+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

Kazalec veščin telefoniranja

Zaposleni v telefonski centrali so okno organizacije. Pogosto pomenijo prvi stik z odjemalci. Zato morajo operaterji obvladovati razne veščine telefoniranja, da so lahko učinkoviti pri svojem delu. Po telefonu morajo znati posredovati strokovno podobo organizacije, obvladovati komunikacijo in zadovoljevati odjemalce. Vedeti morajo vse o proizvodih, storitvah, standardih in postopkih organizacije. Osredotočiti se morajo na rezultate. Zaradi ponavljajočih se operacij in velikega števila klicev je pomembno, da ohranjajo pozitiven in spodbuden odnos do svojega dela. S Kazalcem veščin telefoniranja se boste ocenili na dvajsetih področjih telefoniranja. Poleg tega, pa vas bodo na vseh dvajsetih področjih ocenili tudi drugi (npr. sodelavci, nadrejeni, podrejeni). Na ta način boste dobili realno sliko o vaših veščinah telefoniranja ter veščinah, ki jih morate izpopolniti.

VEŠČINE TELEFONIRANJA
GRAF VEŠČIN TELEFONIRANJA

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več