+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

Kako ravnati s strankami 5. del:
recepti za pritožbe

Trezno, mirno in nepristransko razmišljanje, kako je treba ravnati s pritožbami.
Film se loteva problema prav tako, kot bi vi morali ravnati s strankami, ki se pritožijo, kirurško natančno. Film primerja stranko, ki se je pritožila, s pacientom in prodajalce z zdravnikom. Razvije formulo ali recept v šestih točkah, kako ravnati s takimi strankami: poslušajte, sočustvujte, ne opravičujte se, sprašujte, dogovorite se za ukrepanje in to tudi naredite.
gsm Za več informaciji pokličite
041-380-038 ali 01-500-4144

Da stranka ne bo zgolj nadloga, ampak bistveni del poslovnega uspeha.

Program je namenjen
Koristi programa
Ključna sporočila
Program je namenjen
  • prodajalcem
  • vsem, ki se pri delu na kakršenkoli način srečujejo s strankami
Koristi programa
  • uči osnovnih pravil ravnanja s strankami in pravila utemeljuje
  • ponuja nasvete za učinkovito obravnavo težavnih strank
  • ponuja nasvete za učinkovito reševanje pritožb
Ključna sporočila
  • Zadovoljne stranke pripovedujejo o tem tudi prijateljem in se ponavadi vračajo.
  • Mnenje kupca spoznate tako, da ga spodbujate, poslušate in proučujete njegove potrebe.
  • Za sklenitev kupčije je potrebno tudi učinkovito sporazumevanje med prodajalcem in stranko.
  • Z ustreznimi tehnikami lahko tudi težavne stranke pripravite do nakupa.
  • Pri učinkoviti obravnavi strank je potrebno poznati svoje blago in storitve ter pravila poslovanja.
  • Pritožbe strank je potrebno proučiti natančno – stranke poslušati, sočustvovati z njimi, se izogniti zgolj opravičevanju, jih spraševati, se dogovarjati za ukrepe in jih izvršiti.

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več