
TEHNIKE REŠEVANJA PROBLEMOV
Delavnica, ki vam da bistveno več kot druge!
Že v obdobju dveh mesecev lahko bistveno povečate učinkovitost pri delu, izboljšate odnose z drugimi in začutite večji optimizem glede prihodnosti. Če ne boste dosegli nič od obljubljenega, vam vrnemo ves denar! Veliko udeležencev na koncu delavnice pove: »V dveh mesecih sem preštudiral več kot prej v petih letih!« In v tem je skrivnost uspeha naših udeležencev. Njihove «Zgodbe o uspehu« lahko preberete na naši spletni strani https://www.akademijaznanja.si/. V našem centru lahko pogledate analize vseh delavnic do sedaj in ideje ter projekte, ki so jih udeleženci naredili.
ZAKAJ JE TA DELAVNICA TOLIKO UČINKOVITEJŠA OD DRUGIH?
Na delavnici Tehnike reševanja problemov analiziramo različne probleme, diskutiramo o tem kako nas ti problemi zavirajo, da bi bili uspešnejši, produktivnejši in srečnejši, nato pa udeležence delavnice usmerimo v iskanje rešitev (s pomočjo samoizobraževanja) in postopno uvajanje novosti v delo in življenje. Več o delavnici lahko preberete na naši spletni strani.
V obdobju med delavnicami si lahko udeleženci izposodijo neomejeno število naših izobraževalnih programov (avdiokaset, Cd-jev, videokaset in knjig) za individualen študij in iskanje idej. Programi najboljših svetovnih strokovnjakov dajo udeležencem možnost študija na tistem področju dela, ki ga opravljajo, v zvezi s tistimi temami, ki jih izberejo sami. Študirajo na način, ki jim najbolj ustreza, takrat ko si sami izberejo, toliko kot jim ustreza. Večina študira skoraj vsak dan po malo – cca 30 minut.
IN KAR JE NAJPOMEMBNEJŠE:
Nove ideje že naslednji dan lahko preizkusijo v vsakdanjem življenju. Če se obnesejo, preprosto začnejo z njimi živeti. Če želite vam lahko brezplačno pripravimo izbor programov za samoizobraževanje za katerikoli profil delovnega mesta: direktorja, vodjo proizvodnje, prodaje, komercialista, referenta na kateremkoli področju….
REZULTATI DELAVNIC
Vseh 6 let, kolikor izvajamo te delavnice, spremljamo in analiziramo vse dosežke tako za vsakega posameznika, kot tudi za vsako skupino. Temu posvečamo veliko pozornost, ker želimo, da so naše delavnice učinkovite. Mnogo ljudi namreč še vedno ne verjame v smisel izobraževanja, še posebej takrat, ko imajo težke probleme ali veliko dela. Rezultati naših analiz kažejo, da udeleženci še največ pridobijo prav takrat, ko se soočajo z največjimi problemi ali izzivi, oziroma ko čutijo, da jih vsakodnevni stres počasi uničuje.
SAMOIZOBRAŽEVANJE:
V povprečju udeleženci preštudirajo 15 različnih programov. Učinkovitost tega samoizobraževanja je tako velika zato, ker vsakdo študira tisto, kar takrat najbolj potrebuje, v zvezi s tem kar ga zanima, ali skrbi.
Največ si izposojajo programe s poslovnega področja – 65 %, za svoj osebni razvoj pa približno 35%. Ta kombinacija izobraževanja za boljše delo in obenem tudi za večjo osebno srečo se kaže kotzelopomembna. Nemogoče je pričakovati od managerja, da bo dolgoročno uspešen pri delu, če ima težave z zdravjem, če ga je strah prihodnosti in če ima težave v družini.
Struktura programov, ki jih študirajo je zelo odvisna od njihovega delov-nega mesta in ciljev, ki so si jih postavili. Diagram prikazuje, kaj so si izposojali udeleženci zadnje skupine.
KOLIKO ČASA UDELEŽENCI NAMENIJO ZA SAMOIZOBRAŽEVANJE?
V dveh mesecih udeleženci za samoizobraževanje namenijo v povprečju 31 ur. Večina študira doma v svojem prostem času. Čeprav se sliši 31 ur veliko pa vsi zatrjujejo, da se zaradi samoizobraževanja niso odrekli ničemur zelo pomembnemu. Največkrat se odpovedo gledanju televizije, mnogi pa poslušajo avdiokasete med vožnjo ali pri kakšnem drugem delu.
