+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

   Kako telefonirati: pravila učinkovite
   telefonske komunikacije

Današnji telefonski aparati nam ponujajo veliko možnosti in njihova tehnična zmogljivost je večja kot kdajkoli prej. Ker ljudje tako pogosto uporabljamo telefon doma in v prostem času, zmotno menimo, da ga znamo uporabljati tudi na delovnem mestu. Ne glede na vrsto telefona je prvi korak pri poslovnem komuniciranju “besedno rokovanje”. Dvignite slušalko v času največ 4 signalov, predstavite se, vaš glas naj deluje prijetno. Videoprogram prikazuje, kako se lahko izognemo nesporazumom, ki nastanejo zaradi tega, ker ne vidimo, kaj se dogaja na drugi strani žice. Zelo pomembno je , da ste vedno pripravljeni na pogovor – vse podatke in vse številke imejte pri sebi. Ponovite ključne stavke, da s tem pokažete, da pozorno poslušate in razumete sporočilo sogovornika ter da preverite, ali je sogovornik razumel vas. Večkrat uporabite sogovornikovo ime, da pridobite njegovo zaupanje. Sprašujte odprta vprašanja, da pridobite potrebne podatke. Ponudite pomoč z različnimi koristnimi informacijami. Zaključite telefonski pogovor s potrditvijo dogovora o prihodnji aktivnosti. Poskrbite, da boste izpolnili obljubljeno.

gsm Za več informaciji pokličite
041-380-038 ali 01-500-4144

Profesionalno telefoniranje pripomore k vaši uspešnosti v različnih situacijah, ko je vaš sogovornik: poslovni partner, vaš šef, nekdo od sodelavcev ali naključna stranka!

Program je namenjen
Koristi programa
Ključna sporočila
Program je namenjen
  • vsem, ki uporabljajo telefon
  • tistim, ki po telefonu urejajo pomembne zadeve
  • tistim, ki imajo telefon vedno v svojem žepu
Koristi programa
  • naučili se boste izbirati pravi čas za pogovor
  • spoznali boste, kako biti vedno pripravljen na pogovor
  • naučili se boste puščati sporočila na telefonski tajnici
  • ugotovili boste, ali sploh znate pravilno uporabljati telefon
Ključna sporočila
  • predstavite se in ugotovite, ali kličete v pravem trenutku
  • nadzorujte potek razgovora
  • sprašujte in poslušajte
  • preverite, ali razumete sporočilo in zabeležite dogovor
  • ponudite koristne informacije
  • dogovorite se za naslednji korak in izvršite obljubljeno

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več