+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

   Kakovost vodenja:
   kako doseči popolno kakovost

Kakovost je beseda, ki jo dandanes veliko uporabljamo, kljub temu pa se še vedno dogaja, da je izvajanje programov kakovosti neučinkovito in ne zadovolji kupca. Program podaja korake, ki jih je treba prehoditi pri uvajanju popolne kakovosti. Kaže nam podjetje, kjer mrgoli reklamnih napisov o kakovosti, vendar ljudje, katerim je kakovost namenjena, redko slišijo zanjo: kupci namreč. Odkrijemo, da popolno kakovost dosežemo z osredotočanjem na kupca, ne pa na interni sistem. To pomeni, da damo zaposlenim pooblastila, da se sami odločajo na podlagi meril, ki jih vodstvo določi vnaprej – in na podlagi prostega pretoka informacij. Cilj je nadomestiti “verigo ukazov” z “verigo zaupanja” in ustvariti kulturo, kjer vsakdo deluje in čuti, kot da je sam svoj gospodar.

gsm Za več informaciji pokličite
041-380-038 ali 01-500-4144

Bolje ko opravljate svoje naloge, več možnosti imate, da boste strankam ponudili tisto kar si želijo – da boste izpolnili in celo presegli njihova pričakovanja!

Program je namenjen
Koristi programa
Ključna sporočila
Program je namenjen
  • vodilnim delavcem za informiranje o pomenu popolne kakovosti
  • vodjem in drugim delavcem s področja kakovosti kot podpora njihovim aktivnostim
  • vsem ostalim zaposlenim za razumevanje pomena popolne kakovosti
Koristi programa
  • boljše razumevanje dejstva, da so število in zadovoljstvo strank merilo kakovosti vaših izdelkov ali storitev
  • ustvarjanje takega delovnega okolja, kjer bodo zagotovljeni: – prost pretok informacij – samostojno odločanje zaposlenih v okviru danih meril – timsko odločanje o pomembnejših rešitvah in izboljšavah
  • pridobivanje konkurenčne prednosti na trgu
Ključna sporočila
  • osredotočite se na stranko
  • odločajte se timsko
  • podprite “samostojno odločanje”
  • merila uspešnosti določite vnaprej
  • zbirajte informacije
  • kakovost merite glede na zadovoljstvo strank

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več