Neorganizirani prodajalec 1. del:
ocenite svoje stranke
Neorganizirani prodajalec 1. del:
ocenite svoje stranke
Uspešnost prodajalca ni odvisna toliko od njegovega trdega dela, ampak predvsem od tega, kako dobro zna organizirati svoje prodajne aktivnosti. Nekdo lahko ves čas teka od telefona do telefona, pogosto obiskuje stranke in poizkuša izpolniti vse njihove želje – pa vendar ne bo pravega rezultata. Nasprotno, zaradi številnih nenačrtovanih aktivnosti bo zamujal na sestanke, trpel zaradi pomanjkanja časa in si povečeval stopnjo stresa.
Prodajalec naj razmišlja kot, da ima lastno podjetje. Svoj čas bo vlagal tja, kjer lahko pričakuje največji dobiček. Video program svetuje, kako lahko analizirate svoje stranke z vidika obsega in verjetnosti sklenitve posla. Po drugi strani ocenite možnosti za razvoj dolgoročnega sodelovanja s potencialnimi kupci. Svoje aktivnosti usmerite v sodelovanje z najbolj perspektivnimi strankami. Z bolj organiziranim pristopom prihranite velike časa.
Investirajte svoj čas tja, kjer je denar!