Super prodajalec:
prodaja na osnovi reševanja problemov kupca
Super prodajalec:
prodaja na osnovi reševanja problemov kupca
Kako dosežete, da kupci želijo naročati ravno pri vas in postanejo vaši dolgoročni poslovni partnerji?
Trg je velik, kupci pa so vse bolj zahtevni. Za uspešno prodajo poznavanje značilnosti izdelkov ali storitev in ugodna cena ne zadostujejo. Ustvariti morate nove, posebne sestavine vaše prodaje, ki bodo kupce prepričale, da bodo kupili pri vas. To je prodaja na osnovi dobrih poslovnih odnosov in reševanja problemov kupca. Danes uspešni sodelavci s svojimi strankami razvijejo poslovno sodelovanje, ki temelji na spoštovanju in zaupanju.
V videotrening programu “Super prodajalec” želi glavna junakinja Elaine osvojiti nagrado najboljšega prodajalca leta in izlet na Barbados. Pomembna ključa do njenega uspeha sta prodaja na osnovi reševanja problemov kupca in pa dober odnos. Pomen tega lahko razložimo s kratico SPEND (= potrošiti, kupiti). Pristop je razložen v programu in je uporaben za prodajo vseh vrst izdelkov in storitev.
Kako dosežete, da kupci želijo naročati prav pri vas in postopoma postanejo vaši dolgoročni poslovni partnerji?