Kakovost vodenja:
kako doseči popolno kakovost
Kakovost vodenja:
kako doseči popolno kakovost
Kakovost je beseda, ki jo dandanes veliko uporabljamo, kljub temu pa se še vedno dogaja, da je izvajanje programov kakovosti neučinkovito in ne zadovolji kupca. Program podaja korake, ki jih je treba prehoditi pri uvajanju popolne kakovosti. Kaže nam podjetje, kjer mrgoli reklamnih napisov o kakovosti, vendar ljudje, katerim je kakovost namenjena, redko slišijo zanjo: kupci namreč. Odkrijemo, da popolno kakovost dosežemo z osredotočanjem na kupca, ne pa na interni sistem. To pomeni, da damo zaposlenim pooblastila, da se sami odločajo na podlagi meril, ki jih vodstvo določi vnaprej – in na podlagi prostega pretoka informacij. Cilj je nadomestiti “verigo ukazov” z “verigo zaupanja” in ustvariti kulturo, kjer vsakdo deluje in čuti, kot da je sam svoj gospodar.
Bolje ko opravljate svoje naloge, več možnosti imate, da boste strankam ponudili tisto kar si želijo – da boste izpolnili in celo presegli njihova pričakovanja!