+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

Interna komunikacija: vodič k boljši medoddelčni komunikaciji

Program Interna komunikacija pomaga vsem razumeti, kako slaba skrb za notranje stranke vodi do nezadovoljnih zunanjih strank. Učinkovite organizacije so sestavljene iz timov. Različnih ljudi s posebnimi veščinami, znanji in izkušnjami, ki sodelujejo pri skrbi za potrebe svojih strank – tistih zunaj organizacije, ki uporabljajo in plačujejo njihove izdelke in storitve. Žal pa neuspehi pri tem najpogosteje izhajajo iz nezmožnosti prepoznavanja, razumevanja in skrbi za potrebe naših notranjih strank – naših sodelavcev v drugih timih ali oddelkih, s katerimi pa moramo znati sodelovati, če želimo, da vse teče gladko tako znotraj organizacije kot tudi v vseh njenih dejavnostih navzven.
gsm Za več informaciji pokličite
041-380-038 ali 01-500-4144

Dobra skrb za notranje stranke vodi k zadovoljnim zunanjim strankam. 

Program je namenjen
Koristi programa
Ključna sporočila
Program je namenjen
  • vodjem služb, oddelkov, projektnih timov in delovnih skupin
  • vodjem delovnih in poslovnih enot, vodjem področij
  • vsem, ki želite izboljšati komunikacijo med oddelki in timi ter odpraviti konflikte in “mentaliteto silosov”
Koristi programa

Ta program je odlično orodje za razumevanje in širjenje zavedanja pri drugih za:

  • kdo so vaše notranje stranke
  • kaj je dobra skrb za notranje stranke
  • kaj vam je všeč pri storitvah, ki jih za vas opravijo vaši sodelavci
  • zakaj v organizacijah nastajajo konflikti
  • kaj pričakujete od vaših sodelavcev v drugih oddelkih ali timih
  • navzkrižja interesov med vami in drugimi timi ter oddelki v vaši organizaciji
  • česa želite, da vaši “notranji dobavitelji” počnejo več, manj, drugače ali enako

Ključna sporočila
  • sodelavce iz drugih oddelkov ali timov obravnavajte z enako mero vljudnosti in spoštovanja, kot bi obravnavali zunanje stranke
  • nudite dobro podporo notranjim strankam –  sodelavcem iz drugih timov ali oddelkov
  • bodite jasni glede tega, kaj pričakujete od drugih timov ali oddelkov; pozanimajte se, kaj drugi pričakujejo od vas
  • zunanje stranke naj bodo del organizacijske strukture – in to na vrhu
  • ne zamujajte poslovnih priložnosti zaradi ozkega osredotočenja na delo vašega oddelka
  • potrebno je razviti različne mehanizme za reševanje različnih vrst konfliktov
  • spodbujajte iniciativnost ter pohvalite in nagradite tiste, ki učinkovito sodelujejo s svojimi notranjimi strankami

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več