+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji
IZBOLJŠANJE UČINKOVITOSTI DELA SODELAVCEV
Cilji usposabljanja
Delavnica je namenjena
Trajanje in termin delavnice
Metode dela
Program delavnice
Cilji usposabljanja
  • Večja motiviranost sodelavcev
  • Večja delovna učinkovitost posameznih sodelavcev
  • Večja uspešnost celotnega tima ali oddelka
  • Krepitev občutka pripadnosti timu in podjetju kot celoti
  • Večja samostojnost in samoiniciativnost sodelavcev
Delavnica je namenjena
  • vodjem v proizvodnji
  • vodjem sektorjev, oddelkov in strokovnih služb
  • vodjem delovnih timov
Trajanje in termin delavnice
  • Dvodnevna delavnica traja 16 pedagoških ur. Predlog termina vam bomo posredovali po vaši potrditvi programa usposabljanja.
Metode dela
  • predavanje
  • ogled in razčlenjevanje učnega filma
  • primerjanje problemov s katerimi se srečujejo osebe iz učnih filmov s problemi udeležencev
  • učenje na osnovi tujih napak
  • ciljno vodena razprava
  • timsko delo
  • samostojno reševanje delovnih listov z vajami
  • Z namenom, da se doseže optimalni učinek izobraževanja, kjer bodo rezultati v kratkem času vidni v praksi, temelji izvedba delavnice na aktivnih oblikah učenja: študij primerov, analiza lastne situacije, delo v skupinah in skupinska diskusija o napakah, ki jih je potrebno odpraviti in pravilnih postopkih, ki bi jih lahko uvedli.
  • Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
Program delavnice
I. Tri osnovne veščine vodenja 

  • uporaba različnih stilov vodenja glede na različnost situacij
  • ugotavljanje stopnje razvoja posameznika
  • sklepanje dogovora s posameznikom o medsebojnem sodelovanju

II. Štirje osnovni stili vodenja 

  • usmerjanje
  • poučevanje
  • spodbujanje
  • delegiranje

III. Ugotavljanje stopnje razvitosti posameznika glede na njegovo usposobljenost in motivacijo 

IV. Kaj morajo moji ljudje delati in kako jim to povedati? 

  • Učinkovit vodja bo vsakemu od svojih ljudi
  • določil ključna delovna področja
  • opredelil njegove dolžnosti in odgovornosti
  • Udeleženci bodo spoznali, kako lahko dosežejo, da si bodo tudi njihovi sodelavci postavili vprašanje: “Čemu sem tu?” in kako lahko z opredelitvijo in rednim analiziranjem njihovih dolžnosti in odgovornosti izpolnijo prvi pogoj na poti k njihovi večji samostojnosti.

V. Določanje meril uspešnosti 

  • Ljudje morajo vedeti , kaj vodja od njih pričakuje, sicer bodo delali preveč ali premalo, ker zahteve niso natančno opredeljene. Vodja bo:
  • opredelil osnovne standarde delovne storilnosti
  • skupno s sodelavci spremljal njihovo učinkovitost in napredovanje
  • z nasveti pomagal, kadar pride do težav
  • VI. Postavljanje osebnih ciljev – motivacija za visoko učinkovite sodelavce
  • Kadar uspešnejši sodelavci z lahkoto presegajo osnovne standarde delovne učinkovitosti, jih vodja lahko dodatno motivira s tem, da bo:
  1. dogovoril z njimi osebne ciljeocenil uresničitev zastavljenih ciljevizrekel ustrezno priznanje
VII. Dajanje povratnih informacij za izboljšanje rezultatov dela 

  • vprašajte, namesto da sami poveste
  • opišite, namesto da obtožujete
  • bodite jasni in določni
  • bodite konstruktivni – iščite rešitve
  • usmerite se na prihodnje cilje

VIII. Bodite odprti za odzive vaših sodelavcev 

  • poslušajte in ne prekinjajte jih
  • razjasnite pomen pripomb
  • iščite predloge za izboljšave
  • spodbujajte sodelavce k dajanju povratnih informacij

Rezultat:
Udeleženci se bodo naučili, kako s pojasnjevanjem odgovornosti in istočasnim določanjem meril uspešnosti (kakovost, količina, čas in stroški) vzgajajo samostojne in podjetne sodelavce. Naučili se bodo določati merila, ki bodo merljiva tako zanje, kot za sodelavce. Na primerih iz lastne prakse bodo vadili situacijsko vodenje – diagnosticiranje in izbiro ustreznega stila vodenja ter spoznali pomen povratnih informacij.

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več