Učinkovita izraba časa je bila vedno ključna sposobnost za ljudi na vseh ravneh podjetja. V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem okolju pa je to še toliko bolj pomembno. Ljudje delamo več kot včasih, pogosto z manj sredstvi. Posledica velikih pritiskov in hitrejšega časa obračanja je to, da je čas postal eden izmed najdragocenejših sredstev, ki jih imamo na voljo. Organizacija časa je sklop veščin, ki se jih lahko nauči in razvije vsakdo. Kakšne so vaše veščine organizacije časa? In katere morate še izboljšati? S pomočjo Kazalca veščin organizacije časa boste spoznali, kako dobro organizirate svoj čas. Pomagal vam bo spoznati, v katerih veščinah organizacije časa ste močni, pa tudi, katere morate še izpopolniti.
S Kazalcem veščin organizacije časa se boste ocenili na dvajsetih področjih organizacije časa. Poleg tega pa vas bodo na vseh dvajsetih področjih ocenili tudi drugi (npr. sodelavci, nadrejeni, podrejeni). Na ta način boste dobili realno sliko o tem, kako dobro organizirate svoj čas, poleg tega pa vam bodo rezultati vprašalnika pokazali tudi področja, ki bi jih morali še izboljšati.