+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

Kazalec veščin dolgoročnega odnosa do strank

Vse več organizacij je osredotočenih na zagotavljanje izjemnih storitev. Vsakdo je stranka oz. odjemalec (vključno z našimi dobavitelji, pogodbeniki in lastnimi timi). Vzpostavljati moramo kakovostne odnose in zadovoljevati potrebe odjemalcev. Dosegati moramo standarde storitev in strokovno obvladovati vsakršne težave. Zavedati se moramo, koliko učinkovite so naše storitve odjemalcem, da se lahko še izpopolnimo. S Kazalcem veščin dolgoročnega odnosa do strank se boste poglobili v svoj pristop do strank ter ugotavljali svoje prednosti in šibke točke, ki jih morate izpopolniti. Ocenili se boste na dvajsetih področjih, ki so pomembna za odličen odnos do strank. Poleg tega, pa vas bodo na vseh dvajsetih področjih ocenili tudi drugi (npr. sodelavci, nadrejeni, podrejeni). Na ta način boste dobili realno sliko o uspešnosti vaših odnosov s strankami ter veščinah, ki jih morate izpopolniti.

VEŠČINE DOLGOROČNEGA ODNOSA DO STRANK
GRAF VEŠČIN DOLGOROČNEGA ODNOSA DO STRANK

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več