+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji
KONFLIKNI MANAGEMENT
Cilji usposabljanja
Delavnica je namenjena
Trajanje in termin delavnice
Metode dela
Program delavnice
Cilji usposabljanja
  • Pogosto so vodja napačno loti pogovora s sodelavcem, kadar ta s svojim vedenjem ali
  • delom odstopa od dogovorjenih meril. Še težje pa je sodelavca seznaniti z neprijetno
  • novico (premestitev, zavrnjena prošnja, odpust, nadurno delo ipd.). Cilj usposabljanja je,
  • da bodo vodje z boljšo pripravo in spretnejšim vodenjem razgovorov s sodelavci dosegli:
  • uspešno preprečevanje in reševanje konfliktnih situacij, ko se pojavi problem
  • boljša priprava na neprijetne razgovore s sodelavci: disciplinski razgovor ali sporočanje slabe novice
  • obvladovanje svojih čustev v konfliktnih situacijah in najustreznejše ravnanje s sodelavci, ki so razočarani, jezni, vznemirjeni
  • usmeritev v reševanje problemov in odpravljanje napak namesto kritike
  • povečevanje odgovornega odnosa do dela
  • doseganje boljših delovnih rezultatov
  • sprijaznjenje sodelavcev z odločitvijo na čim manj boleč način
  • večje zaupanje ljudi v vodje kot rezultat dobre medsebojne komunikacije
Delavnica je namenjena
  • direktorjem
  • vodjem oddelkov in delovnih skupin
  • obratovodjem
  • delovodjem
Trajanje in termin delavnice
  • Enodnevna delavnica traja 8 pedagoških ur. Predlog termina vam bomo posredovali po vaši potrditvi programa usposabljanja.
Metode dela
  • predavanje
  • razgovor o obravnavanem problemu ter izmenjava mnenj in izkušenj med udeleženci
  • ogled videofilmov po delih;
  • obravnava posameznih značilnih situacij in vedenja igralcev;
  • iskanje sorodnih primerov v dejanski situaciji;
  • iskanje možnosti ravnanja udeležencev delavnice po principu, kot ga prikazuje film
  • skupinsko delo in individualne vaje, ki preizkušajo in utrjujejo način reševanja obravnavanih problemov in primerov
  • načrtovanje lastnega vedenja udeležencev v realnih in bodočih situacijah,
  • iskanje in izmenjava idej za uvajanje sprememb za izboljšanje obstoječega stanja
  • Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
Program delavnice
I.Osnove konfliktnega managementa

II. Razlogi managerjev za disciplinski razgovor

  • Po analizi uslužbenčevega vedenja in delovnega učinka ugotovijo, da ta odstopa od pričakovanih standardov dela
  • Reakcija na pritožbo nadrejenega
  • Ne morejo več prenašati vedenja sodelavcev

III. Priprava na disciplinski razgovor

  • Preverjanje učinka dela te osebe
  • Preverjanje vaših zahtev do te osebe
  • Osredotočite se na dejstva

IV. Izvedba disciplinskega razgovora
V. Primeri “težkih” obravnavanih sodelavcev

  • Raziščite razloge za vrzeli – odstopanje od dogovorjenih standardov dela
  • Uporabljajte odkrita vprašanja
  • Poslušajte odgovore
  • Skupno napravite načrt za odpravljanje vrzeli
  • Postavite cilj
  • Določite datum ponovnega srečanja

VI. Priprava na sporočanje slabe novice

  • Postavljanje cilja: doseči, da oseba sprejme odločitev
  • Priprava dejstev
  • Ureditev svojih čustev
  • Priprava uvodnih besed
  • Zagotovite ustrezne pogoje za razgovor: prostor, čas

VII. Kako bomo vodili razgovor, ko sporočamo slabo novico sodelavcu

  • Vaš pristop pri sporočanju slabe novice
  • Napravite kratek uvod
  • Bodite jasni in odločni
  • Sporočite novico
  • Ohranite določeno raven formalnosti
  • Sodelavca glejte v oči in uporabite ustrezno govorico telesa
  • Obvladajte svojo zadrego in čustva
  • Bodite iskreni – razloge navedite odkrito in popolno
  • Aktivno poslušajte odgovore sodelavca
  • Ustrezno reagirajte na odgovore, kadar se sodelavci:
  1. Razburijo
  2. Utihnejo
  3. Se prepirajo

VIII. Omejitev škode, ki jo povzroči slaba novica

  • Postavite odločitev v perspektivo
  • Skupaj se dogovorite, kako boste novico sporočili drugim
  • Pogovorite se o nadaljnjih možnostih

IX. Zaključek s povzetki ključnih sporočil delavnice

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več