Mnoge organizacije uvajajo posebne managerske sisteme, ki naj bi vodjem pomagali delati z zaposlenimi – jim jasno določiti cilje in pričakovanja ter ocenjevati njihovo delo. Ta proces načrtovanja in ocenjevanja dela skupaj z nenehnimi povratnimi informacijami in usposabljanjem vodi v boljše delo, večje zadovoljstvo pri delu in boljše delovne odnose. Managerji in vodje na različnih nivojih morajo v ta namen obvladati sklop veščin za vodenje dela zaposlenih. S pomočjo Kazalca managerskih veščin boste spoznali, v katerih managerskih veščinah ste močni, pa tudi, katere morate še izboljšati.
S Kazalcem managerskih veščin se boste ocenili na dvajsetih področjih vodenja dela svojih zaposlenih. Poleg tega pa vas bodo na vseh dvajsetih področjih ocenili tudi drugi (npr. sodelavci, nadrejeni, podrejeni). Na ta način boste dobili realno sliko o tem, kako dobro vodite delo svojih zaposlenih, poleg tega pa vam bodo rezultati vprašalnika pokazali tudi področja, ki bi jih morali še izboljšati.