Ljudje na vseh ravneh v podjetju potrebujejo boljše komunikacijske in medosebne veščine za delo v timih, motivacijo zaposlenih in zagotavljanje storitev kupcem. Eden od učinkovitih načinov za razumevanje komunikacije je t.i. »teorija uveljavljanja«. Ta pristop temelji na zamisli, da ima vsak človek določene »pravice«. Pravice so, npr. da lahko povemo svoje mnenje, da nas spoštujejo, da lahko prosimo za pomoč, da lahko odklonimo zahteve itd.
Samozavestno komuniciranje je tisto komuniciranje, kjer upoštevamo tako svoje pravice kot tudi pravice druge osebe.Kazalec veščin uveljavljanja vam bo pomagal ugotoviti, kako samozavestno komunicirate. Z njegovo pomočjo boste spoznali, v katerih veščinah uveljavljanja ste močni, pa tudi, katere morate še izboljšati.
S Kazalcem veščin uveljavljanja se boste ocenili na dvajsetih področjih uveljavljanja. Poleg tega pa vas bodo na vseh dvajsetih področjih ocenili tudi drugi (npr. sodelavci, nadrejeni, podrejeni). Na ta način boste dobili realno sliko o tem, kako se znate uveljaviti, poleg tega pa vam bodo rezultati vprašalnika pokazali tudi področja, ki bi jih morali še izboljšati.