+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

   Kdo vam je pa to prodal?:
   učinkovite poprodajne storitve

gsm Za več informaciji pokličite
041-380-038 ali 01-500-4144

Serviserji so ogledalo vašega podjetja, ko je prodaja zaključena. Lahko uničijo vaš odnos s strankami ali pa jih navdušijo za nadaljnje sodelovanje in nakupe. Serviserji so temelj, od katerega je odvisna porast ali znižanje prodajnega deleža v prihodnosti. Serviser se mora spopadati s strankami, ki so upravičeno ali pa tudi neupravičeno jezne, vznemirjene in razočarane. Za njih je serviser podjetje in ker se prav on sooča s strankami osebno in ne preko telefona, je žrtev vseh napadov in nezadovoljstva. Serviserji večinoma delajo samostojno, stran od pisarniškega udobja in podpore. S tem, ko krivdo zvalijo na proizvod, podjetje, prodajalce ali celo na stranke same, lahko zelo hitro škodujejo podjetju in odnosu s strankami. Močno se morajo potruditi za ravnovesje interesov vseh udeleženih. Prevzeti morajo odgovornost za probleme, zaradi katerih so bili poklicani, vendar ne smejo naprtiti krivde podjetju, izdelkom ali zaposlenim. Natančno morajo prisluhniti strankam in se upreti skušnjavi, da jih okrivijo za tisto, kar je narobe. Po drugi strani pa ne smejo sprejeti vsega, kar stranka reče ali dajati obljub, ki jih sami ali podjetje niso zmožni izpolniti. Izkoristiti morajo priložnost, ki jo ponuja obisk serviserja in spodbuditi stranke, da kupijo dodatne izdelke in sprejmejo dodatne storitve, vendar brez izvajanja pritiska nanje.

Serviserji, ki vedo kako se odzvati v določenih situacijah, lahko postanejo ambasadorji vašega podjetja in si istočasno naredijo svoje delo lažje in veliko bolj prijetno.

Program je namenjen
Koristi programa
Ključna sporočila
Program je namenjen
  • bodočim in kvalificiranim serviserjem
  • servisnemu osebju, ki govori s strankami po telefonu
  • prodajalcem
  • dostavljavcem
  • vsem, ki so v stiku s strankami glede izdelkov in njihovih problemov
Koristi programa
  • spoznali boste vlogo, ki jo igra serviser pri krepitvi odnosov med vašim podjetjem in strankami
  • zavedali se boste nevarnosti, ki jih lahko povzroči serviser, če bo krivdo za strankine probleme prenesel na izdelek, stranko, podjetje, ali prodajalce
  • Spoznali boste kako se odzivati na:
  • kritike glede izdelkov vašega podjetja
  • napake, ki se lahko pojavijo v primeru nepravilne uporabe izdelka
  • pravila podjetja, organizacije itd., ki imajo lahko škodljiv vpliv na vaše storitve
  • probleme, ki jih lahko vašim serviserjem povzročijo prodajalci
Ključna sporočila
  • serviser mora prevzeti odgovornost za probleme, vendar brez namigovanja, da je stranka kupila slab izdelek
  • serviser mora biti zvest organizaciji, ki ga zaposluje; mora se izogibati obljubam, ki jih njegova organizacija ne bi mogla izpolniti
  • kljub dejstvu, da večino časa serviser dela sam, si mora zapomniti, da je del ekipe, tudi kadar misli, da je nekdo drug kriv za težave
  • serviser mora prisluhniti, kaj mu stranka pripoveduje, vendar pa ne sme pozabiti, da je strokovnjak on in ne stranka

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več