+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji
KAKO ZGRADITI ZAUPANJE STRANKE
Cilji usposabljanja
Delavnica je namenjena
Trajanje in termin delavnice
Metode dela
Program delavnice
Cilji usposabljanja
  • razvoj svetovalnega pristopa pri prodaji
  • zgraditi zaupanje pri strankah
  • uspešno odkrivanje prikritih strankinih dvomov
  • večja prepričljivost, jasnost in razumljivost pri komuniciranju s strankami
  • učinkovito spodbijanje ugovorov strank
  • večji uspeh pri prodaji izdelkov iz višjega cenovnega razreda
  • pridobivanje naročil večjega obsega
  • razvijanje dobrih odnosov s strankami
Delavnica je namenjena
  • vodstvenim in vodilnim delavcem s področja komerciale
  • komercialistom
  • prodajnim zastopnikom
Trajanje in termin delavnice
  • Enodnevna delavnica traja 8 pedagoških ur. Predlog termina vam bomo posredovali po vaši potrditvi programa usposabljanja.
Metode dela
  • ogled in razčlenjevanje izobraževalnih videofilma: TEHNIKE, KI POSPEŠUJEJO PRODAJO
  • primerjanje problemov s katerimi se srečujejo osebe iz učnih filmov s
  • problemi udeležencev,
  • učenje na osnovi tujih napak,
  • mini predavanja,
  • ciljno vodena razprava,
  • timsko delo,
  • igra vlog.
  • Z namenom, da se doseže optimalni učinek izobraževanja, kjer bodo rezultati v kratkem času vidni v prodajni praksi, temelji izvedba delavnice na aktivnih oblikah učenja: študij primerov, analiza lastne situacije, delo v skupinah in skupinska diskusija o napakah, ki jih je potrebno odpraviti in pravilnih postopkih, ki bi jih lahko uvedli.
  • Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
Program delavnice
I. Kako dosežemo, da vas stranke spoštujejo kot strokovnega svetovalca in partnerja

  • obnašajte se kot enakovreden sogovornik
  • pripravite se na poslovne sestanke, preglejte dosedanje dogovore in pripravite načrt, kako boste vodili pogovor
  • dokažite, da vam stranke lahko zaupajo

II. Kako gradimo in ohranjamo zaupanje stranke

  • potreba stranke po zaupanju
  • ugotavljanje prikritih dvomov strank in prikaz le?teh v pravi luči
  • svetovanje
  1. ugotovite zadržke stranke
  2. podajte dokazila
  3. nepristransko svetujte
  •  reševanje strankinih problemov
  1. izluščite problem v diskusiji s stranko
  2. predlagajte, kako lahko izdelki iz vaše ponudbe pomagajo rešiti problem kupcu
  3. predlagajte načrt za reševanje problema
  4. predlagane ukrepe izvršite do konca
  • profesionalno partnerstvo
  1. delajte za skupno dobro
  2. ponudite dodatne storitve
  3. skrbite za svojo stranko s ponakupnimi storitvami in spremljajte razvoj vaših poslovnih partnerjev
III. Kaj lahko storimo za večjo prepričljivost, jasnost in razumljivost? Kako prepričljivo, jasno nazorno in razumljivo dokazovati, zakaj se stranki izplača poslovati z vami in preveriti, ali ste bili razumljeni
IV. Kaj lahko storimo, ko stranka pomišlja in ugovarja(predrago, dobavni rok, konkurenca ipd.)? Kako prepričljivo spodbijati najpogostejše pomisleke in ugovore, s katerimi se vsakodnevno srečujete.

V. Kako lahko stranko pripravimo, da stori, kar si oba želiva? Uporaba DOBIM/DOBIŠ (WIN/WIN) pristopa pri reševanju konfliktnih situacij in kako spodbuditi stranko, da bo izpeljala svoj del dogovora.

VI. Povzetek ključnih sporočil in priprava osebnih akcijskih načrtov

VII. Zaključek programa

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več