+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji
USPEŠNA PRODAJA PO TELEFONU IN ODNOS DO STRANK
Cilji usposabljanja
Delavnica je namenjena
Trajanje in termin delavnice
Metode dela
Program delavnice
Cilji usposabljanja
  • Zboljšanje prodajnih pristopov pri vaših obstoječih in novih potencialnih strankah z rednimi, učinkovitimi telefonskimi klici
  • Povečanje prodajnih rezultatov
  • Zagotavljanje naročil s kakovostnim telemarketingom
  • priprava na telefonsko prodajo
  • gradiva z vsemi pomembnimi informacijami o vaših izdelkih, opremi in storitvah, cenah, popustih, dobavnih rokih
  • priprava stopenj telefonskega razgovora
  • Učinkovita predstavitev vaše ponudbe v kratkem telefonskem razgovoru
  • premagovanje zadrege, pridobitev samozaupanja in povečanje prepričljivosti
  • prilagoditev ponudbe odzivu stranke
  • Zbiranje informacij, pomembnih za nadaljnjo prodajo
  • Profesionalen odnos do strank v osebnih in telefonskih kontaktih
  • Zadovoljstvo strank in gostov, ki se bodo radi vračali
Delavnica je namenjena
  • vodjem prodaje
  • komercialistom in komercialnim referentom
  • receptorjem
  • vsem zaposlenim v podjetju, ki so v stikih s strankami po telefonu in/ali osebno
Trajanje in termin delavnice
  • Dvodnevna delavnica traja 16 pedagoških ur. Predlog termina vam bomo posredovali po vaši potrditvi programa usposabljanja.
Metode dela
  • predavanje, spremljano z grafoskopskimi prosojnicami
  • ogled videofilmov z obravnavo napačnih in pravilnih vzorcev vedenja
  • študij in obravnava primerov iz filmov po skupinah
  • igranje vlog za urjenje pravilnih vzorcev vedenja pri prodaji po telefonu in osebni komunikaciji s strankami
  • skupinska analiza dialogov in nasveti za izboljšave
  • poudarek je na aktivnosti udeležencev delavnice, ki lastne izkušnje obogatijo z novimi spoznanji in si pripravijo zasnovo svoje strategije prodaje po telefonu
  • Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
Program delavnice
I. Uvod, predstavitev, cilji delavnice

II. Uspešno komuniciranje

  • temelji uspešne komunikacije
  • pomen prvega vtisa na stranke
  • nebesedna govorica
  • poslovni bonton

III. Profesionalen odnos do strank

  • kako lahko pozitivno vplivate na stranke, da bodo pripravljene sodelovati
  • sposobnost empatije
  • kako ugotovite, kaj stranka želi
  • kako izpolnite želje stranke
  • kako pridobite in zadržite zaupanje in zadovoljstvo strank

IV. Tehnike za izboljšanje vašega nastopa pri telefonskih pogovorih

  • Način govora:
  • višina in barva glasu
  • izgovorjava, hitrost govora
  • izbor besed
  • negativni / pozitivni pristop

V. Učinkovita prodaja po telefonu:

  • Stik s stranko:
  1. pripravite se na telefonski razgovor
  2. najdite pravi vir informacij za vaš klic in preučite podatke o stranki
  3. poznavanje lastne ponudbe in priprava materialov za predstavitev
  4. kako priti pri telefoniranju do prave kontaktne osebe
  • Bodite direktni:
  1. predstavite se in povejte zakaj kličete; govorite razločno
  2. pazljivo poslušajte, da ugotovite kaj stranka potrebuje
  3. pripravite si alternative uvodnih nagovorov za različne kontaktne osebe

VI. Vsebina telefonskega razgovora:Vzbudite zanimanje:

  • prepričajte se, da ste poklicali v pravem trenutku
  • iz svojih virov poiščite dejstva s katerimi bi zainteresirali svoje stranke
  • pokažite svoje navdušenje in zanimanje in ga prenesite na stranke
  • Prilagodite svojo predstavitev odzivu stranke:
  1. postavljajte odprta vprašanja, da boste izvedeli čim več o zahtevah in potrebah vaših strank
  2. zabeležite si vse pomembne informacije
  3. predstavite značilnosti vaše ponudbe z vidika koristi stranke
  4. tehnike spodbijanja ugovorov
  5. razgovor o ceni

VII. Zaključek telefonskega razgovora:

  • Zastavite si visoke, a dosegljive cilje, ko vprašate za naročilo:
  1. ponudite alternative
  2. predpostavite, da se bo stranka pozitivno odločila
  3. prepoznajte “signal za nakup”
  4. zaključek razgovora, kadar ne pride do prodaje
  • Potrdite dogovor in ažurirajte zapiske
  1. vedno končajte razgovor pozitivno, z dogovorom za naslednji korak
  2. pripravite si osnovo za naslednji klic
  3. potrdite dogovor stranki in obvestite ustrezne sodelavce v podjetju
  4. svetujte stranki najboljšo alternativo, da vam bo tudi naslednjič zaupala

VIII. Prihodnji klici

  • pomen zapiskov za prihodnje klice
  • uporaba iste metode telefoniranja tudi pri vseh prihodnjih klicih
  • “svež” pristop pri stalnih in pomembnih strankah
  • sklicevanje na poslane predstavitvene materiale

IX. Vzdrževanje stikov s strankami po opravljeni storitvi
X. Pridobivanje referenc
XI. Povzetek ključnih sporočil in priprava osebnih načrtov za izboljšave

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več