+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • 97 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • Koristni viri ROI
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

   Vodenje problematičnih ljudi:
   1. Uradni Reggie, 2. Tihi Sam, 3. Jamrajoča Minnie,
   4. Lena Linda, 5. Mevžasta Wendy, 6. Širokoustnež
   Billy

Pikolovski Reggie

Reggie je vodja skladišča, ki zahteva, da delo poteka strogo po pravilih, in je na to zelo ponosen. Če kdo ne prinese vse potrebne dokumentacije, se Reggie togo drži pravil in ne dela izjem. Njegov šef si želi, da bi bil Reggie prožnejši in prilagodljivejši.

Širokoustnež Billy

Billy je vodja prodaje in rad veliko obljublja. Ima zahtevnega vodjo. Billy vedno obljubi, da bo naloge hitro opravil, vendar tega ne naredi. Njegov vodja si želi, da bi Billy manj obljubljal in več naredil.

Tihi Sam

Sam je sistemski vodja. Čeprav je tehnično dobro podkovan, mu komuniciranje dela težave. Na nesrečo je njegova šefinja privrženka spontanih sestankov, na katerih vsak lahko pove svoje mnenje. Na teh sestankih Sam popolnoma odpove. Njegova šefinja si želi, da bi si Sam bolj prizadeval.

Vsi vemo, da naj bi ljudje bili največje bogastvo vsake organizacije. Če pa pogledamo nekatere ljudi, je to kar težko verjeti. Prej bi rekli, da so materialna obveznost. Ali pa morda le ni tako? Obnašanje ljudi ni neločljivi del njihove osebnosti; to obnašanje preprosto odraža način, kako drugi ravnajo z njimi. Serijo sestavlja šest študij posameznih primerov (šest delov), od katerih je vsaka osredotočena na poseben tip problematične osebe. V programih vidimo, da lahko preprosta sprememba v obnašanju vodilne osebe okrepi vrline problematičnih oseb in zabriše njihove slabosti, vendar ne s spreminjanjem njihove osebnosti, temveč s prilagajanjem svojega obnašanja do njih.

Jamrajoča Minnie

Minnie dela v propagandnem oddelku velikega podjetja; odgovorna je za izhajanje časopisa. Kadarkoli se njen šef pozanima, kako delo napreduje, ali zahteva kaj drugega, začne Minnie tožiti in se pritoževati. Njen šef bi si želel, da bi bila Minnie učinkovitejša in predvsem, da bi se manj pritoževala.

Lena Linda

Linda je ena od osmih delavk v računovodskem oddelku velike or­ganizacije. Svojega dela nikdar ne opravi pravočasno. Klepeta, bere horoskop, se liči, gleda na uro in nasploh naredi čim manj. Njena šefinja si želi, da bi Linda naredila več.

Neodločna Wendy

Wendy dela v kadrovskem oddelku. Njena naloga je tudi svetovanje sodelavcem. Za vsako svojo odločitev se posvetuje s šefinjo, ker se boji, da ni pravilno svetovala. Šefinja si želi, da bi bila Wendy odločnejša in da bi sama prevzela odgovornost za svoje odločitve.

gsm Za več informaciji pokličite
041-380-038 ali 01-500-4144

Naučite se ravnati z različnimi tipi problematičnih zaposlenih.

Program je namenjen
Koristi programa
Ključna sporočila
Program je namenjen
  • vodilnim in vodstvenim delavcem
  • vodjem delovnih in poslovnih enot, vodjem področij
  • vodjem služb, oddelkov, projektnih timov in delovnih skupin
  • poslovodjem, vodjem prodajnih in komercialnih oddelkov in skupin
  • vodjem v proizvodnji
  • vsem, ki želijo z učinkovitejšim vodenjem doseči boljše delovne uspehe posameznikov in celotnega tima
Koristi programa
  • vodja z uporabo različnih pristopov pri vodenju doseže, da tudi “problematični” sodelavci svoje delo opravljajo kakovostno in v skladu z zahtevami
  • večja motivacija sodelavcev in krepitev njihove samostojnosti pri opravljanju dela
  • krepitev pripadnosti timu in podjetju kot celoti
  • večja osebna učinkovitost posameznega delavca in večji delovni uspeh celotnega tima
  • preprečevanje konfliktnih situacij
Ključna sporočila
  • obnašanje podrejenega je odraz obnašanja njegovega nadrejenega
  • če nadrejeni spremeni svoje obnašanje, se podrejeni primerno odzove
  • človekove osebnosti ne morete spremeniti, lahko pa izboljšate njegovo izvajanje

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec