+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji
KOMUNICIRANJE S STRANKAMI
Cilji usposabljanja
Delavnica je namenjena
Trajanje in termin delavnice
Metode dela
Program delavnice
Cilji usposabljanja
  • Delo z ljudmi je ena od najzahtevnejših nalog v poslovnem procesu, ker:
  1. imajo stranke svoje želje in zahteve , ki jih ni vedno lahko zadovoljiti
  2. so stranke zahtevne
  3. so stranke občutljive
  4. smo sami občutljivi na reakcije drugih
  5. so nekatere stranke težavne in konfliktne

Zato želimo pri tem usposabljanju doseči:

  1. da bi zaposleni lažje razumeli zahteve in želje strank
  2. da bi s spoznavanjem osnov poslovnega vedenja in ustreznega načina komuniciranja lažje obvladovali stranke
  3. da bi bile stranke zadovoljne
  4. da bi bili tudi delavci bolj zadovoljni, ker bi dobro obvladovali lastno delo
  5. da bi delavci v stikih s strankami doživljali manj stresnih situacij
Delavnica je namenjena
  • poslovodjem
  • prodajalcem v trgovini
  • tajnicam
  • receptorjem in telefonistom
  • in vsem drugim, ki komunicirajo s strankami
Trajanje in termin delavnice
  • Dvodnevna delavnica traja 16 pedagoških ur. Predlog termina vam bomo posredovali po vaši potrditvi programa usposabljanja.
Metode dela
  • predavanje
  • razgovor o obravnavanem problemu ter izmenjava mnenj in izkušenj med udeleženci
  • ogled odlomkov videofilmov
  • obravnava posameznih značilnih situacij in vedenja igralcev;
  • iskanje sorodnih primerov v dejanskih situacijah
  • iskanje možnosti ravnanja udeležencev delavnice po principu, kot ga prikazuje film
  • skupinsko delo in individualne vaje, ki preizkušajo in utrjujejo način reševanja obravnavanih problemov in primerov, kot ga prikazuje film
  • načrtovanje lastnega vedenja udeležencev v realnih, bodočih situacijah
  • iskanje in izmenjava idej za uvajanje sprememb in izboljšanje obstoječega načina komuniciranja s strankami
  • Z namenom, da se doseže optimalni učinek izobraževanja, kjer bodo rezultati v kratkem času vidni v praksi, temelji izvedba delavnice na aktivnih oblikah učenja: študij primerov, analiza lastne situacije, delo v skupinah in skupinska diskusija o napakah, ki jih je potrebno odpraviti in pravilnih postopkih, ki bi jih lahko uvedli.
  • Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
Program delavnice
I. Uvod, predstavitev, cilji delavnice

II. Vloga poslovodij, prodajalcev in drugih zaposlenih, ki so v stiku s strankami

  • poslovodja in prodajalec kot osebnost
  • profil zaposlenega
  • vloga posameznika
  • kakovost življenja
  • vpliv samozavesti na kakovost dela
  • stres

III. Vpliv kakovosti na poslovni proces in na ime podjetja

  • pojem kakovosti
  • kakovost storitev

IV. Uspešno komuniciranje

  • osnove komuniciranja
  • pomen prvega vtisa na stranke
  • nebesedna govorica
  • poslovni bonton
V. Značilnosti obrambnega in napadalnega vedenja pri komuniciranju s strankami

VI. Profesionalno vedenje

  • kako lahko pozitivno vplivate na stranke, da bodo prijazne in pripravljene sodelovati
  • sposobnost empatije
  • kako ugotovite, kaj stranka želi
  • kako izpolnite želje stranke
  • kako pridobite in zadržite zaupanje in zadovoljstvo strank

VII. Povzetek ključnih sporočil in zaključek delavnice

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več