Dandanes se prodajalci na konkurenčnih trgih srečujejo z vse večjimi izzivi. Podjetja, ki se ukvarjajo s prodajo, se vedno bolj zavedajo pomembnosti razvoja tistih veščin, ki so potrebne za učinkovitost pri prodaji.
Samo osredotočanje na rezultate poslovanja ni več dovolj. Vsi prodajalci morajo vedeti, kako dobro znajo prodajati, saj le tako lahko svoje prodajne veščine še izboljšajo. S pomočjo Kazalca veščin učinkovite prodaje boste spoznali, v katerih prodajnih veščinah ste močni, pa tudi, katere morate še izboljšati – pa naj gre za osebno prodajo in/ali prodajo po telefonu.
S Kazalcem veščin učinkovite prodaje se boste ocenili na dvajsetih področjih učinkovite prodaje. Poleg tega pa vas bodo na vseh dvajsetih področjih ocenili tudi drugi (npr. sodelavci, nadrejeni, podrejeni). Na ta način boste dobili realno sliko vaše trenutne učinkovitosti pri prodaji, poleg tega pa vam bodo rezultati vprašalnika pokazali tudi področja, ki bi jih morali še izboljšati.