Papirji, papirji, papirji:
kako opravimo s papirnato vojno
Papirji, papirji, papirji:
kako opravimo s papirnato vojno
Delia dela v pisarni, kjer vladajo papirji. Raztreseni so po pisalni mizi, po tleh, na stolih, pod stoli… Delia je prepričana, da le tako lahko učinkovito opravlja svoje delo in upraviči svoje delovno mesto. Joanna, njena nova šefinja, se zgrozi nad njeno neučinkovitostjo in neredom v pisarni. Takoj začne z odločnimi ukrepi. Delio prepriča, da so v vsaki pisarni le štiri vrste dokumentov:
Skupaj počistita pisarno. Dokumente razvrstita na take, ki jih je treba obravnavati in na take, ki jih lahko preložita na podrejene. Vse druge papirje vržeta v koš. Pomembne dokumente in informacije na ustrezen način shranita, neuporabne papirje odvržeta v koš. Ko si Delia organizira svoje delo s papirji in se nauči prenašati opravila na podrejene, ji ostane več časa za pomembne in kreativne naloge. Svoje delo začne opravljati veliko bolj učinkovito in uspešno.
Vojna proti odvečnemu papirju se odvija na vsaki pisalni mizi… Predvsem pa v glavah tistih, ki odpošiljamo / sprejemamo razne dokumente…