+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • 97 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • Koristni viri ROI
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji
USPEŠNO DELO V TIMU
Cilji usposabljanja
Delavnica je namenjena
Trajanje in termin delavnice
Metode dela
Program delavnice
Cilji usposabljanja
  • seznaniti udeležence z vlogami, ki se pojavljajo pri skupinskem delu, njihovimi prednostmi in slabostmi
  • doseči razumevanje sestave svojega tima, v smislu timskih vlog, da lahko:
  1. bolj razumemo svoj prispevek v timu
  2. bolj razumemo prispevke drugih članov,
  3. določimo, kako lahko najbolje porazdelimo vloge med člani tima,
  4. odkrijemo pomanjkljivosti v timu in jih odpravimo.
  • spoznati, kako lahko bolje sodelujemo z drugimi člani tima
  • vzpodbuditi udeležence, da s pridobljenim znanjem in razumevanjem pričnejo graditi zmagovit delovni tim
Delavnica je namenjena
  • direktorjem
  • vsem drugim vodilnim in vodstvenim delavcem
  • vodjem oddelkov ali delovnih skupin
  • vsem drugim, ki sodelujejo pri timskem delu
Trajanje in termin delavnice
  • Dvodnevna delavnica traja 16 pedagoških ur. Predlog termina vam bomo posredovali po vaši potrditvi programa usposabljanja.
Metode dela
  • predavanja, spremljana z grafoskopskimi prosojnicami
  • ogled in razčlenjevanje učnih filmov VODENJE TIMA in TIMSKI DUH
  • študij primerov iz filmov
  • obravnava pravilnih in napačnih vzorcev vedenja
  • individualno delo
  • delo v podskupinah
  • diskusija v skupini
  • uporaba računalniškega programa INTERPLACE III.
  • Z namenom, da se doseže optimalni učinek izobraževanja, kjer bodo rezultati v kratkem času vidni v praksi, temelji izvedba delavnice na aktivnih oblikah učenja: študij primerov, analiza situacije v kolektivu naročnika, delo v skupinah in skupinska diskusija o napakah, ki jih je potrebno odpraviti in pravilnih postopkih, ki bi jih lahko uvedli.
  • Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
Program delavnice
  • Iz razloga, ker imamo ljudje številne lastne naloge in obveznosti, se najpogosteje sploh ne vidimo kot člani skupine, oddelka ali tima. To pogosto lahko vpliva na težave pri delu in komunikaciji znotraj podjetja. Rezultati pa so lahko vidni tudi navzven – pri poslovnih partnerjih in strankah.
  • Cilj usposabljanja je, da vodje spoznajo pomen povezanosti skupine za večjo učinkovitost, produktivnost in razvoj občutka pripadnosti.

 

1. DAN
I. Kako se moje delo vključuje v delo drugih

  • sodelavcev, ki jih vodim
  • drugih vodij
  • nadrejenih

II. Poskrbite za izmenjavo informacij

  • o vašem delu
  • o delu sodelavcev

III. Bodite proaktivni

IV. Prevzemite odgovornost in dajte iniciativo

V. Cenite različne sposobnosti in veščine vaših sodelavcev ugotovite, kako lahko koristno vključite posameznike pri doseganju rezultatov skupine

VI. Priprava osebnega akcijskega načrta

 VII. Študij primerov na osnovi videoprograma:

  • Timski duh – Kako biti učinkovit član skupine / tima

2. DAN
Teden dni pred delavnico:

  • Določanje lastnega profila timskih vlog (vprašalnik)
  • Določanje profila timskih vlog sodelavcev (ocenjevalna lestvica)
  • Individualno delo udeležencev z delavnice, ki izpolnjene vprašalnike vrnejo predavatelju za pripravo na delavnico.
  • Vnos podatkov v računalnik, obdelava podatkov s pomočjo računalniškega programa INTERPLACE III.

I. Predstavitev

  • predavatelja in udeležencev

II. Cilji delavnice in uvod
III. Vaja: Skupinsko delo

  • Delo v skupini, ocenjevanje, zaključki

IV. Pomen timov

  • teorija timskih vlog Mereditha Belbina
  • prikaz timskih vlog

V. Študij programa VODENJE TIMA – Kako sestaviti popoln tim

  • ogled in razčlenjevanje videofilma
  • ponoven ogled dela video filma brez zvoka in podnapisov
  • prepoznavanje timskih vlog po govorici telesa

VI. Vaja: Prepoznavanje timskih vlog po tipičnih izjavah, Individualno delo, skupinski pregled rezultatov in diskusija
VII. Povzetek timskih vlog, Predavanje
VIII. Vaja: Prepoznavanje in presojanje vlog v timu, Individualno delo, delo v parih, skupinska diskusija in zaključki.

3. dan

I. Kakšen je moj profil timskih vlog?

  • Pregled rezultatov vprašalnikov, izpolnjenih na začetku usposabljanja.
  • Vsak udeleženec dobi izpis naslednjih podatkov, obdelanih s programom INTERPLACE III. profil timskih vlog na osnovi lastne ocene
  • timske vloge (lastna ocena, opazovalci)
  • grafično ponazoritev razlik med ocenami
  • opis močnih in šibkih točk lastnega profila

II. Kakšna je zastopanost timskih vlog v naši skupini?

  • Pregled rezultatov vprašalnikov, izpolnjenih na začetku usposabljanja. Skupina dobi izpis naslednjih podatkov, obdelanih s programom INTERPLACE III. timske vloge za posameznika (lastna ocena, opazovalci)
  • timske vloge za skupino
  • poročilo o profilu timskih vlog za posameznike
  • Individualno delo, delo v podskupinah, diskusija v skupini.

III. Kako se vidim sam, kako me vidijo drugi – Joharino okno

  • Predavanje

IV. Izdelava osebnega načrta za timsko delovanje
Individualno delo.

V. Diskusija o manjkajočih članih

  • kaj je najvažnejši prispevek posamezne timske vloge pri skupinskem delu?
  • če določene timske vloge ni, kako jo lahko nadomestimo?
  • Diskusija v podskupinah.

VI. Vaja: Oblikovanje dobrega in uravnovešenega tima:

  • Individualna priprava predloga na osnovi vseh podatkov in diskusij.
  • Dopolnjevanje nerešenih vprašanj v parih.
  • Dokončno oblikovanje tima (delo v podskupinah): razdelitev vlog med posamezniki
  • kako nadomestiti manjkajoče vloge
  • kaj storiti s podvajajočimi vlogami
  • prednosti tima slabosti tima
  • Primerjava rezultatov z rezultati računalniškega programa “INTERPLACE III.”
  • Prezentacija rezultatov podskupin v skupini in diskusija

VII. Načrt nadaljnjega timskega dela

  • Celotna skupina oblikuje dva kar najbolj enakovredna tima in za vsak tim določi: vlogo posameznika
  • prednosti tima
  • slabosti tima
  • Primerjava rezultatov z rezultati računalniškega programa INTERPLACE III.
  • Prezentacija rezultatov obeh podskupin v skupini in diskusija

VIII. Povezave in zaključki
Predavatelj in udeleženci

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec