Vodenje problematičnih ljudi:
1. Uradni Reggie, 2. Tihi Sam, 3. Jamrajoča Minnie,
4. Lena Linda, 5. Mevžasta Wendy, 6. Širokoustnež
Billy
Vodenje problematičnih ljudi:
1. Uradni Reggie, 2. Tihi Sam, 3. Jamrajoča Minnie,
4. Lena Linda, 5. Mevžasta Wendy, 6. Širokoustnež
Billy
Reggie je vodja skladišča, ki zahteva, da delo poteka strogo po pravilih, in je na to zelo ponosen. Če kdo ne prinese vse potrebne dokumentacije, se Reggie togo drži pravil in ne dela izjem. Njegov šef si želi, da bi bil Reggie prožnejši in prilagodljivejši.
Širokoustnež Billy
Billy je vodja prodaje in rad veliko obljublja. Ima zahtevnega vodjo. Billy vedno obljubi, da bo naloge hitro opravil, vendar tega ne naredi. Njegov vodja si želi, da bi Billy manj obljubljal in več naredil.
Tihi Sam
Sam je sistemski vodja. Čeprav je tehnično dobro podkovan, mu komuniciranje dela težave. Na nesrečo je njegova šefinja privrženka spontanih sestankov, na katerih vsak lahko pove svoje mnenje. Na teh sestankih Sam popolnoma odpove. Njegova šefinja si želi, da bi si Sam bolj prizadeval.
Vsi vemo, da naj bi ljudje bili največje bogastvo vsake organizacije. Če pa pogledamo nekatere ljudi, je to kar težko verjeti. Prej bi rekli, da so materialna obveznost. Ali pa morda le ni tako? Obnašanje ljudi ni neločljivi del njihove osebnosti; to obnašanje preprosto odraža način, kako drugi ravnajo z njimi. Serijo sestavlja šest študij posameznih primerov (šest delov), od katerih je vsaka osredotočena na poseben tip problematične osebe. V programih vidimo, da lahko preprosta sprememba v obnašanju vodilne osebe okrepi vrline problematičnih oseb in zabriše njihove slabosti, vendar ne s spreminjanjem njihove osebnosti, temveč s prilagajanjem svojega obnašanja do njih.
Jamrajoča Minnie
Minnie dela v propagandnem oddelku velikega podjetja; odgovorna je za izhajanje časopisa. Kadarkoli se njen šef pozanima, kako delo napreduje, ali zahteva kaj drugega, začne Minnie tožiti in se pritoževati. Njen šef bi si želel, da bi bila Minnie učinkovitejša in predvsem, da bi se manj pritoževala.
Lena Linda
Linda je ena od osmih delavk v računovodskem oddelku velike organizacije. Svojega dela nikdar ne opravi pravočasno. Klepeta, bere horoskop, se liči, gleda na uro in nasploh naredi čim manj. Njena šefinja si želi, da bi Linda naredila več.
Neodločna Wendy
Wendy dela v kadrovskem oddelku. Njena naloga je tudi svetovanje sodelavcem. Za vsako svojo odločitev se posvetuje s šefinjo, ker se boji, da ni pravilno svetovala. Šefinja si želi, da bi bila Wendy odločnejša in da bi sama prevzela odgovornost za svoje odločitve.
Naučite se ravnati z različnimi tipi problematičnih zaposlenih.