  •  Učinkovita predstavitev vaše ponudbe v kratkem telefonskem razgovoru
  1. premagovanje zadrege, pridobitev samozaupanja in povečanje prepričljivosti
  2. prilagoditev ponudbe odzivu stranke
Delavnica je namenjena
  • vodilnim delavcem v prodaji
  • sodelavcem, ki vršijo prodajo po telefonu
  • sodelavcem, ki po telefonu odgovarjajo na povpraševanja strank in dajejo različne informacije
  • vsem tistim, ki sprejemajo po telefonu različne pritožbe kupcev
  • vsem, ki se po telefonu dogovarjajo za poslovne sestanke
Trajanje in termin delavnice
  • Dvodnevna delavnica traja 16 pedagoških ur. Predlog termina vam bomo posredovali po vaši potrditvi programa usposabljanja.
Metode dela
  • učna delavnica
  • ogled videofilmov in značilnih odlomkov
  • študij in obravnava primerov iz filmov
  • igranje vlog za urjenje pravilnih vzorcev vedenja
  • snemanje telefonskega pogovora
  • skupinska analiza dialogov za utrjevanje pravilnih vzorcev prodajnega razgovora
  • Pri metodah dela je poudarek na aktivnosti udeležencev delavnice, ki lastne izkušnje obogatijo z novimi spoznanji in si pripravijo zasnovo svoje strategije prodaje po telefonu.
  • Z namenom, da se doseže optimalni učinek izobraževanja, kjer bodo rezultati v kratkem času vidni v praksi, temelji izvedba delavnice na aktivnih oblikah učenja: študij primerov, analiza lastne situacije, delo v skupinah in skupinska diskusija o napakah, ki jih je potrebno odpraviti in pravilnih postopkih, ki bi jih lahko uvedli.
  • Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
Program delavnice
I. Uvod, predstavitev, cilji delavnice

II. Razlogi, zakaj kupci naročajo po telefonu

III. Tehnike za izboljšanje vašega nastopa pri telefonskih pogovorih:

  • Način govora:
  1. višina in barva glasu,
  2. izgovorjava, hitrost govora
  3. izbor besed
  4. negativni / pozitivni pristop

IV. Učinkovita prodaja po telefonu:Stik s stranko:

  • pripravite se na telefonski razgovor:
  1. poznavanje lastne ponudbe in priprava materialov za predstavitev
  • bodite direktni:
  1. predstavite se in povejte zakaj kličete; govorite razločno
  2. pazljivo poslušajte, da ugotovite kaj stranka potrebuje
  3. pripravite si alternative uvodnih nagovorov za različne kontaktne osebe

V. Vsebina telefonskega razgovora:

  • vzbudite zanimanje
  1. prepričajte se, da ste poklicali v pravem trenutku
  2. iz svojih virov poiščite točke – dejstva s katerimi bi zainteresirali svoje stranke
  3. pokažite svoje navdušenje in zanimanje in ga prenesite na stranke
  • prilagodite svojo predstavitev odzivu stranke
  1. postavljajte odprta vprašanja
  2. zabeležite si vse pomembne informacije
  3. predstavite značilnosti vaše ponudbe z vidika koristi za stranke
  4. tehnike premagovanja ugovorov
  5. razgovor o ceni
VI. Zaključek telefonskega razgovora:

  • zastavite si visoke, a dosegljive cilje, pri tem ko vprašate za naročilo:
  1. ponudite alternative
  2. predpostavite, da se bo stranka pozitivno odločila
  3. prepoznajte signal za nakup
  4. zaključek razgovora, kadar ne pride do prodaje
  • potrdite dogovor in ažurirajte zapiske
  1. vedno končajte razgovor pozitivno, z dogovorom za naslednji korak
  2. potrdite dogovor stranki in obvestite ustrezne sodelavce v podjetju
  3. svetujte stranki najboljšo alternativo, da vam bo tudi naslednjič zaupala

VII. Tehnike reševanja pritožb

  • pozorno prisluhnite stranki
  • pokažite razumevanje za strankin problem
  • posvetite se skupni rešitvi problema, ne opravičujte se
  • z vprašanji pridobite podrobnejše informacije o problemu
  • dogovorite se za rešitev, ki bo ustrezna za obe strani
  • spremljajte rešitev pritožbe do uspešnega zaključka
  • najpogostejši primeri pritožb vaših strank

VIII. Prihodnji klici

  • pomen zapiskov za prihodnje klice
  • “svež” pristop pri stalnih in pomembnih strankah
  • sklicevanje na poslane predstavitvene materiale

IX. Posebnosti pri odzivanju na telefonska povpraševanja

  • bodite v pomoč s svojim znanjem
  • predlagajte stranki najboljšo rešitev: najustreznejši izdelek, najugodnejšo možnost…
  • preverite možnost dodatne prodaje

X. Pridobivanje referenc

XI. Izdelava akcijskih načrtov osebnih izboljšav

Povzetek ključnih sporočil in zaključek programa

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več