+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

   Kako z nepravilnim odnosom izgubljamo stranke:
   odnos do kupca, obravnava pritožb

Video na zabaven način prikazuje neprofesionalne pristope do strank na zelo različnih področjih. Na ta način pa je mogoče doseči zgolj to, da se stranke ne bodo več vračale. Najpogosteje se pojavlja “napadalni odnos” do stranke, ki ga izvaja napadalno in oblastno osebje. Na drugi strani pa se pojavlja tudi “obrambni odnos”, ki ga srečamo tam, kjer je osebje do stranke nezainteresirano, mu primanjkuje samozaupanja in se zato izogiba stikom s stranko. Izkušnje in nauke iz tega izobraževalnega programa je mogoče prenašati na katerokoli področje delovanja.

gsm Za več informaciji pokličite
041-380-038 ali 01-500-4144

Če za svoje stranke ne boste poskrbeli vi, bodo zanje poskrbeli drugi.

Program je namenjen
Koristi programa
Ključna sporočila
Program je namenjen
  • prodajalcem
  • vsem, ki ste večina svojega dela v neposrednem stiku s strankami
Koristi programa
  • uči osnovnih pravil za ravnanje z novimi strankami
  • opozarja na nepravilne pristope do strank
  • ponuja učinkovite nasvete, da bo stranka pri nakupu lahko zadovoljna
Ključna sporočila
  • Pri obravnavi nove stranke je potrebno izvesti tri korake: pristop – predstavitev stranki; analiza – ugotoviti, kaj stranka želi; akcija – ustreči željam stranke.
  • Le zadovoljne stranke se vračajo.
  • Stranki je potrebno pokazati, da ste jo opazili.
  • Ugotoviti je potrebno resnično potrebo, ki se skriva za strankinim vprašanjem.
  • Pri zadovoljevanju strankinih želja je potrebno prevzeti vso odgovornost, stranka naj pri rešitvi sodeluje, obljube pa je potrebno izpolniti do konca.

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več