+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

Interna komunikacija

15. 2. 2018Matic Kadliček

Želite izboljšati komunikacijo med oddelki in zmanjšati konflikte?

Zdaj lahko.

 

NOV VIDEO TRENING PROGRAM ZA IZBOLJŠANJE MEDODDELČNE KOMUNIKACIJE V VAŠI ORGANIZACIJI!

Učinkovite organizacije so sestavljene iz timov različnih ljudi s posebnimi veščinami, znanji in izkušnjami, ki sodelujejo pri skrbi za potrebe svojih strank – tistih zunaj organizacije, ki uporabljajo in plačujejo njihove izdelke in storitve.

Ampak, ali so zunanje stranke res vse, kar je pomembno? Pa poglejmo …

 

https://www.akademijaznanja.si/wp-content/uploads/2017/09/Inside-infomation-video-file.mp4

 

 

Trženje ne govori s prodajo. Oddelek oblikovanja in proizvodnja za napake krivita drug drugega. IT ne govori z nikomer in nihče ne govori z računovodstvom!

 

Zveni poznano? Neuspehi pri skrbi za zunanje stranke običajno izhajajo iz nezmožnosti prepoznavanja, razumevanja in skrbi za potrebe naših notranjih strank – naših sodelavcev v drugih timih in oddelkih, s katerimi pa moramo znati sodelovati, če želimo, da vse teče gladko tako znotraj organizacije kot tudi v vseh njenih dejavnostih navzven. Težava pa ni omejena zgolj na gospodarske družbe. Imena funkcij so v izobraževanju, zdravstvu in javni upravi morda drugačna, bistvo pa ostaja enako. Zakaj bi delali razlike?

Iz psihologije že dolgo vemo, da skupinsko vedenje ljudi sčasoma rado pripelje do močne pripadnosti in povezanosti znotraj skupin ter poudarjanja razlik med skupinami. Organizacije tu seveda niso izjema – le skupine se imenujejo timi, oddelki in službe. Rešitev je samo v stalnem obnavljanju skupnega, večjega cilja in skrbi za potrebe drug drugega.

 

Izobraževanj za izboljšanje skrbi za stranke je že veliko, manjka pa poudarka na notranjih strankah.

 

Slaba skrb za notranje stranke vodi k nezadovoljnim zunanjim strankam.

Zakaj se to dogaja? Včasih je to preprosto posledica pomanjkanja vljudnosti in spoštovanja do dela in izzivov drugih. Čeprav je prijaznost zelo pomembna in seveda dober začetek, pa tega sama po sebi ne reši. Izboljšanje storitev za notranje stranke poleg razumevanja in dela na razumevanju potreb drug od drugega terja tudi, da ima vsakdo potrebne informacije – v pravi obliki in dostavljene na ustrezen način, da lahko svoje delo opravi dobro. Velikokrat prihaja do resničnih navzkrižij interesov in zato je potrebno tudi oblikovanje metod za njihovo reševanje.

Ozka osredotočenost na naš tim ali oddelek povzroči, da zamudimo številne poslovne priložnosti – v velikih organizacijah še toliko bolj!

 

Pišite nam na info@videocenter.si ali pokličite na 041 380 038 za praktične vaje do izboljšanja interne komunikacije. Le s skupnim, praktičnim delom lahko spremenite pogled na druge oddelke, time in sodelavce ter izboljšate interno komunikacijo v vaši organizaciji!

 

Video trening program “INTERNA KOMUNIKACIJA” je odlično orodje za razumevanje in širjenje razumevanja drugih za:

  • prepoznavanje vaših notranjih strank
  • razumevanje potreb in dobro skrb za notranje stranke
  • kaj vam je všeč pri storitvah, ki jih za vas opravijo vaši sodelavci
  • kaj pričakujete od vaših sodelavcev v drugih oddelkih ali timih
  • zakaj med oddelki in sicer v organizaciji sploh nastajajo konflikti in navzkrižja interesov
  • česa si želite, da bi vaši “notranji dobavitelji” počeli več, manj, drugače ali enako

 

NE POZABITE: Video ni samo video!

Nakup ali izposoja videa na varnem USB-ju vključuje še:

  • e-priročnik z natančnimi navodili, kako z vašimi sodelavci izpeljati kratko 90 minutno, 4 urno ali 8 urno delavnico
  • e-priročnik za samostojno izobraževanje, ki služi tudi kot gradivo za udeležence delavnice
  • vnaprej pripravljena PowerPoint predstavitev za zunanjega ali notranjega trenerja
  • skupinske vaje za poglobitev teme in diskusije ob vaših edinstvenih primerih interne komunikacije

Ključ od želje, nato pa še do znanja in prakse, je v ponavljanju. S kompletom Interna komunikacija pridobite celotni know-how, ki ga lahko v vaši organizaciji izpeljete kot delavnico z neomejenimi ponovitvami.

 

 

Video center d.o.o.
Sostrska cesta 2A
1261 Ljubljana-Dobrunje
M: 041 380 038
TEL: 01 500 41 44
info@videocenter.si
www.akademijaznanja.si

VEČ O VSEBINI PROGRAMA
VEČ O VSEBINI PROGRAMA

Mnogi ljudje menijo, da bi se konfliktom lahko izognili, ko bi le bili vsi samo prijazni drug do drugega, se izogibali osebnim pripombam, brzdali svoje vedenje in bili strpni do drugih. Vedenje res poraja vedenje, vseeno pa žal sama prijaznost ne bo odpravila vseh konfliktov. Delati moramo na treh ključnih področjih:

1. Zadovoljevanje potreb sodelavcev iz drugih oddelkov
To pomeni sodelovanje in posredovanje informacij z zaposlenimi iz drugih oddelkov, izpolnjevanje danih obljub in pomoč vsem notranjim strankam. Prvi korak pa je seveda zavedanje, da so naši sodelavci naše notranje stranke. Eden glavnih razlogov za slabo podporo notranjim strankam je, da timi in oddelki preprosto niso dovolj jasni glede tega, kaj pričakujejo drug od drugega. To je bistveni element, ki sam po sebi razkrije, kako lahko izboljšamo skrb za notranje stranke.

2. Učinkovita komunikacija z notranjimi strankami
Učinkovita pomeni na način in v času, ko želijo, da komuniciramo z njimi. Izogibajte se žargonu in tehničnim izrazom, razen če ste prepričani, da jih bo sogovornik razumel. Uporabite tisto komunikacijsko metodo, ki bo najboljše posredovala vaše sporočilo uporabnikom. Pogosto je bolje, da se s sodelavcem pogovarjamo iz oči v oči, kot pa da mu pošljemo še eno e-sporočilo.

3. Nudenje osebne podpore notranjim strankam
To preprosto pomeni biti dostopen in odziven. Še posebej je to pomembno za vodje. Spodbujati moramo samoiniciativnost ter pohvaliti in nagraditi tiste, ki s svojimi notranjimi strankami učinkovito sodelujejo. Tako širimo zaželenost rušenja oddelčnih “silosov” z učinkovitejšo komunikacijo.

Previous post Interna akademija po vaši meri Next post Test kreativnosti

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več