+386 1 500 41 44
info@videocenter.si
Facebook
LinkedIn
YouTube
  • Domov
  • E-učenje
    • E-učenje
    • +100 Online usposabljanj
    • Prednosti za podjetja
    • Prednosti za zaposlene
    • Brezplačen preizkus
    • Wellbeing Essentials
  • Učni center
    • Učni center
    • Koristi za podjetje
    • Koristi za zaposlene
    • Kaj vsebuje
    • Video
      • Teme programov
      • Prednosti in koristi
    • Avdio
      • Avdio programi po temah
      • Avdio programi po avtorjih
      • Prednosti in koristi
    • Strokovna Literatura
    • Reference
  • Delavnice
    • Delavnice
    • Različne možnosti izvedbe
    • Velik izbor delavnic
    • Od idej k dejanjem
    • Tehnike reševanja problemov
    • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Veščine moderiranja za vsakogar
  • Coaching
    • Coaching
      • Coaching – reference
  • Merjenje učinkov (ROI)
    • ROI Boot Camp (SLO)
      • Prijava na delavnico ROI Boot Camp
    • Koristni viri ROI
    • ROI Week 2023
    • ROI “Pre-Week”
  • Testiranje
    • Ocenjevanje zaposlenih
    • Interplace
      • Program “Optimizacija timskega dela”
    • Contribute
    • Kazalci veščin
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Predstavitev
    • Vizija in poslanstvo
    • Zastopstva
    • Partnerji
PROFESIONALNA PRODAJA
Cilji usposabljanja
Delavnica je namenjena
Trajanje in termin delavnice
Metode dela
Program delavnice
Cilji usposabljanja
  • graditev zaupanja strank
  • učinkovita priprava na prodajo izdelkov
  • razvijanje veščine odkrivanja potreb kupca in upoštevanje teh potreb pri pojasnjevanju koristi izdelka ali storitve
  • zgraditi zaupanje pri strankah za dolgoročne poslovne odnose
  • uspešno odkrivanje prikritih strankinih dvomov
  • prepričljivo premagovanje pomislekov in ugovorov strank
  • sklepanje poslov večjega obsega
  • razvijanje dobrih odnosov s strankami
  • povečanje prodajnih rezultatov
Delavnica je namenjena
  • vodilnim ljudem v komerciali za izpopolnjevanje njihovih dosedanjih metod
  • pri vodenju prodajnih razgovorov
  • komercialistom
  • prodajnim zastopnikom
  • drugim vodilnim in strokovnim sodelavcem, ki pri prodajnih razgovorih sodelujejo po tehnično/strokovni plasti
Trajanje in termin delavnice
  • Dvodnevna delavnica traja 16 pedagoških ur. Predlog termina vam bomo posredovali po vaši potrditvi programa usposabljanja.
Metode dela
  • učna delavnica
  • ogled video filmov z napačnimi in pravilnimi vzorci vedenja
  • študij in obravnava primerov iz filmov
  • ciljno vodena diskusija
  • individualne vaje in delo po skupinah
  • igranje vlog za urjenje pravilnih vzorcev vedenja
  • skupinska analiza poteka dialogov
  • nasveti za izboljšave
  • Z namenom, da se doseže optimalni učinek izobraževanja, kjer bodo rezultati v kratkem času vidni v prodajni praksi, temelji izvedba delavnice na aktivnih oblikah učenja: študij primerov, analiza lastne situacije, delo v skupinah in skupinska diskusija o napakah, ki jih je potrebno odpraviti in pravilnih postopkih, ki bi jih lahko uvedli.
  • Udeleženci prejmejo ob zaključku Certifikat o uspešnem sodelovanju na delavnici.
Program delavnice
I. Uvod, predstavitev, cilji delavnice

  • S pravilno tehniko postavljanja vprašanj se osredotočimo na potrebo stranke. Na ta način ustvarjamo dolgoročne stike med prodajalcem in kupcem.
  • Stranke pogosto označujejo prodajalce, ki uporabljajo to tehniko, kot ljudi, ki se znajo vživeti v druge in so vedno pripravljeni pomagati; so bolj svetovalci, kot prodajalci.

