Dvodnevna delavnica traja 16 pedagoških ur. Predlog termina vam bomo posredovali po vaši potrditvi programa usposabljanja.
Metode dela
razprava v celotni skupini, v parih in v majhnih skupinah
ustvarjalno reševanje problemov
mini predavanja in predstavitve
ogled in analiziranje odlomkov učnih filmov:
NEORGANIZIRANI VODJA
STRES
igre vlog in simulacije
snemanje aktivnosti z videokamero, analiza in nudenje povratnih informacij
Z namenom, da se doseže optimalni učinek izobraževanja, kjer bodo rezultati v kratkem času vidni v praksi, temelji izvedba delavnice na aktivnih oblikah učenja.
Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
Program delavnice
ne čaka na navodila ampak deluje,
vse svoje dejavnosti presoja skozi poslanstvo svoje organizacije in poslanstvo tajnice
postavlja prioritete in vztraja pri njih. Loči pomembno od nepomembnega, loči pomembno od nujnega, postavlja “prve stvari na prvo mesto”. Organizira si svoje življenje in delo ter učinkovito odpravlja “kradljivce časa” kot so: papirji, telefon, obiskovalci, odlašanje ipd.
je učinkovit komunikator. Vedno najprej skuša razumeti druge in šele ko začutijo, da jih razume, jim jasno in prepričljivo pove svoje stališče.
zna ravnati s težavnimi ljudmi (po telefonu in v “živo”):
jeznega vzame resno in ga pomiri s hitrim ukrepanjem
nesramnosti presliši in se osredotoči na resničen problem
vzvišenemu z drobnimi pokloni dokaže, da ga ne podcenjuje in si pridobi njegovo zaupanje
zaprtemu in molčečemu pomaga, da se dobro počuti in mu dokazuje svojo pripravljenost na komunikacijo, ko si bo to želel.
organizirano in sistematično pristopa k izpolnjevanju svojih nalog, kot so:
organizacija in priprava sestankov
vodenje informacijskega in komunikacijskega središča
razbremenjevanje svojega vodje ipd.
zna nastopati pred drugimi v pomembnih trenutkih
zna pomagati svojemu vodji k boljši organizaciji dela
se zna prilagoditi različnim vodjem
Na naši delavnici bomo iskali možne načine, kako si lahko tajnica pridobi navade učinkovitih ljudi pri organiziranju lastnega življenja in dela ter pri komuniciranju s svojim vodjem, s sodelavci in s strankami. Možne načine bomo analizirali, jih primerjali in izbirali najučinkovitejše.