+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji

   Pogajanje: zavezovanje vozla

Izmed vseh tehnik, ki jih morajo menedžerji obvladati, si z nobeno drugo tako hitro ne prislužijo (ali izgubijo) toliko denarja kot prav s pogajalsko tehniko. Program nas skozi primer odnosa med Kate in Charleyjem popelje od uvodnega dogovora za zmenek – ki je tudi neke vrste pogajanje – do poroke – sklenitve kupčije. Na tej poti junaka naletita na obilico problemov: prehitro sklepanje o pričakovanjih in željah drugega, neprilagodljivost in nepopustljivost, čustveno izsiljevanje in grožnje, zanemarjanje pomembnih pogajalskih tem in privolitev namesto barantanja. Junaka počasi uspeta rešiti vse, kar gre narobe in pripeljeta svoje pogajanje do konca, ki predstavlja zmago za oba.

gsm Za več informaciji pokličite
041-380-038 ali 01-500-4144

Osnovno pravilo pri pogajanju je, da se nikoli ničemur ne odpoveste, ne da bi kaj dobili v zameno.

Program je namenjen
Koristi programa
Ključna sporočila
Program je namenjen
  • komercialistom
  • prodajnim zastopnikom
  • trgovskim potnikom
  • vodjem prodaje
  • vsem tistim, ki prodajajo izdelke/storitve višje vrednosti
  • vsem tistim, ki sklepajo posle večjega obsega
Koristi programa
  • z dobro pripravo na pogajanje boste znali bolje pogledati na situacijo z vidika sogovornika
  • lažje boste pripravili različne alternativne predloge, ki bodo sprejemljivi za oba partnerja
  • pri popuščanju boste znali iztržiti pri partnerju tudi nekaj v korist vašega podjetja
  • s pomočjo spretnih pogajanj boste uspeli povečati finančni uspeh vašega podjetja
Ključna sporočila
  • najprej ugotovite, za kaj gre pri pogajanju
  • ne sklepajte, vprašajte
  • iščite spremenljivke
  • ne prepuščajte se čustvom, držite se dejstev
  • dobite celoten pregled nad kupčijo, preden greste na podrobnosti
  • pri pogajanju merite čim višje
  • nikoli ne privolite v dele kupčije, dokler ni jasna celota
  • ne privolite, ampak barantajte

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več