V organizacijah je vse bolj prisotna potreba po predstavitvah določene tematike skupini ljudi. Takšne predstavitve imajo lahko za cilj posredovanje informacij o politiki in postopkih podjetja, novih tehnoloških spremembah, veščinah, potrebnih za opravljanje novih nalog, ali pa je cilj zgolj prepričati ali vplivati na vedenje. Najsi bo vaša predstavitev prodajna – zasnovana za predstavitev izdelkov oz. storitev – ali pa namenjena informiranju drugih, morate poznati svoje prednosti in slabosti pri njeni pripravi in izvedbi, saj jo boste le tako lahko še izboljšali. S pomočjo Kazalca veščin za pripravo učinkovite predstavitve boste spoznali, v katerih veščinah priprave učinkovite predstavitve ste močni, pa tudi, katere morate še izboljšati.
S Kazalcem veščin za pripravo učinkovite predstavitve se boste ocenili na dvajsetih področjih priprave učinkovite predstavitve. Poleg tega pa vas bodo na vseh dvajsetih področjih ocenili tudi drugi (npr. sodelavci, nadrejeni, podrejeni). Na ta način boste dobili realno sliko o tem, kako dobro pripravite in izvedete svojo predstavitev, poleg tega pa vam bodo rezultati vprašalnika pokazali tudi področja, ki bi jih morali še izboljšati.