NOVE IDEJE, KI JIH DOBIJO PRI SAMOIZOBRAŽEVANJU
Na delavnici udeležence naučimo kako študirati, da imajo od tega čim večjo korist. Najpomembnejše je namreč, da v vsakem programu, ki ga študirajo, poiščejo čim več idej, za boljše in drugačno delo in da te ideje zapišejo. Že prvi dan se dogovorimo, da bodo vse ideje zapisali na disketo, mi pa ob koncu delavnice združimo vse ideje skupaj, tako da vsakdo dobi ideje vseh. V zadnji skupini so udeleženci našli in zapisali v povprečju 77 idej in domislic v zvezi z boljšim delom oziroma s srečnejšim in uspešnejšim življenjem. To pomeni, da je vsakdo poleg svojih 77 idej dobil na CDju zapisanih še več kot 2000 idej od ostalih udeležencev.
Osnovni namen delavnic »Tehnike reševanja problemov« je udeležence usposobiti, da bodo uspešnejši pri reševanju svojih vsakdanjih problemov pri delu in v življenju nasploh.
Spoznanje z delavnice, kaj vse se da spremeniti, če znaš poiskati in uporabiti nove ideje, je seveda zelo pomembno za vse življenje. Med delavnico mnogi udeleženci tudi zelo izboljšajo svojo samopodobo, saj vidijo, da zmorejo mnogo več kot so mislili. Opazno se spremenijo tudi največji dvomljivci in ciniki.
POZITIVNE SPREMEMBE MERIMO Z VPRAŠALNIKOM »BAROMETER POČUTJA«.
Te vprašalnike izpolnjujejo na začetku prve delavnice in ob koncu zadnje.
Udeleženci na delavnici poročajo o številnih spremembah, ki so jih uvedli v svoje poslovno in privatno življenje. Navajamo nekaj primerov iz zadnje delavnice, ki smo jo izvedli.
Izjave udeležencev so povzete po zvočnem posnetku ob poročanju vodij posameznih skupin in odražajo mnenje celotnega omizja. Na internetu jih lahko pogledate in poslušate v celoti.
Jane Mušič: VELE, vodja prodaje ključnim kupcem:
Delavnica Tehnike reševanja problemov je enostavno odlična. Za vse v našem omizju je nekaj popolnoma novega in je sploh ne moremo primerjati s katerimkoli drugim seminarjem oziroma delavnico, ki smo se jo udeležili. Na delavnici smo pridobili znanja, ki nam jih formalna izobrazba ni dala, niti se jih nismo naučili iz okolice ali pa iz lastnih izkušenj. Začeli smo pisati dnevne plane, napisali smo si cilje, ločujemo nujno od pomembnega, svoj čas in delo znamo drugače organizirati. Naučili smo se delegirati naloge in motivirati sodelavce. Problemov, ki so vsakdanji del življenja se ne ustrašimo, ampak jih lažje rešujemo. Naučili smo se tudi večkrat pohvaliti in pravilno grajati. Uvedli smo formalne razgovore. Vse to je v kolektivih pri vseh pripeljalo do več zadovoljstva in medsebojnega razumevanja. Če bi se dve do tri leta načrtno izobraževali, bi si znali bolje postavljati in dosegati cilje. Spremenili bi se predvsem karakterno in to bi gotovo bistveno spremenilo način dela v službi in tudi počutje doma. Upravi bi bilo potrebno predlagati in priporočiti naj postavi knjižnico – interni učni center. Če bi si lahko izposojali programe v interni knjižnici, bi se zagotovo povečalo zadovoljstvo zaposlenih, izboljšali bi se odnosi, nenazadnje bi se povečala storilnost in uspešnost firme, posredno bi se zmanjšali stroški, podjetje bi pridobilo na ugledu, pri zaposlenih bi narasla pripadnost podjetju, zmanjšala bi se odsotnost z dela, manjša bi bila tudi fluktuacija.
Boris Polič: POS PODJETNIŠKO POSLOVNO SVETOVANJE IN ZASTOPSTVO, direktor:
Delavnica je aplikativna kar pomeni, da to kar proučuješ na delavnici lahko takoj preizkusiš v praksi in vidiš kako stvar deluje. Omogoča nov pogled na probleme in njihovo reševanje. Spremembe pri njihovem delu so podobne kot pri predhodni skupini, zato jih ne ponavljamo.
