Prodajte mi 2. del:
sklepanje poslov
Prodajte mi 2. del:
sklepanje poslov
Drugi del programa prikazuje, kako si postaviti dosegljive cilje in pripraviti različne alternative, ki v praksi vodijo k uspešnemu zaključevanju prodaje. Najprej skozi najrazličnejše situacije spoznavamo osnove spoprijemanja z ugovori. K slednjemu prištevamo pomembno spoznanje, da ugovora ne smemo vzeti osebno. Poleg tega pa še tri ostale taktike, ki pripomorejo k temu, da so ugovori v večji meri obravnavani, kar je bistveno bolje kot uporaba pristopa na slepo. Zadnja lekcija se ukvarja z zaključevanjem posla. Pojasnjena je vloga nakupnih znakov ter obenem tudi potreba po postavljanju realnih ciljev. Vpraševanje po nakupu je pravzaprav prikazano na zabaven način, prav tako pa tudi past, v katero se lahko prodajalec kaj hitro ujame in z napačnimi besedami ob napačnem času sam sebi prepreči sklenitev posla.
Dobro izobražen in motiviran prodajni tim je velika prednost za vsako podjetje!