Kdo vam je pa to prodal?:
učinkovite poprodajne storitve
Kdo vam je pa to prodal?:
učinkovite poprodajne storitve
Serviserji so ogledalo vašega podjetja, ko je prodaja zaključena. Lahko uničijo vaš odnos s strankami ali pa jih navdušijo za nadaljnje sodelovanje in nakupe. Serviserji so temelj, od katerega je odvisna porast ali znižanje prodajnega deleža v prihodnosti. Serviser se mora spopadati s strankami, ki so upravičeno ali pa tudi neupravičeno jezne, vznemirjene in razočarane. Za njih je serviser podjetje in ker se prav on sooča s strankami osebno in ne preko telefona, je žrtev vseh napadov in nezadovoljstva. Serviserji večinoma delajo samostojno, stran od pisarniškega udobja in podpore. S tem, ko krivdo zvalijo na proizvod, podjetje, prodajalce ali celo na stranke same, lahko zelo hitro škodujejo podjetju in odnosu s strankami. Močno se morajo potruditi za ravnovesje interesov vseh udeleženih. Prevzeti morajo odgovornost za probleme, zaradi katerih so bili poklicani, vendar ne smejo naprtiti krivde podjetju, izdelkom ali zaposlenim. Natančno morajo prisluhniti strankam in se upreti skušnjavi, da jih okrivijo za tisto, kar je narobe. Po drugi strani pa ne smejo sprejeti vsega, kar stranka reče ali dajati obljub, ki jih sami ali podjetje niso zmožni izpolniti. Izkoristiti morajo priložnost, ki jo ponuja obisk serviserja in spodbuditi stranke, da kupijo dodatne izdelke in sprejmejo dodatne storitve, vendar brez izvajanja pritiska nanje.
Serviserji, ki vedo kako se odzvati v določenih situacijah, lahko postanejo ambasadorji vašega podjetja in si istočasno naredijo svoje delo lažje in veliko bolj prijetno.