+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

   Izboljšanje učinkovitosti dela: pomen
   povratnih informacij za motivacijo sodelavcev

gsm Za več informaciji pokličite
041-380-038 ali 01-500-4144

Povratne informacije so pomemben sestavni del letnih razgovorov, uvajanja in usposabljanja sodelavcev.

Dajanje povratnih informacij je veščina, ki je pomembna tako za vodjo kot za člane tima. Z dovolj pogostimi in na pravi način podanimi povratnimi informacijami lahko izjemno izboljšamo učinkovitost posameznikov in skupine. V filmu Izboljšanje učinkovitosti dela je Lisa napredovala v vodjo tima. Veliko stvari bi rada spremenila in izboljšala. Toda ne ve, kako bi sodelavce pripravila do tega, da bi naloge izvrševali drugače. Sodelavci njene pripombe razumejo predvsem kot negativno kritiko, ki jim jemlje motivacijo za delo. Prav tako ne ve, kako naj razume in upošteva to, kar ji pripovedujejo sodelavci. Pogosto ji razlagajo, zakaj neko delo ni bilo opravljeno. Lisa je prepričana, da se kolegi predvsem izgovarjajo. Ugotovi, da ni tako enostavno dajati in sprejemati povratnih informacij. Situacija postane kritična, ko mora njen tim pravočasno pripraviti in oddati pomembno poslovno poročilo.. Lisa se nauči novih pristopov pri dajanju in sprejemanju informacij. Nove izkušnje pokažejo, da lahko sedaj veliko bolje motivira sodelavce. Sodelovanje v skupini daje boljše rezultate, med sodelavci pa vlada prijetno delovno vzdušje.

Program je namenjen
Koristi programa
Ključna sporočila
Program je namenjen
  • vodilnim in vodstvenim delavcem
  • vsem, ki želijo učinkovito delo
  • vsem, ki želijo in potrebujejo povratne informacije
  • vsem, ki delujejo v skupini
Koristi programa
  • naučili se boste vprašati, namesto da bi vi povedali
  • naučili se boste opisati namesto obtoževati
  • naučili se boste, kako se osredotočiti na vedenje in ne na osebni značaj
  • učite se biti jasni in določni
  • naučite se biti konstruktivni
Ključna sporočila
  • bodite odprti
  • ne razmišljajte o obrambi in protinapadu
  • poslušajte in ne prekinjajte
  • razjasnite pomen pripomb
  • iščite predloge, da bi stvari delali bolje in drugače
  • spodbujajte sodelavce, da vam dajejo povratne informacije.

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več