II. Kako doseči, da vas stranke spoštujejo kot strokovnega svetovalca in partnerja

  • pripravite se na poslovne sestanke, preglejte dogovore in pripravite načrt, kako boste vodili pogovor
  • obnašajte se kot enakovreden sogovornik
  • dokažite, da vam stranke lahko zaupajo

III. Razlaga koncepta spraševanja pri prodaji

  • razumevanje in odkrivanje potreb strank
  • razlikovanje med implicitnimi in eksplicitnimi potrebami strank
  • Implicitna potreba: kakršnakoli izjava stranke o težavah ali nezadovoljstvu z obstoječo situacijo
  • Eksplicitna potreba: jasna, nedvoumna izjava stranke o njenih potrebah, željah ali namenih.
  • Najpomembnejša spretnost prodajalca je, da zna odkrivati implicitne potrebe in jih spreminjati v eksplicitne potrebe.
  • prednosti izdelkov in storitev z vidika koristi za stranke
  • obravnava posameznih vrst vprašanj in pomensko razlikovanje med njimi:
  1. Situacijska vprašanja : s situacijskimi vprašanji odkrivamo situacijo, v kateri se nahaja kupec, da si pridobimo dovolj informacij za prodajni razgovor
  2. Problemska vprašanja: s problemskimi vprašanji poizvedujemo o kupčevih problemih, težavah ali nezadovoljstvu z obstoječo situacijo. Z njimi odkrivamo implicitne potrebe.
  3. Implikacijska vprašanja: z implikacijskimi vprašanji odkrivamo kakšne so posledice trenutnih problemov stranke.
  4. Na zadovoljitev potreb usmerjena vprašanja: z njimi poizvedujemo po eksplicitnih potrebah direktno ali pa ugotavljamo vrednost, privlačnost ali pomen, ki ga kupec pripisuje rešitvi problema.
  • uporaba posameznih tehnik za vaše proizvode in storitve
IV. Predstavitev vaše ponudbe

  • Razlikovanje med lastnostmi – prednostmi in koristmi vaših izdelkov oz. ponudbe
  • Poudarite kupcu prednosti vaše ponudbe
  • Zaključite predstavitev s koristjo, ki jo prinaša vaš izdelek kupcu
  • Poudarite kupcu koristi in NE značilnosti izdelka
  • Predstavitev izdelkov z vidika kupčeve potrebe

V. Pripombe kupcev in pravila obravnavanja ugovorov

  • Glavni razlogi za pripombe in najpogostejši ugovori vaših kupcev
  • Prepoznati resnične ugovore
  • Konkretizirajte ugovore z odprtimi vprašanji
  • Predstavite nadomestne prednosti vaših izdelkov

VI. Kako gradimo in ohranjamo zaupanje stranke

  • potreba stranke po zaupanju
  • ugotavljanje prikritih dvomov strank in prikaz le?teh v pravi luči
  • svetovanje
  1.  ugotovite zadržke stranke
  2.  podajte dokazila
  3.  nepristransko svetujte
  •  reševanje strankinih problemov
  1. izluščite problem v diskusiji s stranko
  2. predlagajte načrt za reševanje problema
  3. predlagane ukrepe izvršite do konca
  • profesionalno partnerstvo
  1. delajte za skupno dobro
  2. ponudite dodatne storitve
  3. spremljajte razvoj

VII. Priprava akcijskih načrtov in zaključek programa

Kontakti

Sostrska cesta 2A, 1261 Ljubljana-Dobrunje
+386 1 500 41 44
info@videocenter.si

Sledite nam

Facebook
LinkedIn
YouTube

Brezplačne e-novice

POŠLJITE MI!
ČLANKI IN OBJAVE
© 2020 All rights reserved. Akademijaznanja.si |Designed by Melariel Pokovec
Naše spletišče uporablja piškotke. Več informacij o piškotkih, o tem, kako jih uporabljamo in kako se nadzorujejo, najdete v nadaljevanju. Če uporabljate to spletišče, soglašate z uporabo piškotkov v skladu s tem obvestilom.OkPreberi več