Barbara Mrak: BOFEX, vodja blagajne:
Veliko idej, ki smo jih dobili na delavnici, smo uvedli v prakso na delovnem mestu in delujejo. Zelo nam pomaga, da smo se naučili razlikovati med pomembnimi in nujnimi nalogami, upoštevamo svoj bioritem in se držimo koncepta »najprej najbolj pomembno«. Poslužujemo se tedenskega in dnevnega planiranja. Na delovnem mestu poskušamo motivirati sodelavce ter nanje prenašati znanje in ideje, ki smo jih dobili na delavnici. Nekateri v omizju so si že zapisali cilje, ki jih redno pregledujejo in tudi načrtno delajo na njihovem uresničevanju. Samoizobraževanje nas je že v teku te delavnice bistveno spremenilo. Dvignila se nam je samozavest, okoli sebe širimo pozitivizem. Kakšne spremembe bi šele dosegali, če bi se še naprej kontinuirano izobraževali. Samoizobraževanje nas v bistvu izjemno motivira, da gremo stalno naprej. Če bi to, kar smo izvedeli sedaj na delavnici in iz vseh preštudiranih programov, vedeli že pred desetimi leti, bi veliko lažje živeli in delali.
Marko Lakič: SOKOL GROUP, razvoj:
Udeleženci iz njegovega omizja so poročali, da si že sedaj z novimi spoznanji bolje organizirajo svoj čas, da so se naučili bolje razvrstiti delo po pomembnosti in da mnogo več in učinkoviteje delegirajo delo. Bolje znajo poskrbeti za to, da vsak posameznik prevzame svoj del odgovornosti. Čutijo se boljši odnosi v kolektivu. Znanje, ki so si ga na delavnici pridobili, jim bistveno olajša delo. Imajo več časa zase in za družino, poleg tega pa znajo vspostaviti in vzdrževati boljše odnose z ljudmi okoli sebe. Njihov komentar o tem kako ocenjujejo delavnico je bil podan zgolj z eno besedo: »super«!
V omizju so si bili edini, da bi dve do tri leta načrtnega samoizobraževanja omogočilo vsakomur, da postane bistveno uspešnejši na vseh področjih. Sposobni bi bili uresničiti mnoge cilje, ki se jim zdijo sedaj nemogoči. Če bi se večina ključnih ljudi v njihovih podjetjih posluževala podobnega izobraževanja, bi bilo delo lahkotnejše, v kolektivu bi dosegli mnogo boljše odnose in predvsem bistveno boljše rezultate. Želijo si, da bi imeli tudi v njihovih podjetjih knjižnico, kakršna jim je bila na voljo v okviru delavnice, kar bi jim omogočalo najbolj enostaven dostop do informacij, takrat ko bi jih potrebovali.
Brane Bremšak: VELE, dir. maloprodaje neživila:
Mislim, da lahko rečem v imenu vseh udeležencev, da je delavnica naravnost fantastična. Marsikdo izmed nas je že bil na raznih seminarjih in delavnicah, a nihče v našem omizju še ni bil na boljši, kot je ta. Iz našega podjetja je prišel na delavnico cel tim. Dobro je, če lahko pridobivaš znanje, ne da ti ga kdo vsiljuje. Všeč nam je bilo, da smo si lahko sami načrtovali kaj bomo študirali in kdaj, ker nihče ne mara prisile. Dovolj je, če človeka pripelješ do tega, da sam sebi reče: sedaj pa moram narediti nekaj zase. Če se učiš tako, je to bistveno bolj efektivno, hitreje in več se naučiš in kar je najpomembnejše, dlje ostane. Če pri nas v podjetju ne bodo naredili knjižnico, jo bom kar sam doma – eno tako mini. Na koncu morebiti še ena misel. Star kitajski pregovor pravi, da človeku ne pomagaš, da mu daš ribo, če je lačen, ampak s tem da ga naučiš ribe loviti. Na tej delavnici smo se naučili ribe loviti. In kot pravijo Angleži:«It’s up to you«, kar pomeni da je od nas odvisno ali bomo to jutri uporabili ali ne. Ampak občutek imam pa hudičevo dober.
Predstavitev delavnice Tehnike reševanja problemov z videoklipi in posnetki poročanj iz delavnice vam lahko pošljemo po pošti. Če želite to predstavitev prejeti, me pokličite na telefonsko številko 01 500 41 44, vesela bom vašega klica.
V upanju, da se morda srečamo že na februarski na delavnici vas lepo pozdravljam.
Petra Vidič
vodja izobraževalnega programa