
ZLATA GAZELA 2002
ZLATA GAZELA 2002
PONOSNI SMO, DA SKRBIMO ZA RAZVOJ NJIHOVIH KADROV
Njihov uspeh ni naključje, pač pa rezultat načrtnega dela nadpovprečno usposobljenih in motiviranih kadrov. Bofex je prvo trgovino odprl pred desetimi leti na Cankarjevem nabrežju v Ljubljani. Danes imajo v svoji verigi že 32 trgovin. V zadnjih petih letih so odprli več kot dvesto novih delovnih mest. Velike zasluge za ta uspeh imajo zagotovo njihovi zaposleni.
Razvoj kadrov, ki smo ga zastavili pri njih, je popolnoma drugačen od ustaljenih metod usposabljanja! Vas zanima, kakšen?
- 28 ključnih vodij se je udeležilo naše delavnice Tehnike reševanja problemov. Pod našim vodstvom so ti ljudje razvili Poslovno strategijo prodaje. Vsebino zanjo so črpali iz naših videokaset, avdioprogramov, knjig in seveda iz svojih izkušenj. V ta namen so preštudirali več kot 30 različnih programov. Iz njih so izluščili vse tiste ideje, ki so se jim zdele uporabne za čim boljšo prodajo in za čim boljši odnos do strank in iz tega je nastala njihova lastna knjiga Poslovna strategija prodaje.
- Nato smo začeli z načrtnim usposabljanjem poslovodij skladno s Poslovno strategijo prodaje. Poslovodje smo navdušili za sistematično samoizobraževanje, ki je potekalo med usposabljanjem in je tudi sedaj še vedno del njihovih pravic in dolžnosti. Hkrati pa so se poleg prodajnih tehnik učili tudi prenašanja znanja na prodajalce.
- Spomladi smo začeli z analizo stanja v Bofexovih trgovinah – »Mistery shopping« Opravili smo navidezne nakupe v večini Bofexovih trgovin po vsej Sloveniji. Preverili smo, kaj prodajalci delajo dobro in kje se še kažejo priložnosti za izboljšave. To nam je služilo kot osnova za pripravo načrta izobraževanja za prodajalce.
- 160 prodajalcev se je udeležilo izobraževalnega projekta »Profesionalci v prodaji«, ki je vključeval:
- dva zelo zahtevna sklopa delavnic, na katerih so skozi teorijo in prakso (snemanje, igra vlog) obdelali vseh 9 ključnih točk prodaje,
- med obema delavnicama je vsak prodajalec 14 dni preizkušal vse naučene tehnike in pristope po navodilih, ki so jih dobili na delavnici
- samoizobraževanje s točno določenimi študijskimi programi v času med obema delavnicama
VSAK PRODAJALEC BO DO KONCA USPOSABLJANJA PREŠTUDIRAL 20 RAZLIČNIH IZOBRAŽEVALNIH PROGRAMOV
- Ta mesec postavljamo Center za samostojno učenje, ki bo vseboval videokasete, avdiokasete in knjige, ki učijo o prodaji, odnosu do strank, vodenju, osebni rasti in pozitivnem odnosu do sveta.
- In ko bo konec enega usposabljanja, bomo takoj nadaljevali z novim. Ponovno pa izvajamo analizo Mistery shopping, ki že kaže pomembne spremembe pri prodaji in odnosu do strank. Medtem z njihovimi vodji že pripravljamo Strategijo vodenja in nadaljevanje usposabljanja prodajalcev.
SAMOIZOBRAŽEVANJE BO ODSLEJ PRAVICA IN DOLŽNOST VSEH, KI DELAJO V BOFEXU.